Kawasaki zr-7 - ocena
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kawasaki zr-7 - ocena
Witam,
Zaciekawił mnie to ogłoszenie:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-zr7s-zr ... 10801.html
Co o nim sądzicie?, czy warta tych pieniędzy?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam.
Zaciekawił mnie to ogłoszenie:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-zr7s-zr ... 10801.html
Co o nim sądzicie?, czy warta tych pieniędzy?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam.
- cccp20
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/1/2011, 19:49
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Przebieg wątpliwy. Poproś o foty klejonej owiewki, wgniecenia na baku i profilaktycznie tłumika. Wątpię, by ta gleba była postojowa. U mnie w zr7 kiera nie dochodzi do baku przy maksymalnym skręcie. Zapytaj się też, czy crashpady założył przed, czy po glebie. Jeśli po glebie, to możliwe, że był malowany prawy dekiel od impulsatora. Jest też przerysowany lewy dekiel od alternatora. Łańcuch jeszcze pożyje. Zapytaj o klocki hamulcowe i tarcze w jakim są stanie. Zr7 nie lubi twardych klocków. Jak będziesz oglądał na żywo to odpal bez i z ssaniem i zobacz jak pracuje. Jak jest mocno zimny to na ssaniu powinien chodzić minutkę, dwie i po wyłączeniu ssania powinien już utrzymywać 1-1,5 obr. Szkoda, że nie ma stalowego oplotu z przodu. W sumie ja bym za niego nie dał 8700. Do 8 tys maks.
Dobre, bo czarne ~ ZR-7
-
peterwhite - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 25/5/2010, 11:05
- Lokalizacja: W-wa
Tak się składa że jestem właścicielem tej kawy.
Wychodzę na przeciw wszystkim pytaniom użytkownika peterwhite
Przebieg oryginalny o czym świadczy stan zużycia niektórych podzespołów motocykla, takich chociażby jak oryginalny napęd, zero progu na tarczach hamulcowych.
Fotki uszkodzeń są na załączonych do ogłoszenia zdjęciach w linkach. Gleba była postojowa, tłumik nie ruszony, motocykl miał założone już crash pady, dekielek nie był malowany.
Do 8 tys mozesz kupić gniota jakich jest pełno na alle a potem do niego jeszcze dołożyć ze dwa tysie na podstawowe wymiany. Jak się nie sprzeda to bedę nawijał na nim km w nowym sezonie. Cena jest oczywiście do negocjacji ale nie tak drastycznej. Jeśli wyjdzie podczas oględzin że moto jest po dzwonie albo moje ogłoszenie mija się daaaaleko z rzeczywistością zwracam koszt przejazdu w obie strony.
Wychodzę na przeciw wszystkim pytaniom użytkownika peterwhite
Przebieg oryginalny o czym świadczy stan zużycia niektórych podzespołów motocykla, takich chociażby jak oryginalny napęd, zero progu na tarczach hamulcowych.
Fotki uszkodzeń są na załączonych do ogłoszenia zdjęciach w linkach. Gleba była postojowa, tłumik nie ruszony, motocykl miał założone już crash pady, dekielek nie był malowany.
Do 8 tys mozesz kupić gniota jakich jest pełno na alle a potem do niego jeszcze dołożyć ze dwa tysie na podstawowe wymiany. Jak się nie sprzeda to bedę nawijał na nim km w nowym sezonie. Cena jest oczywiście do negocjacji ale nie tak drastycznej. Jeśli wyjdzie podczas oględzin że moto jest po dzwonie albo moje ogłoszenie mija się daaaaleko z rzeczywistością zwracam koszt przejazdu w obie strony.
- Mr. Poland
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Jeżeli właściciel mówi prawdę, to moto jest warte swojej ceny pomijając wgniotkę na baku i plastiki (te 200 zł można utargować). Dziwi mnie tylko w jaki sposób dobiła Ci kiera do baku na postojówce kiedy masz crashe i na dodatek moto oparło by się właśnie na padach, kierze, albo lusterku. Kierownica Ci dobije tylko w wypadku mocnego skrętu przedniego koła. Na postojówce o to ciężko. Tak mi się wydaje. Ty jednak jesteś właścicielem więc wiesz najlepiej, nie będę na ten temat dyskutował. Cccp, jeśli Ci zależy na tym moto, to weź najlepiej kogoś ze sobą, a w ostateczności zaprowadź moto do serwisu, żeby Ci sprawdzili, czy właściciel nie ściemnia. W końcu, to ponad 8 tys, nie ma się co pieścić 

Dobre, bo czarne ~ ZR-7
-
peterwhite - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 25/5/2010, 11:05
- Lokalizacja: W-wa
nie rozumiem skąd przyszło Ci do głowy że kiera doszła do baku??
gdyby tak było wyłamał by się ogranicznik skrętu a tak nie jest.
motocykl w jakiś sposób oparł się bakiem i kawałkiem owiewki o nierówne podłoże stąd te uszkodzenia
napisałem już w ogłoszeniu że jeśli chodzi o ekspertyzy w serwisie to nie widzę żadnych przeszkód
gdyby tak było wyłamał by się ogranicznik skrętu a tak nie jest.
motocykl w jakiś sposób oparł się bakiem i kawałkiem owiewki o nierówne podłoże stąd te uszkodzenia
napisałem już w ogłoszeniu że jeśli chodzi o ekspertyzy w serwisie to nie widzę żadnych przeszkód
- Mr. Poland
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Mr. Poland napisał(a):motocykl w jakiś sposób oparł się bakiem i kawałkiem owiewki o nierówne podłoże stąd te uszkodzenia
Aha.
Mr. Poland napisał(a):jeśli chodzi o ekspertyzy w serwisie to nie widzę żadnych przeszkód
Supcio.
Jeśli wszystko gra, to pewnie niedługo go sprzedasz

Dobre, bo czarne ~ ZR-7
-
peterwhite - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 25/5/2010, 11:05
- Lokalizacja: W-wa
Jesli szuaklbys zr7 bez owiewki to pisz bo mam na sprzedaz w bardzo dobrym stanie
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! 

-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
- cccp20
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/1/2011, 19:49
wklejam fotki tych ograniczników skrętu, zdjęcia nie są za dobrej jakości bo tylko telefon zmieścił mi się pod owiewki, jednak myślę że widać to co potrzeba
http://img28.imageshack.us/g/obraz006vx.jpg/ (otwórz link)
aha są tam też zdjęcia kiery w max położeniach lewo/prawo
i zagniecenie baku zaznaczone kółkiem
http://img28.imageshack.us/g/obraz006vx.jpg/ (otwórz link)
aha są tam też zdjęcia kiery w max położeniach lewo/prawo
i zagniecenie baku zaznaczone kółkiem
- Mr. Poland
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości