moto do oceny i wyceny
Posty: 14
• Strona 1 z 1
moto do oceny i wyceny
Witam,
chciałbym abyście ocenili i wycenili poniższe moto. Opis sprzedawcy:
-rok produkcji 2002
- sprowadzony z włoch
-karbonowy wydech MIVV
-sportowy filtr powietrza BMC Ostatnio wymienione:
-opony Michelin Pilot Sport
-akumulator
-przednie i tylne klocki hamulcowe
-napinacz rozrzÄ…du
-na początku zeszłego sezonu wszystkie płyny eksloatacyjne, na początku tego sezonu wymieniony olej
Dodam tylko, że to moto stoi już dosyc długo i jeszcze nie znalazło amatora.
Z góry dzięki.
chciałbym abyście ocenili i wycenili poniższe moto. Opis sprzedawcy:
-rok produkcji 2002
- sprowadzony z włoch
-karbonowy wydech MIVV
-sportowy filtr powietrza BMC Ostatnio wymienione:
-opony Michelin Pilot Sport
-akumulator
-przednie i tylne klocki hamulcowe
-napinacz rozrzÄ…du
-na początku zeszłego sezonu wszystkie płyny eksloatacyjne, na początku tego sezonu wymieniony olej
Dodam tylko, że to moto stoi już dosyc długo i jeszcze nie znalazło amatora.
Z góry dzięki.
- Załączniki
-
- 5.JPG (111.2 KiB) PrzeglÄ…dane 2891 razy
-
- 4.JPG (151.65 KiB) PrzeglÄ…dane 2891 razy
-
- 3.JPG (157.1 KiB) PrzeglÄ…dane 2891 razy
-
- 2.JPG (135.71 KiB) PrzeglÄ…dane 2891 razy
-
- 1.JPG (135.14 KiB) PrzeglÄ…dane 2891 razy
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
a mi właśnie malowanie się podoba...najładniejsze oczywiście byłoby zielone lime green ale to też jest ok.
A tak poważnie to patrz raczej na stan techniczny a nie na malowanie, to jest 8-letni motor więc nie czepiaj się koloru bo akurat to jest mało ważne, przecież nie jest różowy. A jeśli chodzi o to czy stracisz na nim, to tak stracisz tak samo jak na każdym innym. Motoru nie kupuje się po to żeby robić na nim biznes tylko żeby LATAAAAAAAAAĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ!

A tak poważnie to patrz raczej na stan techniczny a nie na malowanie, to jest 8-letni motor więc nie czepiaj się koloru bo akurat to jest mało ważne, przecież nie jest różowy. A jeśli chodzi o to czy stracisz na nim, to tak stracisz tak samo jak na każdym innym. Motoru nie kupuje się po to żeby robić na nim biznes tylko żeby LATAAAAAAAAAĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ!
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
Zapytaj o historię motocykla. Jeśli dobrze widzę, to dekiel po lewej jest porysowany i wygięta jest dźwignia tylnego hamulca, więc motocykl prawdopodobnie leżał na obie strony. Ale owiewki igła i z naklejkami, a przynajmniej po glebie na prawą stronę byłyby na nich ślady, więc coś przy nich było robione (miałem F4 i wiem jak to wygląda;). Przyjrzyj się też, co jest pod naklejkami michelin na błotniku, bo z doświadczenia z szukania używki wiem, że takie naklejki zazwyczaj kryją pęknięcia albo naprawy. A jak pękł błotnik, to możliwe, że przez wygięcie lag.
- pipor
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24
o i o takie wpisy mi chodzi...
Ja zauważylem nieorginalne manetki, które są dosyć zmęczone, a także lakierowane felgi. Właściciel zarzeka się że taki juz kupił.
Powiedzcie mi jeszcze jak sprawdzić ten błotnik?? Pomacać od wewnętrznej strony czy jak?? I co jeśli faktycznie byłby pęknięty.
Ja zauważylem nieorginalne manetki, które są dosyć zmęczone, a także lakierowane felgi. Właściciel zarzeka się że taki juz kupił.
Powiedzcie mi jeszcze jak sprawdzić ten błotnik?? Pomacać od wewnętrznej strony czy jak?? I co jeśli faktycznie byłby pęknięty.
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
hubert632 napisał(a):Powiedzcie mi jeszcze jak sprawdzić ten błotnik?? Pomacać od wewnętrznej strony czy jak??
Pomacaj z zewnątrz i od wewnątrz czy nie czuć zgrubień po spawaniu. Dodatkowo jak się dokładnie przyjrzysz pod naklejką to może będzie widać ślady po pęknięciu o ile jest przezroczysta.
hubert632 napisał(a):I co jeśli faktycznie byłby pęknięty.
Jeśli był pęknięty to może świadczyć o tym, że były wygięte lagi albo konkretnie przywalił tym błotnikiem. Niestety przerabiałem to już na swoim moto;) i trzeba dosyć mocno nadwyrężyć błotnik, żeby pękł. Przy zwykłym, lekkim szlifie bez uderzenia np. w krawężnik błotnik nie pęknie. Ewentualnie mógł pęknąć w transporcie przez nieprawidłowe mocowanie, ale w takie bajki bym nie uwierzył. I teraz pytanie jak mocny był wypadek i czy motocykl został dobrze naprawiony - od tego może zależeć Twoje życie. W każdym razie na pewno będzie to argument przy negocjacjach;).
- pipor
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24
"pipor" a twoim zdaniem ile można dać za to moto? I powyżej jakiej kwoty nie zaprzątać sobie nim glowy. Oczywiście mówie na podstawie zdjęć, bo w rzeczywistości może pól silnika nie być.
Biorę po uwagę, że to już koniec sezonu i w tym już zbytnio nie będę miał z niego porzytku. Zastanawiam się czy nie poczekać te pół roku i mieć większy wybór wraz z nadejściem nowego sezonu.
Biorę po uwagę, że to już koniec sezonu i w tym już zbytnio nie będę miał z niego porzytku. Zastanawiam się czy nie poczekać te pół roku i mieć większy wybór wraz z nadejściem nowego sezonu.
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
to zależy, możesz kupić teraz i sobie ładnie przyszykować, powymieniać wszystkie płyny i inne części eksploatacyjne jak klocki czy opony.
Bo handlarze często na wiosnę piszą, że olej zmieniony, nic tylko lać i jeździć, a tak naprawdę to w silniku może być olej nawet 3 letni. A tak będziesz pewny że masz dobre części i będziesz mógł od razu zacząć sezon na moto, a nie od poszukiwania jednośladu.
a co do malowania. To moim zdaniem bajeczne. Czerwone sÄ… oklepane i zwyczajnie nudne. Te ma pazur.
Bo handlarze często na wiosnę piszą, że olej zmieniony, nic tylko lać i jeździć, a tak naprawdę to w silniku może być olej nawet 3 letni. A tak będziesz pewny że masz dobre części i będziesz mógł od razu zacząć sezon na moto, a nie od poszukiwania jednośladu.
a co do malowania. To moim zdaniem bajeczne. Czerwone sÄ… oklepane i zwyczajnie nudne. Te ma pazur.
- slusar_o2
- Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 20/12/2009, 13:47
hubert632 napisał(a):"pipor" a twoim zdaniem ile można dać za to moto? I powyżej jakiej kwoty nie zaprzątać sobie nim glowy. Oczywiście mówie na podstawie zdjęć, bo w rzeczywistości może pól silnika nie być.
Biorę po uwagę, że to już koniec sezonu i w tym już zbytnio nie będę miał z niego porzytku. Zastanawiam się czy nie poczekać te pół roku i mieć większy wybór wraz z nadejściem nowego sezonu.
Powyżej 12k bym nawet nie jechał go obejrzeć. Ale pewnie jest wart mniej. Nawet jakby był w idealnym stanie technicznym to przeróbki sprawiają, że będzie Ci trudno go sprzedać. Sam napisałeś, że długo stoi. Ale jeszcze pytanie ile za niego sobie zażyczył sprzedający - to ta kwota jest za wysoka, skoro długo stoi:). Jeśli będziesz go już na poważnie rozważał, to na pewno daj go do mechanika na oględziny. Lepiej dopłacić parę stów, niż później żałować.
- pipor
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24
dałem sobie już z tym sprzętem spokój. Właściciel chciał jak za zborze i nie był skłonny do negocjacji. Mi się nie pali. Podzwonię, poszukam, popytam. Nie ma co się napalać. W tym roku motory nie idę jakoś specjalnie. Te same aukcje widuje od miesiąca...
Dzięki za wpisy.
Dzięki za wpisy.
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
odświeżam...
Zglądnijcie ten sprzęt z linku. Co o nim myślicie??
http://allegro.pl/cbr-f4i-cbr600fi-cbr- ... 34640.html
Zglądnijcie ten sprzęt z linku. Co o nim myślicie??
http://allegro.pl/cbr-f4i-cbr600fi-cbr- ... 34640.html
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości