Honda CBR F3/F4 do 8 lub 11 tyś zł lub coś innego?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda CBR F3/F4 do 8 lub 11 tyś zł lub coś innego?
Witam.
Mam 18lat, doświadczenie tam jakieś mam. Od szóstego roku życia latałem na motorynkach, później były motorowery, skutery no i teraz mam Aprilię RS 125, sprzedam ją lada dzień i zastanawiam się nad jakąś sześć setką.
Mam 18 lat (kończę za 1,5 tygodnia).
Jestem rozważny i myślę, że bym spokojnie ogarnął taką Cbrk'ę. Co o tym sądzicie? Znacie takich ludzi, którzy z moim doświadczeniem ogarniali takie sprzęty?
Dokładnie nie wiem ile będę miał pieniędzy są dwie możliwości: nie mniej niż 8 tyś i nie więcej niż 11tyś złotych. Więc albo 8 albo 11 tyś zł.
No i teraz przejdźmy do CBR F3/F4. Chcę motocykla sportowego, który nie znudzi się po roku użytkowania i mocy wystarczy mi na parę lat. W sezonie myślę, że zrobię maksymalnie około 30tyś km. Musi mieć te około 3sek do setki, spalanie jako tako mnie nie obchodzi, bo miałem RS i ta to potrafiła 15 łyknąć z większym gaziorem i wydechem Arrowa. Czy ta CBR się psuje, co w niej najczęściej psuje? Na jakie wydatki co sezon/ileś tam km muszę być przygotowany? Po ilu km bolą nadgarstki, cztery litery itd?
Po ilu km robi się generalkę? U mnie w RS tłok co 10tyś i korbowód co trzy tłoki, ale to wiadomo 2t i nie ma co porównywać...
Może to głupie pytanie, ale wole być pewny ;p Czy odczuje dużą różnicę w osiągach i mocy między RS 125 a tą cbrą?
Czym różni się F3 od F4? No wiadomo lifting, ale oprócz niego?
Może są lepsze motocykle sportowe do tych cen oprócz tych CBR?
Jeszcze kurde tak mi się podobają motocykle z gołym silnikiem i jeśli jest jeszcze jakaś polerka bądź elementy chromowane to już w ogóle... Nie chodzi mi o czopery tylko coś w stylu bardziej Hondy Hornet 600...
http://otomoto.pl/honda-cb-hornet-600-M2402920.html
Tylko znów koledzy pierdolą, że to dla staruchów a młodzi powinni bawić się ścigaczami... a znów dla mnie taki motor pasuje też dla ludzi młodych, dojrzałych, rozsądnych takich jak ja ;p
Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji.
Mam 18lat, doświadczenie tam jakieś mam. Od szóstego roku życia latałem na motorynkach, później były motorowery, skutery no i teraz mam Aprilię RS 125, sprzedam ją lada dzień i zastanawiam się nad jakąś sześć setką.
Mam 18 lat (kończę za 1,5 tygodnia).
Jestem rozważny i myślę, że bym spokojnie ogarnął taką Cbrk'ę. Co o tym sądzicie? Znacie takich ludzi, którzy z moim doświadczeniem ogarniali takie sprzęty?
Dokładnie nie wiem ile będę miał pieniędzy są dwie możliwości: nie mniej niż 8 tyś i nie więcej niż 11tyś złotych. Więc albo 8 albo 11 tyś zł.
No i teraz przejdźmy do CBR F3/F4. Chcę motocykla sportowego, który nie znudzi się po roku użytkowania i mocy wystarczy mi na parę lat. W sezonie myślę, że zrobię maksymalnie około 30tyś km. Musi mieć te około 3sek do setki, spalanie jako tako mnie nie obchodzi, bo miałem RS i ta to potrafiła 15 łyknąć z większym gaziorem i wydechem Arrowa. Czy ta CBR się psuje, co w niej najczęściej psuje? Na jakie wydatki co sezon/ileś tam km muszę być przygotowany? Po ilu km bolą nadgarstki, cztery litery itd?
Po ilu km robi się generalkę? U mnie w RS tłok co 10tyś i korbowód co trzy tłoki, ale to wiadomo 2t i nie ma co porównywać...
Może to głupie pytanie, ale wole być pewny ;p Czy odczuje dużą różnicę w osiągach i mocy między RS 125 a tą cbrą?
Czym różni się F3 od F4? No wiadomo lifting, ale oprócz niego?
Może są lepsze motocykle sportowe do tych cen oprócz tych CBR?
Jeszcze kurde tak mi się podobają motocykle z gołym silnikiem i jeśli jest jeszcze jakaś polerka bądź elementy chromowane to już w ogóle... Nie chodzi mi o czopery tylko coś w stylu bardziej Hondy Hornet 600...
http://otomoto.pl/honda-cb-hornet-600-M2402920.html
Tylko znów koledzy pierdolą, że to dla staruchów a młodzi powinni bawić się ścigaczami... a znów dla mnie taki motor pasuje też dla ludzi młodych, dojrzałych, rozsądnych takich jak ja ;p
Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji.
- Rilazo
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 7/2/2010, 12:31
LOL co to za pytanie czy duża różnica w osiągach Nie wiem czy to następna prowokacja, bo aż głupio odpowiadać na takie pytania, generalke robisz co 40 motogodzin musisz robić szlif, wymieniać tłoki i korbe najlepiej, to nie są drogie rzeczy, więc spoko ;]
powodzenia
powodzenia
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
a nie myslales dalej kontynuowac przygode z aprilia ? np RSV ? skoro masz jakies doswiadczenie na moto to z pewnoscia dasz sobie rade moim pierwszym moto w zyciu byla honda f2 rok temu, i teraz kupilem wlasnie RSV mille z 1999 rok podobnie jak ty mysle podczas jazdy i nic zlego (odpukac hehe) jeszcze mi sie nie przydazylo;)
- adameczek88
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
- Lokalizacja: kozenin
aprilia 1000 po 125 w 2t to trochę różnicy jest. ja bym do tego towarzystwa dołożył gsxr 600 za ta kasę spokojnie kupisz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
"Jestem rozważny i myślę, że bym spokojnie ogarnął taką Cbrk'ę. Co o tym sądzicie? Znacie takich ludzi, którzy z moim doświadczeniem ogarniali takie sprzęty? "
Pewnie, ja nie miałem żadnego doświadczenia i na pierwsze moto kupilem f4.
Dwa ślizgi i ogarniam
Pewnie, ja nie miałem żadnego doświadczenia i na pierwsze moto kupilem f4.
Dwa ślizgi i ogarniam
- Bies600
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 7/1/2011, 10:27
bierz RSV z poczatku bedziesz jak jajkiem jezdzil, ale na 3-4 sezony spokojnie ci wystarczy nie braknie wrazen jak na CBR po jednym sezonie hehe
- adameczek88
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
- Lokalizacja: kozenin
Ej zle sie czuje bo ja myslałem o hornecie ;( Powiem tak podoba ci sie nie maz matki zony dzieci bierz ale pamietaj wykorzytasz Cbr w 30 procentach . Przeciesz to jest motocykl sportowy. A no i te twoje 30 tyś w sezonie. Jak zrobisz 12 to bedzie duzo . Powiecmy sobie szczeze ze jesli moto słuzy nam do codziennej jazdy do pracy szkoły + wypadów poprostu sie przejechac to nie ma szans tyle na kręcić od kwietnia do listopada. Mi sie podobają spotrowe motocykle ale uważam ze bez wyjazdu na tor oraz dla 18 latków są to narzędzi lansu bansu oraz złych wzorów. A potem sie mówi idze wiosna beda wazywa czy jakiemuś chlopakowie matka zabrania kupić motocykla bo ten z somsiedniej wioski taki fajny chłopak był. Fuck ale sie rozpisałem ale to chyba przez sesje (
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600
- carma
- Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
- Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa
Kup sobie CBR F3 i zostanie Ci troche kasy na jakies dodatkowe rzeczy jak crash pady serwis itd. Po 125 napewno wystraczy Ci mocy na Cebrze i Ci sie nie znudzi no chyba ze masz wrodzony talent i umiejetnosci Pedrosy 30.000 km :O stary cos mi sie zdaje ze lekko przesadziles chyba ze masz spory budzet i zadnych obowiazkow poza jazda na moto A to ze jestes rozgarniety itd to sobie zachowaj dla siebie Aha na pewno odczujesz roznice po przesiadce . A te motocykle co Ci sie podobaja i maja goły silnik to Nakedy
- enek
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
- Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości