Motocykl dla nowicjusza do 6000zł
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Pisałem wcześniej, że XJ 600 mi się nie podoba. Okej, nie jest piękny, ale na filmikach źle nie wygląda (wcześniej przeglądałem tylko allegro). Czytając opinie widzę, że jest on bardzo polecany na pierwszy motocykl.
Jeśli bym się nim zainteresował, to na który rocznik zwracać uwagę? W 1998 był chyba ostatecznie ulepszony, prawda?
Co możecie o nim powiedzieć? Pewnie wielu z was na nim jeździło, po jest raczej popularny.
Jeśli bym się nim zainteresował, to na który rocznik zwracać uwagę? W 1998 był chyba ostatecznie ulepszony, prawda?
Co możecie o nim powiedzieć? Pewnie wielu z was na nim jeździło, po jest raczej popularny.
- azam31
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 5/8/2012, 15:22
Duzo zaczynało od tego modelu. Z tego co pameitam lubi wężykować przy dużych prędkościach możne nie jest to niebezpieczne ale wkurzające. Załatwiano to większym kapciem. Ja jeździłem tym po ścigaczach pow 100KM. Wiec podejście do niego jak miałem komuś sprawdzić motocykl było tzw " z góry"
Wkurzały wibracje silnika które czujesz po rękach, tyłku i na podnóżkach. 4 cyl. niby powinno to załatwić . Śmigałem w jeden dzień czteroma i wszstkei tak samo. Chłodzenie powietrzne. Tutaj CB500 i GPZ500 maja wodne. I wibracje majee takei same no ale to sa 2 cyl.
Dla kogoś kto lubi liczyć spalanie powinna Yamaha sie spodobać to potrafi w trasie poniżej 4L zejśc jak ktoś przełączy styl jazdy na "cruising"
Pooglądałem też XJ-ty sprowadzone z Anglii i tam nie są odporne na korozje. Słabo wyglądają wszelkie, łączenia, zgięcia , zakamarki itp.
Wkurzały wibracje silnika które czujesz po rękach, tyłku i na podnóżkach. 4 cyl. niby powinno to załatwić . Śmigałem w jeden dzień czteroma i wszstkei tak samo. Chłodzenie powietrzne. Tutaj CB500 i GPZ500 maja wodne. I wibracje majee takei same no ale to sa 2 cyl.
Dla kogoś kto lubi liczyć spalanie powinna Yamaha sie spodobać to potrafi w trasie poniżej 4L zejśc jak ktoś przełączy styl jazdy na "cruising"
Pooglądałem też XJ-ty sprowadzone z Anglii i tam nie są odporne na korozje. Słabo wyglądają wszelkie, łączenia, zgięcia , zakamarki itp.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Od 1998 Xj-tka posiada dwie tarcze hamulcowe, oraz grubsze rury teleskopowe. Fajna maszynka z silnikiem od czołgu, polecam. Więcej do poczytania na temat Xj 600 znajdziesz tu: http://www.scigacz.pl/Yamaha,XJ,600,ide ... ,7578.html
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Oj poczytałem już wiele na temat ZR7 i XJ 600 a nadal nie wiem na co się zdecydować. Gdyby ZR7S był w tej samej cenie, co bez owiewki, to bym się nie zastanawiał.
Czy jest jeszcze jakiś motocykl godny uwagi oprócz wyżej wymienionych oraz Bandita do 6000zł?
Czy jest jeszcze jakiś motocykl godny uwagi oprócz wyżej wymienionych oraz Bandita do 6000zł?
- azam31
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 5/8/2012, 15:22
Honda CB 750 Seven Fifty .
Suzuki 750 Inazuma. Oba bez owiewki, modele są przedstawicielami klasycznego designu z lat 70/80. Raczej ponadczasowe wzornictwo. Patrz powrót wczesniej na japońskich rynku teraz u nas honda cb 1100.
Suzuki 750 Inazuma. Oba bez owiewki, modele są przedstawicielami klasycznego designu z lat 70/80. Raczej ponadczasowe wzornictwo. Patrz powrót wczesniej na japońskich rynku teraz u nas honda cb 1100.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości