Zobacz wÄ…tek - pierwszy motor po kursie
NAS Analytics TAG

pierwszy motor po kursie

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez 19946czarek » 23/10/2010, 23:03

czy w takim razie cbr 600 f4 bedzie ok?
19946czarek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6/7/2010, 00:08


Postprzez Invi » 23/10/2010, 23:14

500cc będzie dużo lepsze :P


1994 to od roku urodzenia?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez 19946czarek » 23/10/2010, 23:17

nie, mam 18 lat , wystarczylo przeczytac 1 post to bys wiedzial :)
19946czarek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6/7/2010, 00:08

Postprzez Gawin » 23/10/2010, 23:48

Czarek powiem tak. Jeśli miałbym Ci doradzić sportową 600 to tak cbr Fx będzie wg mnie najlepsze :) R6 i GSX-R są za ostre wg Mnie na start o kawach nie wspominając. Honda najłagodniej oddaje moc i najbardziej liniowo dlatego była by wg mnie z tych sprzętów najlepsza.
Jeśli nie musisz kupować 600 to radził bym Ci zacząć od czegoś spokojniejszego jak CB500 czy GS500 :) Te motocykle nie tracą na wartości (przynajmniej nie dużo o ile ich nie rozwalisz) i są bardzo dobre do nauki. Chłopaki tutaj dobrze radzą więc jeśli koniecznie nie musisz kupić jakiejś 600 to rozważ ich propozycje :) A jeśli musi to być sportowa 600 to ja z mojego doświadczenia mogę polecić F2/F3/F4 o ile będziesz jeździł z głową :)

@rossavu hehe myślałem, że to do Mnie :) Sorka jak coś za złe zrozumienie :) A ten filmik z 1000rr kozak :D
Gawin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/12/2009, 18:50

Postprzez motoftw » 24/10/2010, 12:04

Jak można mieć kasę na R6, a nie mieć kasy na GS'a? :) To jest ciekawe, tym bardziej, że w sportowe moto ładujesz dużo więcej kasy niż w takiego dwucylindrowego gs'a, który po roku jazdy straci może(o ile nie rozwalisz) 5-10% ceny albo w ogóle nie straci. Ba, można nawet sprzedać drożej :shock:

Mówisz, że będziesz spokojnie jeździł, ale ja w to nie wierze, nie w tym wieku, jeśli jesteś spokojny to nie kupował byś od razu sporta, ja nie jeżdzę spokojnie(też mam 18 lat), ani powoli(na ile pozwala moja cb) dlatego zacząłem od 500, żeby to ogarnąć dobrze, ktoś napisał, że pierwsze 1, 2 miesiące i już się ogarnie, zgadzam się z tym, ale to nie jest gra komputerowa, i właśnie przez ten pierwszy miesiąc te 100 koni pod tyłkiem potrafi zaskoczyć, potrafi też zabić. Jeśli kupujesz bo ,,ładnie wygląda" to znaczy, że jednak coś na pokaz trochę musi być, bo wstyd chyba jeździć gołą 500 z 2 garami, co? Przyznam się, sam oglądałem cbr f2 i f3, teraz mam wrażenie, że mogłem jednak kupić cbr, ale jestem już po tych kilku( wiem, całe nic) tysiącach kilometrów i wydaje mi się :) , że coś tam potrafię, zdarzało się za szybko pojechać, ale jednak 500 to nie taki wariat, i dało radę wyhamować przed kolejną blondynką(bez urazy) patrzącą się w lusterko żeby poprawić włosy...ale...

Mam pytanie do doświadczonych, powiedzmy jadę przez miasto 100km/h (zgroza :) ) jadę taką 500 z jedną tarczą, albo sportem z dwoma tarczami 310mm, powiedzmy, że ogarniam już hebel tak, że nie zablokuje kół bezmyślnie wciskając klamki do końca, wyjeżdża mi taka blondyna, daje po heblach i czym takiemu laikowi będzie łatwiej zahamować? Sportową 600, czy spokojną 500? Ja nie wiem bo 600 to tylko się przejechałem, nawet nie można tego nazwać jazdą, i na co chciałem zwrócić jeszcze uwagę, że na 500 przydusisz i masz na 2 ~100km/h, na 600 na 1 masz już tą prędkość...
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez rossavu » 24/10/2010, 13:12

znow autorze tematu nie mysl, ze 500tki sa "slabe" - do setki zbieraja sie lepiej niz porshe 911 czy lancer evo...

ogladnij to:
http://www.youtube.com/watch?v=2HbFEChs ... 1&index=15


Tu masz cbrke, niby fajer ale tez "lagodnie" moc oddaje:
http://www.youtube.com/watch?v=23UWAHaywwo

Dla mnie gosc, ktory napala sie na r6 jako 1 moto od razu jest klasyfikowany jako osoba, ktora bedzie sie lansowac - bo niby po co kupowac ss bez doswiadczenia? Jezdzic tym z godnie z zaleceniami producenta raczej nie bedziesz.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Gawin » 24/10/2010, 14:23

Zgodnie z prawem też wątpię :)

Dzięki za filmiki :) Dawno ich nie oglądałem :D 2 Blade na start lol ^^
Gawin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/12/2009, 18:50

Postprzez unearth » 24/10/2010, 23:14

@rossavu

weź no wrzuć ten filmik, który niby na SB umieściłeś. Zaciekawiłeś mnie opisem ;)
unearth
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 24/11/2009, 03:19

Postprzez rossavu » 25/10/2010, 09:37

unearth napisał(a):@rossavu

weź no wrzuć ten filmik, który niby na SB umieściłeś. Zaciekawiłeś mnie opisem ;)

No niestety film zaczal robic furore i zostal dzis usuniety przez autora.


Ale w skrocie - gosc kupil 1000rr (wczesniej mial MZtke 20 lat temu) - jak to invi powiedzial: "TO juz dziwne, ze po 1 minucie jazdy tym motocyklem nie przekroczyl 70km/h" - lekki luk, zagapil sie, heble na maxa (przez co moto jechalo na przeciwny pas) - podpis pod filmem: "Cos zostalo z jazdy mztka".
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez madcap » 26/10/2010, 08:38

sorry za OT
rossavu napisał(a):(...)Dla mnie gosc, ktory napala sie na r6 jako 1 moto od razu jest klasyfikowany jako osoba, ktora bedzie sie lansowac - bo niby po co kupowac ss bez doswiadczenia? Jezdzic tym z godnie z zaleceniami producenta raczej nie bedziesz.


czasami są ludzie, którzy kupują bo chcą, bo im się podoba, bo ich na to stać i mają w d*pie lans (mimo, że będzie to ich pierwsze moto)
warto również i o tym pamiętać
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez amahay » 26/10/2010, 09:54

może ja cię przekonam do czegoś Czarku ?
kup sobie nawet 600 (np xj 600) w każdym bądź razie cokolwiek od 125-600 w wersji N jak Naked bo jak się wywalisz na takim nawet na parkingu to co najwyżej lusterko wymienisz a na plastiku będzie dużo drożej . weź to pod uwagę.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Czester » 26/10/2010, 12:03

Zawsze można zarzucić jakieś małe gmole.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez czarek19946 » 26/10/2010, 14:55

czemu mialbym sie wywalac na parkingu?
zdecydowany raczej jestem na honde cbr 600 f4. dobra juz mozna wyrwac za 8-9 tysiecy. a za reszte kupie jakis dobry kask i stroj
pozdrawiam
czarek19946
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/6/2010, 11:50

Postprzez rossavu » 26/10/2010, 15:00

czarek19946 napisał(a):czemu mialbym sie wywalac na parkingu?
zdecydowany raczej jestem na honde cbr 600 f4. dobra juz mozna wyrwac za 8-9 tysiecy. a za reszte kupie jakis dobry kask i stroj
pozdrawiam


motocykl z plynami wazy ok 200kg - to juz nie 60 kilowy skuter.

Latwo o proste bledy, typu skrecona kierownica i blokada przedniego kola etc.
Przez handlarzy pojecie "parkingowka" rozwinelo sie tez do lekkich szlifow, np na piasku czy lisciach.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez czarek19946 » 26/10/2010, 15:57

skuter wazy 100kg :D
czarek19946
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/6/2010, 11:50

Postprzez PEXA » 26/10/2010, 19:15

Witam,

Jestem w Twoim wieku, na moto mam zapewne nieporównywalnie większe doświadczenie( nie mówie o skuterach 70/50 lub cbr 125...)
I nie odważył bym sie na sporta 600 , jeszcze jako na pierwsze moto i żeby starczył na "ZAŚ" !!!
jeśli masz do wydania 12koła to kup coś w miare młodego, co nie straci za wiele na wartości i też troche pośmiga.
Po Twojej wypowiedzi wnioskuje , że bardziej chciałbyś podjechać pod bude i posadzić jako plecak najładniejszą blond maturzystkę, niż nauczyć sie pokory do takiego motocykla ;] bez obracy oczywiście:D :D

Na początek polecał bym Ci coś lżejszego i łatwiejszego do opanowania.
może jakieś supermoto ?
DRZ400SM , WR250X ?
GWARANTUJE ZE BEDZIESZ ZADOWOLONY Z TAK ZAINWESTOWANYCH PIENIĘDZY, I ZE SPOKOJEM PRZELATASZ NASTĘPNY SEZON :D

pozdrawiam, odezwij sie jeszcze jeśli bedziesz miał jakieś pytanie ^^

LWG !
PEXA
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/10/2010, 16:14
Lokalizacja: Oborniki WLKP. i okolice;]

Postprzez Przemo_rene » 27/10/2010, 14:50

żadne "szejset". F4 za 8 koła? To powodzenia - gwarantuje trupa - najperw sam motocykl (za taki pieniądz) a chwile później właściciel bo ma gówno nie pojęcie o jeździe. Ja do 600 mam nadal duży respekt - szczególnie tych nowych - one jeżdzą teraz tak jak starsze (phi! mówie o rocznikach 2000-2002) litry!

Taka xj600 do R6 z 2008 roku to jak stary FZR1000 do ZZR1400
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez amahay » 27/10/2010, 19:02

Naked dlatego że przy naprawie po wywrotce zapłaci mniej... jak plastiki popękają to i silnik oberwie...

Respekt do 600 ? xj 600n '94 stoi jak sosna ... jeśli "szejset" nie jest ścigiem to czemu niby się ich bać czy cokolwiek? wsiadać i jechać.

O kurde a może w sumie niech kupi sobie rower bo inne motocykle są niebezpieczne ? Kim wy jesteście i po co jeździcie na motocyklach jak nie po to żeby było "niebezpiecznie" ? nie mogę was zrozumieć...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez 19946czarek » 27/10/2010, 19:10

powiedzialem 8-9tys bo przeczytalem na scigaczu w temacie o f4 wlasnie ze za tyle mozna wyrwac w dobrym stanie. ale jak powiedzialem mam 12tysiecy wiec jak znajde jakas godna uwagi to kupie.

mowisz ze mi gwarantujesz . ha mam 3kolegow 2 lata starszych odemnie kurs wlasnie zrobili w moim wieku i kupili na 1 moto 600tki . minelo dwa lata i tylko jeden z nich do tej pory mial leciutki slizg na piachu . wiec sorry ale nie kazdy jest taki sam i odkreca manetke na full jak ma kawalek proste.
pozdro

motory jakie mieli r6 to ten co mial ten lekki sliz
a pozostali obaj cbr 600rr
19946czarek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6/7/2010, 00:08

Postprzez amahay » 27/10/2010, 19:29

No nie wiem czy możesz kupić stary cbr f4 bo przecież powinieneś po skuterze przesiąść się na 125 a potem na 250 potem na 400 potem na 500 potem na 600 i tak dalej bo inaczej generalnie masz przepowiedzianą pewną śmierć. Tak napisali w Motocyklista doskonały to tak musi być . Nie pozwolą Ci na tym forum być prawdziwym motocyklistą. Tu panuje jakieś dziwne przekonanie że motocyklista musi być rozważny i nie może szukać adrenaliny w życiu.
Ale żeby nie było że namawiam Cię do stwarzania zagrożenia na drodze lub twojej krzywdy - kup sobie F4 i zblokuj ją do 25 kW jeśli będzie za mocna będzie ładnie wyglądała na podwórku przed domem i dupy i tak na nią polecą.
pogadaj z twoimi kolegami o których wiesz że mają doświadczenie i nie pytaj się na forum ludzi bo nawet nie wiadomo czy oni istnieją i czy mają takie doświadczenie o jakim piszą.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości




na górê