Motocykl na codzień max 8000 pln
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Betonowy garaż, reszta to tylko spowalniacze. Ale są moto o które bać się nie trzeba
I mam małe sprostowanie do hamulców w ER-5, one nie są słabe, ich tam poprostu nie ma, zamiast hamulców zamontowano spowalniacze

I mam małe sprostowanie do hamulców w ER-5, one nie są słabe, ich tam poprostu nie ma, zamiast hamulców zamontowano spowalniacze

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Wystarczy wymienić przewód hamulcowy(który najczęściej jest w moto od nowości czyli około 15 lat..) na oplot, do tego dobre klocki i nie ma tragedii. Oczywiście to nie jest sportowy motocykl ale do normalnej, cywilnej jazdy sprawne hamulce w er 5 w zupełności wystarczają. Sam to przerabiałem, po zakupie nie było możliwości zablokowania przedniego koła, po małym remoncie dozowalność i siła się zdecydowanie poprawiły, mocniejszego hebla i tak nie wykorzystasz bo brakuje trakcji.
W miejscu pracy ciężko o własny garaż
wszelkie łańcuchy czy blokady na tarczę hamulcową(najlepiej z alarmem) mogą zniechęcić potencjalnego złodzieja więc raczej warto.
Co wybierzesz na pierwsze moto nie ma tak dużego znaczenia, dopiero potem będziesz wiedział czego chcesz konkretnie. Bierz cokolwiek z polecanych powyżej i będziesz zadowolony
W miejscu pracy ciężko o własny garaż

Co wybierzesz na pierwsze moto nie ma tak dużego znaczenia, dopiero potem będziesz wiedział czego chcesz konkretnie. Bierz cokolwiek z polecanych powyżej i będziesz zadowolony

- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
coshuu napisał(a):ja bardzo lubie moje kredki dlatego wolałbym ich nie pogubić
jak się ma svka 650 do kawy er5 albo gpz500 ? tzn Glenroy napisałeś że svka ma dobre hamulce z tego co wyczytałem to w er5 jest najsłabszy punkt.... jak się w tej klasyfikacji ma gpz?
orientacyjnie ile svka pali? i jaka jest pozycja za kierownicÄ…?
Co do pozycji, na nakedach typu GS500, ER-5, czy SV650N siedzisz sobie wygodnie w bardziej wyprostowanej pozycji, GPZ500 i SV650S mają już pozycję "na sporta" i w mieście czy dłuższych trasach potrafią się odezwać nadgarstki

Co do hamulców, SV ma chyba jedne z lepszych w klasie, ogólnie bardzo dopracowany moto. ER-5 jeździłem jakieś 3-miesiące i poszło dalej, na wiosnę chcę właśnie SV-kę, co do hebli ER-ki, hmmm, jedna mała tarcza z przodu to trochę mało jednak, z tyłu masz bęben który, jak to bęben, jest trochę trudny do wyczucia i szczerze powiedziawszy, w sytuacji w której trzeba się zatrzymać dość gwałtownie, wolał bym coś zdecydowanie agresywniejszego w działaniu, robiłem oblot na Bandicie, ZR-7 i właśnie SV którego hamulce to na prawdę klasa, z resztą podobnie jak silnik, zarówno jeżeli chodzi o osiągi jak i brzmienie, chociaż z tymi osiągami trochę podniósł mi ciśnienie jak się do niego przymierzałem

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
eh dziś rozpocząłem kursik
jak ogarne teorie i pojezdze na kilku maszynach to bede wiedział czego potrzebuje. Dziękuje wszystkim za cenne info
mam nadzieje ze innym przyda siÄ™ ten temat.
ps. instruktor odradza svke jako pierwsze moto, mówiąc że blokowanie tylnego koła przez silnik w układzie V przysparza wiele problemów


ps. instruktor odradza svke jako pierwsze moto, mówiąc że blokowanie tylnego koła przez silnik w układzie V przysparza wiele problemów
...Bóg Mnie Wybrał...
- coshuu
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14/12/2012, 16:29
- Lokalizacja: Kraków
Nie wyolbrzymiałbym tego problemu przy SV 650 . Musiałoby być ślisko albo kapeć tylny słaby. Przeciez przed rondem jak zrzucisz niechcacy o bieg za dużo, puscisz sprzegło to też zablokujesz koło. Nie trzeba tu V2
Fakt w tym że jak sie nei ma doswiadczenai to lepiej na mniejszym i liniowym zacząć.

Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości