Dylemat moto
• Strona 1 z 1
Dylemat moto
Sprawa wygląda tak jestem z Technikum w kwietniu zaczynam prawko a + b;
No i na początku chciałem jakieś enduro lecz zrezygnowałem z powodu częstnych napraw/ zajechanych sprzętów / zużycia paliwa /
Potem myśłałem nad szosówkami i myśle obecnie nad
CBR 125
GS 500
Tylko czy za 4 patole uda mi się kupić kask / motor / ubezpieczyc /zarejstrować któryś z podanych wyżej motocykli ?
ewentualnie czekam na inne propozycje moto za taką cenę
( z tym gs 500 sprawa jest taka że dużo jest na allegro za 2,9 kafla ale czy te sprzętny nie są zajechane? druga sprawa że wiekszość ma silniki malowane na czarno czyli stara generacja czy tu będzie jakiś problem z niezawodnośćią oraz naprawą?)
No i na początku chciałem jakieś enduro lecz zrezygnowałem z powodu częstnych napraw/ zajechanych sprzętów / zużycia paliwa /
Potem myśłałem nad szosówkami i myśle obecnie nad
CBR 125
GS 500
Tylko czy za 4 patole uda mi się kupić kask / motor / ubezpieczyc /zarejstrować któryś z podanych wyżej motocykli ?
ewentualnie czekam na inne propozycje moto za taką cenę
( z tym gs 500 sprawa jest taka że dużo jest na allegro za 2,9 kafla ale czy te sprzętny nie są zajechane? druga sprawa że wiekszość ma silniki malowane na czarno czyli stara generacja czy tu będzie jakiś problem z niezawodnośćią oraz naprawą?)
- xomrk
- Świeżak
Jak nie masz więcej kasy, to jednak postawiłbym na MZtę i porządne ciuchy. Albo jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu, to niestety skuter i porządne ciuchy.
Ogarniesz o co chodzi, sprzęt sprzedasz, a ciuchy zostaną na wiele dłużej zapewniając przy okazji komfort i zwiększając nieco bezpieczeństwo.
Ogarniesz o co chodzi, sprzęt sprzedasz, a ciuchy zostaną na wiele dłużej zapewniając przy okazji komfort i zwiększając nieco bezpieczeństwo.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec