ZZR1400, K1200S, 999S, 1000RR, GSXR1300, F4
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
No ja nie mialem okazji latac zadnym z wyzej wymienionych no ale przynajmniej kazdego na zywo widzialem Jak dla mnie to bral bym pod uwage kawe i buse bo co jak co ale ta becia jest dla mnie paskudna... tak dla porownania kilka fotek
i link do artykulu tutaj (otwórz link)
i link do artykulu tutaj (otwórz link)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Przecież ten artykuł już z 3 razy czytałem
BMW to BMW i tyle 10cm wiekszy rozstaw osi niż u rywali :O
Pewnie i tak kupie ZZR 1400
Ale po debatujmy dalej
BMW to BMW i tyle 10cm wiekszy rozstaw osi niż u rywali :O
Pewnie i tak kupie ZZR 1400
Ale po debatujmy dalej
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Robson - może TL1000Ra chcesz? Musze ją nieprzewidzianie sprzedać bo potrzebuje gotówki Stan igła dopiero co po wymianach i serwisie bo jest u mnie od 2 miesięcy. Nie ma się do czego przyczepić a akcesoriów też ma sporo. viewtopic.php?t=51673
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene nie dzięki TL nie szukam Vka mnie nie interesuje
Krzysiek ale ja nie szukam roweru
Krzysiek ale ja nie szukam roweru
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Robson, bierz gsxr 1000k3/k4. Nie to żebym chwalił czym jeżdźę
Fajna moc , aerodynamika, w dwie osoby też o biedy polecisz, bezawaryjny
Potrzebne: Amor skrętu, i wyższa szyba
Fajna moc , aerodynamika, w dwie osoby też o biedy polecisz, bezawaryjny
Potrzebne: Amor skrętu, i wyższa szyba
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Krzysiu super było. Tylko czemu 2bieg nie chciał wejść. Bo to tak jakby jeden bieg miało. Macham tą wajchą a tu ciągle 100 na liczniku
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
A no widzisz, po prostu biegu nie umiałes wrzucić
Mnie wszystkie 5 wchodzi a na licznik to się nie patrzy bo przy tej prędkości nie ma na to czasu, trzeba zwężająca się drogę obserowować.
I zapomniałeś jeszcze o tym czerwony przycisku który NOS aktywuje
P.S. tak czy siak w przyszłym sezonie przesiadke robię, już nawet mam na oku dwa modele. Więc szykuj się na oględziny
Mnie wszystkie 5 wchodzi a na licznik to się nie patrzy bo przy tej prędkości nie ma na to czasu, trzeba zwężająca się drogę obserowować.
I zapomniałeś jeszcze o tym czerwony przycisku który NOS aktywuje
P.S. tak czy siak w przyszłym sezonie przesiadke robię, już nawet mam na oku dwa modele. Więc szykuj się na oględziny
- kriss2k
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 4/6/2010, 19:00
- Lokalizacja: Pabianice
Moim zdaniem motocykle typu XX, Hayabusa, ZZR 1400 nie nadają się do miasta - są za szybkie, po za tym 2 wydechy po bokach też niestety nie pomagają w przeciskaniu się między puszkami.
Dynamiczne ruszanie z pole position 1-2-3 i znowu 200, a czasami (często) ciężko jest jechać tego typu motocyklem poniżej 100km/h.
Co prawda miałem innego ZZR i kilka innych o2o.
Na miasto są dobre V-ki lub L-twiny.
Wąskie, zgrabne poręczne.
Jak byś decydował się na Ducati to polecam te po 2005 roku.
Jakoś nie przepadam za BMW i nie wspominam dobrze tych modeli którymi jeździłem - nie skręcały i nie hamowały.
Może w tych nowszych poprawiono hamulce i właściwości jezdne.
Hayabusa z tego co wiem jest bardziej agresywna jak ZZR1400.
Ale oba nie hamują w porównaniu z włoskimi motocyklami Brembo 320 lub 330mm.
Dynamiczne ruszanie z pole position 1-2-3 i znowu 200, a czasami (często) ciężko jest jechać tego typu motocyklem poniżej 100km/h.
Co prawda miałem innego ZZR i kilka innych o2o.
Na miasto są dobre V-ki lub L-twiny.
Wąskie, zgrabne poręczne.
Jak byś decydował się na Ducati to polecam te po 2005 roku.
Jakoś nie przepadam za BMW i nie wspominam dobrze tych modeli którymi jeździłem - nie skręcały i nie hamowały.
Może w tych nowszych poprawiono hamulce i właściwości jezdne.
Hayabusa z tego co wiem jest bardziej agresywna jak ZZR1400.
Ale oba nie hamują w porównaniu z włoskimi motocyklami Brembo 320 lub 330mm.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek też tak uważam że tymi motocyklami nie da jeździć się wolno. W sumie wkurzało mnie to troche w moim XX. Ale chce moto duże i wygodne. Ducati jakoś mnie nie kręci za bardzo. Fajna tylko stylistyka.
Co do manewrowania. Jak to się mówi. "Jak popieścisz to się wszędzie zmieścisz "
Pozdrawiam
Co do manewrowania. Jak to się mówi. "Jak popieścisz to się wszędzie zmieścisz "
Pozdrawiam
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
pan_wiewiorka napisał(a):Tutaj (otwórz link) ciekawy artykulik nt. Busy i BlackBirda.
Już czytałem wiewiór
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Nie jeździłem tymi sokołami, więc się nie wypowiem.
Jednak sam przymierzam się do drugiego konia.
14-ka przed 2008 miała niedociągnięcia w elastyczności silnika, co wydaje mi się nie do pomyślenia.
Wiem że czytałeś wcześniejszy pierwszy test, ale jeszcze dodam artykuł po face-lifcie tych motocykli.
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... _1300_2009
I ciekawe porównanie Hajki z BMW:
http://www.youtube.com/watch?v=SPaZwxsnxgM
Jednak sam przymierzam się do drugiego konia.
14-ka przed 2008 miała niedociągnięcia w elastyczności silnika, co wydaje mi się nie do pomyślenia.
Wiem że czytałeś wcześniejszy pierwszy test, ale jeszcze dodam artykuł po face-lifcie tych motocykli.
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... _1300_2009
I ciekawe porównanie Hajki z BMW:
http://www.youtube.com/watch?v=SPaZwxsnxgM
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Robson, pewnie wiesz, że zzr-y były najczęściej blokowane. Trzeba zakładać tre/ power commandera lub też jakieś inne przeróbki... Przy tre wyświetlacz biegów mówi "do widzenia" Ogółem w tej blokadzie chodzi o to, że kawa bodajże na pierwszych 3 biegach nie ma pełnej mocy i posiada strasznie słaby dół ( w porównaniu do odblokowanego moto ).
Sprzedam haykę!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Rapidbike 3 wydaje się sensowny do zastosowania w motocyklu o takiej pojemności.
http://rapidbike.co.uk/shop/rapid-bike- ... d_152.html
http://www.rapidbikeusa.com/cgi-bin/sho ... 182KRB3048
http://rapidbike.co.uk/shop/rapid-bike- ... d_152.html
http://www.rapidbikeusa.com/cgi-bin/sho ... 182KRB3048
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Jedyne co mogę dodać to - Jazda testowa obowiązkowa, po takich jazdach dobierzesz to co Tobie najbardziej pasuje.
Może się okazać że BMW będzie najwygodniejsze
Przynajmniej Ja tak dobieram Sobie motocykl, czasami to co wydaje się OK, po jeździe okazuje się tragedią i motocyklem nie dla mnie.
Może się okazać że BMW będzie najwygodniejsze
Przynajmniej Ja tak dobieram Sobie motocykl, czasami to co wydaje się OK, po jeździe okazuje się tragedią i motocyklem nie dla mnie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Mam jeszcze na to czas. Chodz jazdę chyba teraz sobie jakąś zrobie.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Siema nie chce robic kryptoreklamy czy cós .
Jezeli chcesz cos w b.dobrym stanie to moze 1000 k4.
Nie chce robic kryptoreklamy dla znajomego ale:
http://moto-garage.pl/oferta/zobacz/3
P.S. Jeszcze ma fabryczny łańcuch. Przednia zebatka została zmieniona i zdjęte TRE. Piękna sztuka.
W takich cenach motocykle chodzą za granicą. Za 15 k4 to powypadkowa może być. Acha moto w pleni udokumentowane. Z bliska wygląda bajecznie.
328km jezeli bylbys zdecydowany i przyjechal obejrzec to gwarantuje kupno . Pozdrawiam.
Jezeli chcesz cos w b.dobrym stanie to moze 1000 k4.
Nie chce robic kryptoreklamy dla znajomego ale:
http://moto-garage.pl/oferta/zobacz/3
P.S. Jeszcze ma fabryczny łańcuch. Przednia zebatka została zmieniona i zdjęte TRE. Piękna sztuka.
W takich cenach motocykle chodzą za granicą. Za 15 k4 to powypadkowa może być. Acha moto w pleni udokumentowane. Z bliska wygląda bajecznie.
328km jezeli bylbys zdecydowany i przyjechal obejrzec to gwarantuje kupno . Pozdrawiam.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Mnie zupełnie takie sporty nie kręcą, jakbyś miał jeden z ww to bym się zastanawiał. Pogoda coś nie dopisuje jak bd ładna to pojadę pojeździć i znam relacje jak się czuje na czym.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości