bochen_team napisał(a):kupuj i nawet sie nie zastanawiaj. jazda w terenie bardzo dużo daje, i duzo uczy. czołowi zawodnicy motoGP czy innych klas wyscigów motocyklowych przeprowadzają sobie treningi na torach motocrossowych uczy to balansu, zachowania podczas poslizgów i innych ważnych rzeczy. CRF-a 450 daje już niezle popalić więc pewnie nauczyłeś się troche szacunku do manetki gazu i dasz rade.
??????
żartujesz rozumiem.
Jezdziłeś na crosie po błotku i na ścigu po asfalcie???
Jazda w terenie naprawdÄ™ uczy ale nie tego
Po pierwsze balans tak tylko jaką masz pozycję na crosie a jaką na plastiku, gdzie punkt ciężkości? Balans jest troszkę inny.
zachowanie podczas poślizgów? Wiesz co ty mówisz? Wiesz co to jest czynnik psychologiczny? Jak lecisz sobie po torze, błotku czy lesie i sie wypie......isz to po prostu wstajesz i tyle bo wiesz, że nikogo niema obok więc nic nikomu nie zrobisz, moto to cross więc nic mu się nie stanie itp. Jak wyjeżdzasz na asfalt i łapiesz poślizg to już nie jest tak pięknie. 1000 myśli na sekunde, szybko ogarniasz czy nikogo niema obok (jakaś pucha, ludzie, inne moto), od razu ogarniasz co się stanie z moto. Taka jest różnica.
Szacunek do manetki i gazu? Hmm szacunek to jedno a oddawanie mocy na crosi i scigaczu to 2 różne bajki.
Nie neguję umiejętności kolegi który zakładał temat ale nie można wychodzić z założenia że to motor i to motor więc będzie tak samo. Są to 2 różne rodzaje jazdy i do plastika trzeba będzie się od nowa przyzwyczajać.