Zobacz wÄ…tek - motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cej, niskiej dziewczyny
NAS Analytics TAG

motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cej, niskiej dziewczyny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Brekekeks » 16/1/2013, 11:05

A może Yamaha SZR? też 48 kucy, fajny wygląd, niezawodna.

PoglÄ…dowa aukcja - http://allegro.pl/yamaha-szr-660-igla-t ... 38567.html
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce


Postprzez yamaszkatzr » 16/1/2013, 12:53

czytałam też coś o mapie zapłonu - że można ją założyć w motocyklach każdej poj.
miał ktoś z tym styczność?
ew. jeżeli np. moto będzie miało te 37 kW, to można je z Niemiec sprowadzić i po prostu w przeglądzie wpisać, ze ma te 35... 2kW to chyba nie jest ogromna różnica
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września


Postprzez the-o » 16/1/2013, 13:33

jak masz znajomosci w uprawnionej do tego stacji to moze i sie da.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez yamaszkatzr » 16/1/2013, 15:57

właśnie mam poniekąd ;d
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez motoluka » 16/1/2013, 17:17

Faktycznie ER5 brakuje bardzo niewiele, zapewne te 2KM zdechły w czasie eksploatacji. Czy nie istnieje możliwość zrobienia badań na hamowni i wbicia wyniku? Ktoś może badał ten temat.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez yamaszkatzr » 16/1/2013, 18:23

podpisuję się pod pytaniem, sama nie za bardzo wiem, jak to jest z tymi motocyklami na a2, bo to zbyt świeża sprawa...
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez aespeo » 16/1/2013, 19:30

z tego co sie orientuje, to aby cokolwiek zmienic w danych homologacyjnych motocykla a co za tym idzie w dowodzie rejestracyjnym potrzebne jest stwierdzenie przez stacje kontroli pojazdow tego ze została zalozona blokada z homologacją, wiec raczej papierek z hamowni ze moto ma mniej koni nie wystarczy

poza tym w danych technicznych nie jest podawana moc ''na kole'' ktora jest stostnkowo przewaznie pare koni mniejsza.od.tego co podaja w danych.

wiec wzial by ktos moto co ma 50 km na hamowni na kole by wyszlo powiedzmy 45 i juz by byl sprzet na A2
BMW F650
aespeo
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 13/8/2012, 12:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Jasiu123 » 16/1/2013, 21:21

Może troche nie w temacie ale nie da się nie zauważyć że jak tylko jakaś kobita zakłada temat to ma kilka stron odpowiedzi :-)
A jak facet to najczęściej zamiast odpowiedzi dostaje pocisk.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez GhastRider90 » 16/1/2013, 21:43

SkoQ napisał(a):Tak Power zgadza się, może akurat coś utrafi, ale to jest może tak może nie.
GhastRider90 to się źle orientujesz 35 kW to jest dokładnie 47.586740424999995 Koni Mechanicznych według kalkulatora, nie wiem czego się doczepiłeś, ale z całą pewnością żeby jeździć motocyklem który ma 37 kW (50 KM) nie wystarczy kategoria A2. Chyba że tak jak mówi Power znajdzie akurat sztukę która będzie miała wbite mniej w dowodzie :)

art 6 stanowi:
3) kategorii A2:
a) motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla,
b) motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW,
c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

jak zechce to wbije na dowod i tyle :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez SkoQ » 16/1/2013, 22:09

Może dlatego, że kobieta zastanowi się 4 razy zanim zada debilne pytanie jak w co 3 temacie w tym dziale można znaleść ? :)
GhastRider zacytowałeś mnie, a później podstawę prawną która potwierdza moje słowa, dziękuję :)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez yamaszkatzr » 17/1/2013, 12:39

czyli właściwie nawet gs'em nie mogę jeździć, bo ma 50 KM, a nie 48... czyli pozostają mi motocykle 250 ccm i mniejsze? :<
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez Sumomoto » 17/1/2013, 13:06

Tak jak pisałem wcześniej (raczej tak-250):

Po TZR bardziej skłaniałbym się do zakupu jakiejś np250-tki na asfalt Ninja jest piękna ale chyba droższa?
Do dalszej spokojnej nauki jazdy poleciłbym YBR-a 250lub CBF-a 250. Do TZR-a przepaść a da się normalnie jeździć.
Koleżanka jeździła parę lat temu na GS500, sprzedała kupiła w 2006 nową CBF250 i do zeszłego sezonu jeździła i po mieście i troszkę turystycznie ...na jesień sprzedałem jej G650GS na obniżonym zawieszeniu (drobna pani) i jest zadowolona.
CBF stoi u mnie z przebiegiem 6.600 na jesień założyłem jej manetki podgrzewane, szybę przyciemniana i stelaż pod kufer.
Mogę popytać dla ciebie (daj znać) o cenę bo i tak w lutym mamy go wystawić na sprzedaż. Chciała właśnie jakieś 8tyś ale zobaczymy co teraz:)

... fajny byłby Tricker ale chyba nikt go nie odda za tą cenę Sad
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez suchy558 » 17/1/2013, 13:27

nie patrzy się na KM tylko na KW, bo to masz wbite w dowód, przeliczenie KM-KW zależy od tego jak kto umie liczyć i jak bardzo zaokrągla ;)

Brekekeks napisał(a):A może Yamaha SZR? też 48 kucy, fajny wygląd, niezawodna.


z tym jest jeden problem, jak się wyłoży to wszystkie plastiki pójdą się pitolić a zamienników brak
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez aespeo » 17/1/2013, 14:06

pojedziesz gs'em tym sprzed liftu, ma rowne 35 kw
tego po lifcie moze tez znajdziesz z wpisana mniejsza moca ale z fabryki wychodzily z 35,1 kw
BMW F650
aespeo
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 13/8/2012, 12:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez yamaszkatzr » 17/1/2013, 18:19

to coś się pokombinuje, czyli bandit 400 zupełnie odpada? lepszy gs?
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez suchy558 » 17/1/2013, 18:24

o GS napewno będzie łatwiej, to jego przewaga
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez SkoQ » 17/1/2013, 23:47

GS przynajmniej taki jakiego ja mam (rocznik 2000) ma w dowodzie wbite 33 kW ;) i w przyszłym sezonie mam zamiar go sprzedać właśnie z tego powodu że niewiele na nim stracę, a może nawet dostanę tyle ile dałem, bo maszynka w super stanie a jeszcze ludzie z A2 będą się na nie łasić
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez yamaszkatzr » 19/1/2013, 12:55

ok, czyli ostatecznie gs lub bandit, powiedzcie mi tylko, jakim przebiegiem powinnam się kierować? nie mam doświadczenia z 4T motocyklami i nie wiem, czy np. bandity, które mają po 50-60 tyś. km przebiegu są warte uwagi (wiadomo, przebieg to nie wszystko, ale jednak trzeba się liczyć z późniejszymi kosztami dotyczącymi remontu, a ja nie chcę kupić jakiegoś padła)
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez suchy558 » 19/1/2013, 13:10

przebieg moto w Polsce to temat rzeka ... http://www.scigacz.pl/Krecenie,licznika ... 17072.html

ja jak kupowałem Hujneta, rocznik 2005 w sierpniu 2011 miał przebieg 44k z haczkiem, wychodzi koło 6,5k na sezon i myślę, że to realny przebieg. Z silnikiem nic się nie dzieje, pracuje ładnie, gładko, nie kopci, oleju nie bierze, odpala bez najmniejszego problemu. Jak kupowałem moto oglądałem Fazera 600 z 80k mil przebiegu i też się nie było naprawdę czego czepić, pracował wzorowo. Ale znowu u handlarza nie trafisz moto z przebiegiem większym niż 30k, dlaczego? odpowiedz sobie sama
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Kaai » 19/1/2013, 13:23

no tak, ale są moto i 10 letnie z 30k przebiegu, bo moto stało 2 lata gdzieś, a potem jak je sprzedali to kupił ktoś, kto robił 3k rocznie, bo nie miał czasu, bo coś tam.
tylko traf takie, a jak trafisz, to weź w to uwierz:D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê