suzuki gsxr 1100 i honda cbr 900
Posty: 77
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
rider11 napisał(a):a czy ta honda cbr 900 po przesiadce z fzr 1000 nie bedzie sie wydawala slaba? Jeszcze na myśl mi przychodzi yamaha yzf 1000 thunderace.. ale podobno strasznie zużywają olej..
Idąc tropem "moc" możesz siezapędzić w kozi róg. 10-20 KM mniej mocy w innym modelu może dać wiecej frajdy niż w "wozie z węglem" jakim jest Thunderace. 150 koni tam uważam jest mniej wartych no bo przecież na prostej nie będziesz się scigał od skrzyzowanai do skrzyżowania?
Wiem że ma piec z EXUP'em ciekawy i hamowaniki zacne ale reszta wyszła przeciętnie a to w klasie SBK nie przechodzi. Rynek sie z nią rozliczył szybko i amay to co mamy dinozaura który nigdy nue będzie legendą taką jak FZR1000
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
jest w tym troche prawdy:) Gdzies czytalem artykul ze thunderace mial dac popalić fireblade'owi ale tak sie nie stało;)
Wciąż mam dylemat pomiędzy tą hondą a suzuki;)
Ten silnik chłodzony powietrzem i olejem mnie bardzo interesuje;) Poczekam jeszcze na jakies komentarze uzytkownikow, moze mnie przekonaja do jednego z tych..a jak nie to bede musial obydwoma sie przejechac zeby wszystko bylo jasne;)
Wciąż mam dylemat pomiędzy tą hondą a suzuki;)
Ten silnik chłodzony powietrzem i olejem mnie bardzo interesuje;) Poczekam jeszcze na jakies komentarze uzytkownikow, moze mnie przekonaja do jednego z tych..a jak nie to bede musial obydwoma sie przejechac zeby wszystko bylo jasne;)
- rider11
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01
powtorze dowiedz sie ile pali gsxr1100 bo ja slyszalem ze DUZO potrafi a cbr slynie z tego ze malo. jak roznica jest 3 litry i 1100 wazy z 30kg wiecej to nie ma co sie zastanawiac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
skidmarks napisał(a):Konio napisał(a):cbr to zapier**** prawie tak samo jak te erlany itp
a świstak siedzi i zawija......
siedzi i zawija bo r1 wrzuciła 2 i wypadła a po wrzuceniu 3 złapała taka shime ze driver zamknął gas i wygrała CBR
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
nie bardzo interesuje moja osobe motor ktory w serii pozwoli mi się zesrać ( shima ) i ******** mnie tak ze sie zrobie jak slonce kiedy podczas jazdy po torze ( obwodnica ) wypadnie mi 2
dlatego bral bym sc33 albo srada 750 lub jak kasa pozwoli gsxr750 k1
dlatego bral bym sc33 albo srada 750 lub jak kasa pozwoli gsxr750 k1
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Bzdury wypisujesz aż w oczy razi. Powtarzasz to co usłyszysz od kogoś kto też nie ma pojęcia. Sc33 łapie shime jeszcze bardziej niż r1. Dwójki padają w nich tak samo często jak w r1 jeśli oczywiście ujeżdżają je młotki. Ale nie o tym temat...
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
adamRS napisał(a):Bzdury wypisujesz aż w oczy razi. Powtarzasz to co usłyszysz od kogoś kto też nie ma pojęcia. Sc33 łapie shime jeszcze bardziej niż r1. Dwójki padają w nich tak samo często jak w r1 jeśli oczywiście ujeżdżają je młotki. Ale nie o tym temat...
czy to prawda? może ktoś się jeszcze wypowie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
adamRS i RUTRA.RD wyluzujcie
a jak nie to na priv
drugi raz nie będę ostrzegał
a jak nie to na priv
drugi raz nie będę ostrzegał
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
no to temat sie rozwinie o dwójce w erłanie ;p
z tego co sie od Was dowiedzialem to
-i honda i suzuki sa duzymi motocyklami i wysocy riderzy nie beda smiesznie na nich wygladac
-obydwa motocykle maja podobne osiagi
-honda oszczedna a suzuki to smok;p
-wnioskuje ze w zakretach to duzego gixa objedzie dobra 500setka;p
-obydwa modele posiadaja silniki nie do zajezdzenia przy odpowiednim uzytkowaniu
Jesli sie myle to prosze mnie poprawic;)
z tego co sie od Was dowiedzialem to
-i honda i suzuki sa duzymi motocyklami i wysocy riderzy nie beda smiesznie na nich wygladac
-obydwa motocykle maja podobne osiagi
-honda oszczedna a suzuki to smok;p
-wnioskuje ze w zakretach to duzego gixa objedzie dobra 500setka;p
-obydwa modele posiadaja silniki nie do zajezdzenia przy odpowiednim uzytkowaniu
Jesli sie myle to prosze mnie poprawic;)
- rider11
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
nigdy nie smigalem cbr za to smigam na suzi 1100 i co moge o niej powiedziec , nie jest to paliworzerca jak pisza niektórzy jesli sie jezdzi spokojnie tj do 6 tys to nie odczuwam wiekszego zuzycia , za to gdy czasem przycisne to jest inaczej no ale cos za cos , waga jest spora ale dla mnie to akurat zaleta , moc plynna, od samego poczatku równo ciagnie , w zakretach trzeba nauczyc sie techniki ,tzn bardziej balansowac cialem wtedy mozna z wieksza predkoscia pokonywac winkle , ze silnikiem nic nie robie oprócz serwisu czyli wymian plynow itp , skrzynia bez zarzutu , jeszcze nigdy go nie zagrzalem nawet w korku , (chlodnica cieczy i oleju ) bardzo sobie chwale moja suzi a jesli o wady chodzi to hmm mysle ze na dluzsze wypady sie nie nadaje tj ponad 200 km brak mi tez wskaznika paliwa , no i ciezko na kolo idzie ale da sie
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
Do autora:
BIERZ BLADEGO!!! Lata świetlne dzielą te dwa moto.
Blady jest lżejszy, zwinniejszy i ogólnie nadaje się lepiej do codziennej ekspoloatacji.
Drugim atutem jest to , że jest ich więcej na rynku wtórnym, gratów jest więcej itp.
GSXR 1100 to dla mnie taki klasyk którego można nabyć jako 2 moto dla sentymentu. Postawić i czasem się przejechać.
PZDR
BIERZ BLADEGO!!! Lata świetlne dzielą te dwa moto.
Blady jest lżejszy, zwinniejszy i ogólnie nadaje się lepiej do codziennej ekspoloatacji.
Drugim atutem jest to , że jest ich więcej na rynku wtórnym, gratów jest więcej itp.
GSXR 1100 to dla mnie taki klasyk którego można nabyć jako 2 moto dla sentymentu. Postawić i czasem się przejechać.
PZDR
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Posty: 77
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości