Zobacz wÄ…tek - Honda CBF 600S
NAS Analytics TAG

Honda CBF 600S

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez dokter » 21/7/2010, 07:54

Taa wiem tylko brak tej sexy owiewki raczej przełoży się negatywnie na dłuższe wyjazdy. A w planach również mam turystykę ~1000km dziennie (jak mi dadzą urlop w końcu :D).
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze


Postprzez dokter » 21/7/2010, 08:50

http://allegro.onet.pl/item1130223272_s ... nowka.html

W sumie prezentuje się nieźle i cenowo też bajka. A jak wygląda sytuacja z plecaczkiem na tym SV 650? Hmmm coś nie widzę wskaźnika paliwa na zegarach.
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze


Postprzez C-bool » 21/7/2010, 10:11

Pasażer lekko mieć nie będzie, ale wytrzyma. Szczególnie jeśli to będzie niska kobieta :)
Wskaźnika poziomu paliwa nie ma, jest tylko kontrolka rezerwy. Mi osobiście jakoś brak wskaźnika nie przeszkadza, wiem mniej więcej ile jest paliwa po przejechanych kilometrach.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez dokter » 21/7/2010, 10:36

A jak wygląda jazda SV 650 pod obciążeniem plecaczka oraz objuczone tobołami? Któryś z was próbował takiej turystyki na dłuższym dystansie na tym sprzęcie?
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez madcap » 21/7/2010, 10:43

udźwig sv-ki to nie jest miód
jeśli jadę z moją lepszą połową (ważę 99) to zostają lekkie bagaże
na trasie jest ok, postoje wiadomo, że muszą być
sprawdzone na odcinkach rzędu 600 km, dłuższych tras nie próbowałem
przy przygranicznym wg serwisówki obciążeniu szybko potrafi dobijać
przy tylnym kufrze plecak ma nieco lżej
przez jakiś czas chodziła mi nawet po głowie przeróbka podnóżków dla plecaczka, ale mając w perspektywie zakup drugiego moto zrezygnowałem
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez dokter » 21/7/2010, 19:47

Hmmm a może Bandytę?
http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-gsf ... 64895.html

Chociaż ta "dostawiana" owiewka przednia nie jest specjalnie atrakcyjna ale za to cena jest :P Jak wygląda sprawa od strony techniczno/ekonomiczno/eksploatacyjnej z tym sprzętem?
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez C-bool » 21/7/2010, 19:58

Jeśli ktoś kupuje Bandita to tylko ze względu na wygląd, jeśli się podoba, albo na walory turystyczne. Chociaż w trasę już CBF jest dużo lepszy moim zdaniem.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez dokter » 21/7/2010, 21:01

Brzydki to on nie jest. A cenowo to wręcz idealnie 2008/2009 w okolicach 16 tyś. Coś mi się obiło o uszy (znaczy w tych 1000cach testów) chyba coś z zawieszeniem u bandyty średnio.
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez dokter » 22/7/2010, 17:47

http://allegro.pl/item1144204459_suzuki ... _raty.html

Hmm normalnie miodzio 2008 wtrysk etc.......tylko te 5000 przebiegu mi nie pasuje. Czy któryś z kolegów miał styczność z tym sklepem Evolution w Tczewie. A nawiasem.....od 2007 bandyta ma ten "większy" silnik wtrysk oraz chłodzenie powietrzem....ale szczerze to mogli popracować nad wyglądem silniczka bo może to złudzenie ale wygląda z zewnątrz jak tandetny plastik (przynajmniej na zdjęciach/filmach).
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez Rogal » 22/7/2010, 21:49

CBF600 to dobry motocykl - typ takiej poprawnej i wiernej żony :wink:

:arrow: czyli nadmiaru emocji się nie spodziewaj, ale także nieoczekiwanych i czasem przykrych niespodzianek nie powinieneś uświadczyć (jeśli kupisz taki bez przeszłości powypadkowej) :wink:
Rogal
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/3/2009, 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dokter » 9/9/2010, 15:02

Odkopuje temat. Trochę mi się apetyt zmienił i poluję na Bandziora 650s 2007+. Jedną okazję niestety przegapiłem z chciwości ;(

Motorek

http://otomoto.pl/suzuki-bandit-650-sa-M2210519.html

Z tego co od Pani usłyszałem telefon motorek fajny od pierwszego właściciela nówka sztuka etc.....no właśnie tylko że po ślizgu ponoć wydech był przerysowany owiewka i gmole wszystko naprawione wymienione u nich w serwisie. Poza tym Pani zapewniała mnie że nie sprzedawaliby motoru jeżeli nie byli by pewni że jest 100% sprawny. Moje pytanie jest następujące 17.500 klocka to trochę dużo jak na motorek z przygodami? Wiem mały przebieg młody rocznik etc no ale mimo wszystko powypadkowy. Oczywiście że na pytanie o cene Pani poinformowała mnie że take sztuki "chodzą" po 19,0000 (nawiasem mówiąc to za 20 jest już 2009 ^^) i co do ceny to pewnie by się w okolicach 17 zamknęła. No i inny szkopół mam do wawy 400 kilosów więc jak już pojadę to pewnie wezmę......co koledzy by doradzili?
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez dokter » 10/9/2010, 07:35

Pytałem się czy dają gwarancję w związku z tym "remoncikem" Pani odpowiedziała że gwarancji nie udzielają ale ich renoma powinna być gwarancją samą w sobie ponieważ nie pozwoliliby sobie na sprzedawanie wadliwych lub źle naprawionych sprzętów.

Co do linku, który podałeś to wole jednak wersję z owiewką. W tym samym miejscu jest http://motonita.otomoto.pl/suzuki-gsf-b ... 29252.html tylko ten przebieg.......i też jak porównasz ogłoszenia to w tym co ja wkleiłem pisze że bez wypadkowy ale już nie napisali tak jak w tym co podpiąłeś że 100% bezwypadkowy ^^
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez dokter » 10/9/2010, 08:39

Dwuletni motocykl przystosowany do turystyki (gniazdo, kufer, GPS) i przejechał 2250 km w sezonie?


Może pogoda była kiepska :D No ale 18 tyś w dwa lata to chyba raczej codziennie użytkowany sprzęt niż sporadycznie do turystyki.

Znam ludzi, którzy tam kupowali, sam u nich serwisuję swój Parowóz i na pewno kolejny motocykl kupię u nich.


Hah no i o to mi chodziło chyba odpuszę sobie wawe i od razy tam będę celował.
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez dokter » 10/9/2010, 09:00

Dzięki za rade. Znalazłem jeszcze http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-sa-M2193035.html to kawał drogi i cena jakaś taka dziwne no ale jak doliczyć te dodatki co wymieniłeś w tym motorku z wawy to również pewnie z 16 koła wyjdzie. Co myślisz o tym egzemplarzu?
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez dokter » 10/9/2010, 09:18

No to chyba tam będę celował tylko muszę przedzwonić i się dowiedzieć gdzie te przeglądy były robione. Ale to kawał drogi 600 kilosów w jedną stronę ode mnie.....no ale po drodze można jeziorka pooglądać ^^

Aha a jak wygląda sprawa ER-6F względem bandziora porównywalne moto czy ewidentnie bandit lepszy?? (wiem że kawa o tone lżejsza :D)
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê