Zobacz wÄ…tek - Motocykl kawasaki 636 2005
NAS Analytics TAG

Motocykl kawasaki 636 2005

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2011, 01:07

Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Grzesku » 11/1/2011, 14:15

Założe się, że jak wsiądziesz, to nic nie będziesz blokował, jaki to sens, to już lepiej kup sobie gske 500 przynajmniej będzie jakiś komfort jazdy. Gdzie tu jest sens takiego czegoś ? Nie ma sensu ...
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mrówa » 11/1/2011, 14:50

To jest na takiej zasadzie wyglądać jak pudzian a wyciskać na ławce 50 kg jakaś pomyłka do czego te moto ma służyć do lansu jak tak to bierz litra.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2011, 14:59

W anglii to montuja do ubezpieczenia bo maja catA2 potem zdejmuja i jezdza :p.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zeluspl » 11/1/2011, 15:12

chodzi o to ze chcem zainwestowac w motor, ktory bedzie mi sluzyl na dluzej.. nie chodzi mi o lans.. robie to dla siebie a nie dla ludzi.
Wiec nie chce sprzetu na ktorym bym nie chcial nawet jezdzic i na niego patrzec.. jak kupowac to cos konkretnego (636 to konkret jak dla mnie).

Ogolnie chodzi wam o to ze 600cm3 i 130km to jest duza moc ze wzgledu na to, ze jako poczatkujacy nie opanuje tego chocbym sie staral i podchodzil do tego z glowa...
czy chodzi o to ze 600 to za duza moc bo bedzie kusilo aby odkrecac?

bo jak dla mnie to sa 2 rozne sprawy.. czy motor bedzie kusil do szybkiej i extremalnej jazdy czy poprostu nie ma szans powoli krok po kroku uczyc sie na nim jazdy?
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59

Postprzez mrówa » 11/1/2011, 15:35

Najlepsze że on chce się uczyć na plastiku jeździć chyba łatwiej na prostej kierownicy skręt trochę inny niestety plastika trzeba położyć żeby skręcał.
zeluspl powiem ci tak gs 500 i dobry jeździec objedzie po mieście te wszystkie litry i 600 tki.
Niedługo pewnie się przesiądę z 600 na coś słabszego bo i tak ciężko to wykorzystać w mieście a na trasę są inne motocykle :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2011, 16:59

A co nakeda sie nie kładzie? ;p do skręcania, bo z tego co pamiętam chyba co innego :P. Zawsze prawie się skręca ale w inna stronę.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Grzesku » 11/1/2011, 19:36

Chłopie jesteś dorosły to podejmuj dorosłe dezycje, ludzie Ci doradzają, a jeżeli jesteś zdecydowany, to po co dalej ciągnąć ten temat skoro tak czy siak zrobisz po swojemu :) Chociaż się ubierz jak człowiek na ten motorek, bo wielu tu agentów, co wszystkie pieniądze na moto i jeżdża w tiszercie :D
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mrówa » 11/1/2011, 21:46

Seba_ER5 napisał(a):A co nakeda sie nie kładzie? ;p do skręcania, bo z tego co pamiętam chyba co innego :P. Zawsze prawie się skręca ale w inna stronę.

O rany wiesz o co mi chodziło nie łap za słówka :lol: że mniejszy skręt jak go dobrze nie położysz a na prostej kierze inny skręt i łatwiej.
Każdy się kładzie :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2011, 22:46

:D chyba na 8 :D... Ja tam wole skrecac 636 niz ER5 :D. Za to ER5 zrobilem 8 (stary typ wezszy).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zeluspl » 12/1/2011, 14:38

a ile montarz (tych blokad, nakladek nie wiem jak to nazwac) moze kosztowac?
a jeszcze dla ochrony motorka ile koszuja te rury.. tez nie wiem jak to sie fachowo nazywa nie crashpady lecz taka krata jak by zapobiegajaca zniszczeniu plastikow ?
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59

Postprzez mrówa » 12/1/2011, 14:59

Czy po takiej modyfikacji nie trzeba mieć jakiegoś papierka że ma mniej koni czyli jakaś hamownia czy coś w tym stylu i wtedy rejestracja żeby w dowodzie było wbite.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez motoftw » 12/1/2011, 20:51

zeluspl napisał(a):chodzi o to ze chcem zainwestowac w motor, ktory bedzie mi sluzyl na dluzej.. nie chodzi mi o lans.. robie to dla siebie a nie dla ludzi.
Wiec nie chce sprzetu na ktorym bym nie chcial nawet jezdzic i na niego patrzec.. jak kupowac to cos konkretnego (636 to konkret jak dla mnie)


Skąd wiesz, czy jazda na sporcie będzie Ci pasować, że chcesz kupować na ,,dłużej" ? Robisz to dla siebie więc nie obchodzą Cię ludzie jak napisałeś, więc co za problem pośmigać czymś mniejszym przez sezon, tym bardziej, że masz kasę? Wiele ludzi myśli jak Ty, i po roku lub dwóch rezygnuje z moto bo to nie dla nich :D Nic dziwnego jak leża brzuchami na baku jednocześnie ucząc się zmieniać biegi... Trzeba podejść do tego tematu jakoś mądrze, a nie - o ten taki ładny, ma takie światła, tak to moja laska opisuje moto chociaż nie ma pojęcia o tym jak oddaje moc, jak się na tym siedzi i jeździ, przypominasz mi właśnie taką osobę.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez mianps » 12/1/2011, 22:50

pan_wiewiorka napisał(a):Powinni wprowadzić prawko zależne od mocy ale bez względu na wiek. Byłoby mnie problemów z geniuszami startującymi od Dresszóstki.

Jak patrzę na takich ludzi, to normalnie mam ochotę spuścić im taki wpi**ol żeby motocykle w ogóle im się odwidziały.

Piwo za ten fragment :)
tu akurat się zgadzam z panem wiewiórką w 100%
Honda cb 450s -> FZS600
mianps
Świeżak
 
Posty: 490
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.

Postprzez zeluspl » 12/1/2011, 23:44

to co proponujecie sprzet turystyczny tak? to skoro na nim naucze sie jezdzic bo jest roznica miedzy sportem a nim to jak ja pozniej sie naucze na sportowym ? przeciez to roznica w jezdzie :?:
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59

Postprzez motoftw » 13/1/2011, 00:41

Najpierw uczysz się podstaw na czymś spokojniejszym, na sportowym nie uczysz się już podstaw (przynajmniej z mojego punktu widzenia bo ja jestem jeszcze na tym pierwszym etapie) tylko doskonalisz technikę, masz ostrzejsze hamulce, lepsze zawieszenie, i więcej mocy. Teraz uprzedzam pytanie, jeśli się zastanawiasz po co masz kupować słabszy sprzęt, ze słabszymi hamulcami, słabszym zawieszeniem itd. to odpowiedź jest prosta - po to, abyś nauczył się to wykorzystywać. Po co Ci zajebiste hamulce skoro przy mocniejszym wciśnięciu hebla możesz przelecieć przez kierownice? Wiadomo kwestia wyczucia, ale im większe moto tym ostrzejsze hamulce, Po co Ci zawieszenie z pełnymi regulacjami, skoro nie będziesz miał pojęcia co i jak ustawić i po co? :D Przejechałem pare tyś km cb, wiadomo to mało ale czuje, że amorki nie są pod moją jazdę, nauczyłem się hamować na granicy uślizgu przedniego koła, i odkręcam sporo ale moc w cb nie zabija, kupiłem 500 i nie żałuje, na ten sezon może zmienie sprzęt na coś sportowego ale głównie ze względu na owiewki(wiatr!), hamulce, zawiechę, i pozycje na moto bo co się nie przejadę czymś plastikowym to miło wspominam, ale ja niski jestem to mi na sportach wygodnie.. :P więc pomyśl.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Invi » 13/1/2011, 09:11

mrówa napisał(a):Najlepsze że on chce się uczyć na plastiku jeździć chyba łatwiej na prostej kierownicy skręt trochę inny niestety plastika trzeba położyć żeby skręcał.


Nie no, chyba jasne że clipony służą lepszemu skręcaniu :roll: A promień skrętu to można w całości użyć co najwyżej przy zawracaniu.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Lukas666 » 13/1/2011, 10:56

Musisz obniżyć moc, doczepić crash pady a najlepiej dospawać rusztowanie do ramy żeby się nie porysował, i doczep sobie jeszcze z tyłu dodatkowe kółeczka i kijek do prowadzenia. Bo przecież supersport jest najlepszy do nauki jazdy a jak zainwestujesz w wyżej wymienione akcesoria będziesz miał na lata, I po co komu jakieś skutery 250 i 500 żeby zmieniać jak odrazu można kupić motocykl rodem z toru zainwestować i jeździć jak paralita...


Ps. z tego co widać takie tematy to standard, "PIERWSZE WYMARZONE MOTO" i jak zwykle motocykl pod kątem lansu i na pokaz.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez mrówa » 13/1/2011, 12:53

Kolego zeluspl twoje pytanie "to jak ja pozniej sie naucze na sportowym"sugeruje że może nie powinieneś w ogóle wsiadać na motocykl chyba się do tego nie nadajesz daj sobie spokój albo dojrzej do tej decyzji zanim sobie lub komuś zrobisz krzywdę.
Powiem ci jeszcze jedno że koledzy i tak bardzo kulturalnie ci odpowiedzieli na te głupie pytania które mogą wyprowadzić z równowagi nawet spokojnego człowieka więc wyciągnij wnioski z tego.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 13/1/2011, 16:49

Czy po takiej modyfikacji nie trzeba mieć jakiegoś papierka że ma mniej koni czyli jakaś hamownia czy coś w tym stylu i wtedy rejestracja żeby w dowodzie było wbite.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.


Jak kupujesz kit bezposrdenio od producenta to daje certyfikat jak uzywke to czesto musisz pojechac na hamownie po kwit. Potem wbijaja Ci to dowodu i do ubezpiczealni.

Nowy kit to rzad 1300-2000zl.
Crashpady 190-600 rozne robia ale puig w granicach 300zl
jeszce na oski mozna dodac crashe i na dekle oslony to juz drogo. Ewentualnie jeszcz drozej dekle firmy woodcraft badz NRG bodajze.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê