moto do 18k.pln, co wybrac ? supersport!
Posty: 46
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Z 636 przesiadlem sie (raz) na zx10 i powiem ze mega roznica i jak on chce to na 1 to krzyzyk na droge.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Masz tak ogromne doświadczenie ze myslę iż GS 500 bylby w sam raz dla ciebie. I tak nawiasem mówiąc kupisz lanserski motocykl i laski beda piszczeć, tyle, że potem bedzie siara jak chlopaczek na 125 objedzie cie na winklach. Najpierw nabierz doświadczenia a potem celuj w klase sport... To ze przejechales kilkaset kilometrów to wcale nie znaczy, że umiesz jeździć...
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…
Chociażby dlatego, ze ZX6R jest motocyklem sportowym? Nie wybacza błędów tak jak GS? Jedno delikatnie za mocne odkręcenie manetki i gleba? GS jest o wiele bardziej zwrotniejszym motocyklem. I oczywiscie Naked co w przypadku gleby jest o wiele bardziej korzystne :]
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…
O odkręcaniu manetki wiadomo - odkręcisz uślizg i gleba...
ale na czym polega te wybaczenie błędów ?
zwrotność to chyba raczej parking ?
korzyści po glebie pominmy
Sądząc po opisie to sporo możesz napisać na ten temat.
Pozdrawiam
ale na czym polega te wybaczenie błędów ?
zwrotność to chyba raczej parking ?
korzyści po glebie pominmy
Sądząc po opisie to sporo możesz napisać na ten temat.
Pozdrawiam
- SteanV8
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2010, 09:03
- Lokalizacja: Bytom
Dlaczego takie ZX6R jest trudniejsze do nauki jazdy po zakrętach od GS skoro różnica np wagi jest 5 kg i to na korzyść kawy ?
Puscisz gaz za mocno w zakrecie i gleba.
Na wszystkim mozna sie wyglebic ale chyba pierwsze szlify robic na czyms tanszym slabszym i bardziej wybaczajacym bledy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Dyskusja się rozwija jak u nas w rządzie komisja śledcza. Nikt już chyba nie wie o co chodzi, jakie padło pytanie i kto na nie odpowiada
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
hmmm to moje skromne zdanie, a pozatym GS500 bylo by dobre jak miałem 18 lat wtedy bylem troche nie ogarnięty. Moje dosiwadczenie uliczne na dużych moto to raptem 700-800km, ale jak juz wspomnialem od dziecka czyli ( od 12 roku) jezdze na czyms co ma dwa kółka, w wieku 17 pojemnosc 250 (3lat). tak wiec GS 500 by byl troszeczke mocnejszy od poprzedniego motocykla.
- tomek187
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 19/7/2010, 17:58
niestety my już na to nic nie poradzimy kupisz to co bedziesz uwarzał, jak sie przewrócisz to sie nauczysz, a tak wgl co by sie takiego strasznego stało gdybys kupił takiego gsa na jeden sezon i poszlifował swoje umiejetnosci (chyba spadł by twój "rispekt" na mieście)
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
SteanV8 napisał(a):O odkręcaniu manetki wiadomo - odkręcisz uślizg i gleba...
ale na czym polega te wybaczenie błędów ?
zwrotność to chyba raczej parking ?
korzyści po glebie pominmy
Sądząc po opisie to sporo możesz napisać na ten temat.
Pozdrawiam
Ale co ja moge napisac? tutaj na forum jest 30 stron tematów dlaczego GS 500 jest dobry na pierwszy powazny moto.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…
Głównym sponsorem forum jest firma Suzuki Do tego lobby forum gsa ostro tutaj działa stąd te 30 stron.
Tak jak ktoś wyżej napisał i tak pewnie kupisz zx6r Myślę, że skoro faktycznie jeździłeś i uważasz, że dajesz sobie radę + uważasz, że nie jestes wariat to kup faktycznie jakąś 600 może bardziej uładzoną i szerokości..aaa wspomniałem już o szacunku do manetki ?:P
Pozdr!
Tak jak ktoś wyżej napisał i tak pewnie kupisz zx6r Myślę, że skoro faktycznie jeździłeś i uważasz, że dajesz sobie radę + uważasz, że nie jestes wariat to kup faktycznie jakąś 600 może bardziej uładzoną i szerokości..aaa wspomniałem już o szacunku do manetki ?:P
Pozdr!
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Dajcie spokój z tymi GS-ami. Przeciez chlopak pojeździł dwoma kółkami juz jakiś czas. Bedzie kupowal Gs-a, za rok 600, za 3 lata 750 i tak za 10 lat dopiero pozwolicie mu wsiąść na litra. Uważam, że jesteście za bardzo zachowawczy. Kto z was ma tyle kasy żeby przesiadać sie cały czas na inne wieksze motory? wątpie żeby kolega też takową posiadał. Moim zdaniem kupuj 600 tylko jakąś dobrą i nie zawracaj sobie głowy GS-em. Co do waszego wyśmiewanego "szacunku do manetki". Jeśli ktoś ma olej w głowie to bedzie takową posiadał, sam jestem tego przykładem
ZX10r
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
Chłopie. Kupuj ZX6R i po temacie.
Nie ma nic gorszego niż kupić motocykl który Ci się nie podoba.
Zgadzam się , że trochę co poniektórzy przeginają z tymi gs,er itp.
Moim zdaniem jak ktoś ma już jakiś staż to lepiej odnajdzie się na 600 niż na 500.
Jak jest ogarnięty to da sobie radę. Grunt , żeby na litra jeszcze nie wsiadać.
Nie ma nic gorszego niż kupić motocykl który Ci się nie podoba.
Zgadzam się , że trochę co poniektórzy przeginają z tymi gs,er itp.
Moim zdaniem jak ktoś ma już jakiś staż to lepiej odnajdzie się na 600 niż na 500.
Jak jest ogarnięty to da sobie radę. Grunt , żeby na litra jeszcze nie wsiadać.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Posty: 46
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości