Zobacz wÄ…tek - Scigacz solo i dla dwojga, od 2008r.
NAS Analytics TAG

Scigacz solo i dla dwojga, od 2008r.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Scigacz solo i dla dwojga, od 2008r.

Postprzez R@F » 8/11/2010, 22:11

Witam forumowiczow, pierwszy post na forum (gdzie tu jest powitalnia??)

Po 1,5 sezonu na SV650S zapragnalem czegos w pelnej owiewce i z rzedowym silnikiem. Suzuki mialo tez dosyc niskie siedzenie (800mm) co na dluzsza mete mnie meczylo.
Szukam moto na sezon 2011.
Dotad faworytem byla Daytona 675. Odbylem 2 jazdy probne, z plecaczkiem i solo. Dla mnie samego super sprzet, choc przy moim wzroscie (182cm) ochrona przed wiatrem konczyla sie gdzies przy 140km/h. Przy 200km/h myslalem ze mi leb urwie... We 2 bylo ok ale mysle ze na trasy 150-200km bedzie niewesolo.
Jako ze wszystkie nowe 600 wygladaja jak zabawki zaczynam sie zastanawiac czy litr poprzez swoje z reguly wieksze gabaryty nie bylby lepszym wyborem. Zdaje sobie sprawe ze i one sie kurcza... Na Daytonie mi sie swietnie siedzi z powodu wysokiego siedzenia(840mm). To samo na R6.
Pod uwage biore :
- Fireblade SC59 (ktory bierze ponoc niezle olej), brak wysw. biegow, siedzenie "tylko" 820mm
- R1 RN19, podgrzewane siedzenie, brak wysw biegow, design niezbyt w moim guscie.
- GSX-R 1000 K9 - najnizsze siedzenie (810mm), kominy zaraz do wymiany ale narazie to moj faworyt.

Moze ktos praktykuje wypady z plecaczkami na swoich maszynach i wypowie sie conieco jak te maszyny sie do tego nadaja. Wiem, nie do tego sa stworzone ale na ktorej z nich bedzie we 2 najbardziej komfortowo?
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
Avatar użytkownika
R@F
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28


Postprzez Invi » 9/11/2010, 10:06

Współczuje pasażerce ;)





Giskar będzie chyba najmniej bez sensu jako moto dla dwojga ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez skidmarks » 9/11/2010, 10:50

czego sie zrażasz brakiem wyswietlacza biegów (mozna sobie dorzucic)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez amahay » 9/11/2010, 10:55

ścig w trasy dla 2 osób ? ciężko ale rzeczywiście litr to będzie opcja... anie myślałeś o sv 1000 full plastic fatastic ? "niestety" nie w rzędzie ale niektórzy (ja) uważają to za atut.
ewentualnie gsxr. nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi z tą wysokością siedzenia. tez mam 182 cm właściwie i w trasie właśnie na sv jest bardzo wygodnie mimo niewygodnego siodła. a co dopiero na ścigu ?! nawet nie chcę myśleć .
powodzenia
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez JÄ™drekZDW » 9/11/2010, 10:55

No właśnie są akcesoryjne wyświetlacze koszt około 450 zł ...
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez rossavu » 9/11/2010, 11:49

Moze XX?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Seba_ER5 » 9/11/2010, 12:57

za 200zl mozna juz kpic nawet 179 jak jest promocja na datatool czy jakos tak. Chodzi o wswietlacz.

Co do moto:
To XX HAYA albo ZZR jesli myslisz o wojazach moze jeszcze BWM K1200? dobrze rozumuje?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez skidmarks » 9/11/2010, 13:51

rossavu napisał(a):Moze XX?


Dla wysokiego i w duecie to jest bardzo ciekawa opcja.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez RUTRA.RD » 9/11/2010, 14:22

kup tl 1000r moja nie narzeka wręcz jej wygodnie ma 175 wzrostu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bryk77 » 9/11/2010, 15:19

RUTRA.RD napisał(a):kup tl 1000r moja nie narzeka wręcz jej wygodnie ma 175 wzrostu



Autorowi tematu chodzi o nowszą konstrukcję - od 2008 wzwyż.


R@F, żaden ścig mi nie pasuje do Twoich wymagań. Pomyśl lepiej nad XX, Hayą, ZZR jak już wyżej chłopaki radzili.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Przemo_rene » 9/11/2010, 17:30

popieram. Żaden z SS nie pasuje do dłuższego latania we dwoje. Choć kumpel poginał do Bułgarii na litrze K6 i jakoś plecaczek żyła ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez R@F » 9/11/2010, 22:46

wlasnie o takie przeloty mi chodzi, nie o urlop na motocyklu :)
Moze niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Jezdzimy z kumplami wokolo komina, troche w gory i czasem lubie w te miejsca spokojnie z malzonka wrocic. Plecak, aparat - to daje nam duzo funu. Na SV650K7 nie bylo z tym problemu choc mnie po np 300km sie wydaje ze nogi mialem zbyt zgiete co dalo sie we znaki..
Nastepne moto chce bardziej sportowe. Myslalem narazie o jakiejs 600 ale po jazdach wydaje mi sie ze jej wielkosc i niska waga po obciazeniu pasazerka mocno burzy jej prowadzenie (choc nie zamierzam z nia na kolano schodzic :D)
Tak sobie wyczytalem ze na litrze bedzie wygodniej - poprostu (czy to prawda).
Wiem ze ta wygoda nie rowna sie tej z Bandita czy innego turysty. To moto w 90% do jazdy solo.
No nic, wypada chyba tylko przetestowac i samemu zdecydowac ktory z tych mi najlepiej podejdzie.

Odnosnie pytan - wysw. biegow mialem w SV i to polubilem. Wkurza jedynie ze nie wszyscy producenci to oferuja.
Hayka nie wchodzi w gre, tak jak SVlitr i turystyki.
Szkoda ze juz taka paskudna pogoda na testy...

Dzieki wszystkim za odzew :)
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
Avatar użytkownika
R@F
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28

Postprzez RUTRA.RD » 10/11/2010, 08:51

za ta kaes kup 2 motory i po problemie jeden do zapierniczania drugi do turystyki i po kłopocie.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Raczek_6 » 12/11/2010, 22:58

Niestety na typowym SS pozycja dla nóg jest mniej wygodna jak na SV.

Niby nowe GSX-R mają możliwość regulacji - ale raczej na tor niż na ulicę.

Do turystyki raczej Fazer FZ-1, tam dla nóg jest sporo wygodniejsza pozycja niż w R1 :-)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez R@F » 12/11/2010, 23:09

Nie strasz mnie...
Na Daytonie 675 bylo mi wygodnie ale tam siedzenie jest na 840mm. W Gixxerach jest ostatnio 810 - dosyc nisko jak dla mnie ale w Polo chyba widzialem zestawy podnoszace o 30mm. Pytanie jak to sie bedzie spisywac...
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
Avatar użytkownika
R@F
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28

Postprzez Raczek_6 » 12/11/2010, 23:26

A jak się Tobie użytkuje SV solo i jak z pasażerem.

Jedyne co mogę doradzić, czekaj na pogodę i jazdy testowe, wtedy będziesz miał łatwiejszą decyzję.

A może coś z pomiędzy 600 a 1000 ?
Albo rewelacja dla kierowcy RSV4, dla pasażera - Teściowej :-) (jak nie przepadasz za nią).

Albo VFR1200
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez R@F » 13/11/2010, 00:40

Obie propozycje sa juz troche za drogie.
Z aprilia to juz przegiecie. VFR za ciezka.

Mam do wyboru:
GSX-R 750 K8, 0km, za 8800€ - czarno srebrny
GSX-R 750 K8, 1200km, L0 za 9000€ bialy
lub:
GSX-R 1000 K9, 0km 9700€ - ciemny braz ktory mi nie odpowiada
GSX-R 1000 K9 ,0km 9900€ - bialy i srebrne felgi - moj typ

Siedzialem na obu wczoraj, na testy pogoda do kitu. 3/4 wydaje sie mniejszy, krotszy choc od D675 wiekszy.
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
Avatar użytkownika
R@F
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28

Postprzez amahay » 13/11/2010, 08:04

Raczek_6 napisał(a):Niestety na typowym SS pozycja dla nóg jest mniej wygodna jak na SV.

Niby nowe GSX-R mają możliwość regulacji - ale raczej na tor niż na ulicę.

Do turystyki raczej Fazer FZ-1, tam dla nóg jest sporo wygodniejsza pozycja niż w R1 :-)

wtf ?! w sv 1000 też są regulowane sety. i jest wygodnie na każdą trasę jeśli chodzi o nogi. siedzenie poprostu jest niewygodne ,chociaż podobno pasażera wygodniejsze niż kierowcy . (nie jechałem na swoim moto jako pasażer).
najwyraźniej dla każdego co innego jest wygodne także tak jak mówisz : trzeba czekać na pogodę i niech r@f leci na jazdy.
pzdr
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 13/11/2010, 10:14

ja na tl najwięcej zrobiłem 600km w tym 300 z pasażerem nie było źle, po trasie pól litra i jak nowy bylem :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości




na górê