przez ChaoticBiker » 13/1/2017, 23:31
HEj, ta pierwsze honda to te "chromy" na lampe i zegary to mozna akcesoryjnie kupic, to sa nakladki a nie wymienione i bym sie tym w ogolenie sugerowal.
Martwi mnie nierealnie niski przebieg, a stan wydechu opowiada troszku inna historie - wydaje mi sie, ze nie powinno byc az takich odbarwien, moj to po 20k km nadal wygladal jak nowy.
No i te rozmyte zdjecia... powazna instytucja, handlarze, serwis, a nie moga zrobic porzadnych zdjec?
Plus miejscowka garaz motor kiedys mieli dosyc zla opinie (choc raczej o warsztacie, ja tez mialem z nimi przejscia, ale to bylo dawno temu wiec juz guvno prawda), nie wiem jak teraz.
Ale jesli motur jezdzi prosto i wszystko chodzi jak nalezy, to jednak jest to jeden z tych "niezajezdzalnych" moturcykli. Trza by tylko sprawdzic, jak to z niemiec, czy blokady nie mial zalozonej i w hondzie sprawdzic, jaki rzeczywisty przebieg po VIN (na zachodzie jest to zapisywane) choc tak jak wspomnialem, ja bym sie wcale nie przejal jakby wyszedl 90 000.
Drugi motocykl od goscia, ktory sporo sie przy nim narobil, fajnie ze uczciwie o tym mowi, ale moze byc jednak jeszcze jakas mala rzecz, o ktorej nie wspomina, bo po prostu ma juz dosc robienia przy tym motocyklu. I teraz - albo jest to cos, co sie okaze mina totalna i wkopie cie, albo bedzie to pierdola, ktora szybko sie zrobi ale po prostu poprzedni wlasciciel nie mial juz na to sily.
No i podstawowa zasada: Okazji nie ma. Jesli cos wyglada zbyt dobrze, zeby bylo prawda, to znaczy ze wcale prawda nie jest.