Zobacz wątek - po mieście,do 8000 pln,dla mega kurdupla!
NAS Analytics TAG

po mieście,do 8000 pln,dla mega kurdupla!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez danielvlv » 30/9/2012, 10:24

Przegladam dla ciebie katalog "Motocykle Swiata 2011". Najnizej polozone siedzenia z NIE chopperow i NIE 50-tek maja:
1. Honda DN01-690mm
2. Honda GL 1800 GoldWing-740mm
3. Bmw K1600GTL-750mm (GT ma juz 6 cm wyzej)
-Cagiva Mito 125-760mm
-Honda CBF600-770mm
-Suzuki GSX650F-770mm
-Ducati Diavel 770mm
-Ducati Monster model 696-770mm
-Honda ST1300 Pan European- 775mm
-Suzuki GSR 600A-780mm
-Honda CBF1000-780mm
-Bmw G650GS-780mm
-Honda CBR250R-784mm
-Yamaha XJ6, XJ6 Diversion, XJ6 Diversion F-785mm
-Suzuki Gladius-785mm
-Suzuki GSX1250F-785mm
-Kawasaki ER6f i ER6n-785mm
-Kawasaki Ninja 250R-790mm
-Kawasaki W800-790mm
-Honda CB1300S ABS-790mm
-Bmw K1300R i K1300S-790mm
-Bmw F800ST-790mm
-CBF125-792mm
-CBR125R-793mm
-Bandit-795mm
Wybralem te z siedzeniami ponizej 800mm. Na kursach sa chyba YBR 250, ale wysokosc siedzenia powinna byc podobna jak w 125, wiec podam dla porownania: YBR 125-780mm, YBR 125 Custom-760mm. Wez pod uwage, ze istotna jest tez szerokosc siedzenia. Ale od powyzszych modeli mozesz zaczac eksperymentowac.
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08


Postprzez epti » 1/10/2012, 00:15

danielvlv: wielkie dzieki!!! Troche slabo to wyglada, bo do tego Ducati sie dosiadalam, i jest za wysoki. Ja mam "wysokosc siodla" 700 mm :D
na kursac sa YBR 250 - probowalam, nie dawalam rady. Standardowy motyw - jechac jade, gorzej z zatrzymaniem sie

senekkorzenna: nie wiem skad to zamieszani... Przeniosles moj watek dotyczacy moto dla kurdupla do tego dzialu, podczas gdy ja slowem nie wspomnialam o pojemnosci. To co mam teraz zrobic czlowieku, zebys nie krzyczal na tych, co chca mi pomoc? zalozyc jeszcze jeden watek w dziale moto? :D
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez danielvlv » 1/10/2012, 13:13

no bo zobacz, ten Ducati ma siedzenie na prawie takiej samej wysokosci jak kursowa YBR 250 (1cm roznicy), wiec wg mnie zostaje ci tylko Honda DN01, jak dla mnie bardzo mi sie podoba. Chyba, ze ktos ci przejrz jeszcze starsze katalogi, ja innych nie mam juz.
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08

Postprzez epti » 2/10/2012, 19:38

senkorzenna: rozumiem. dostosuje sie. kliknelam ze akceptuje regulamin. Jednak potrzebuje Twojej rady, jako doswiadczonego moderatora:
jakie działanie jest prawidlowe , jesli w jdnym watku pojawiaja sie informacje odnosnie roznych pojemnosci? Rozmowa rzecz zywa . Mam zalozyc drugi watek? W tym tu bedziemy rozmawiac o niskich 125 a w tym drugim o niskich moto >125 cc?

zwrot klucz "125cc", pojawiajacy sie w watku automatycznie uniemozliwia jakakolwiek dyskusje na temat moto z niskim zawieszeniem dla laski z niskim zawieszeniem?


Ja moge zalozyc drugi watek, jesli tylko takie jest Twoje zyczenie.
porzadek rzecz swieta
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leff » 2/10/2012, 19:48

Honda CB250
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez leff » 2/10/2012, 20:12

provit i unikalne i z czesciami problem ....
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Tasiu91 » 2/10/2012, 20:55

Wysokość siedzenia to nie wszystko, zostaje jeszcze jego szerokość :) Próboj, można kombinować z rzeźbą kanapy, butami crossowymi, czy obniżeniem w lagach o pół centymetra.
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez epti » 2/10/2012, 21:20

danielvlv:wielkie dzieki za informacje. DN01 faktycznie wydaje sie przyjazna kurdupelkom, ale jest drozsza niz moja fura:D Nie stac mnie na nia, niestety. Ale poprzysiadam sie do pozostalych z Twojej listy i mam nadzieje, ze cos sie dla mnie nada...
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez epti » 2/10/2012, 21:51

senekkorzenna napisał(a):Jeżeli masz już prawo jazdy kategorii A to polecam Ci 500cc ale bez ingerencji tapicera lub mechanika z akcesoriami do obniżenia zawieszenia nie obejdzie się.
Pisałem tez o0 CBF600 która ma fabryczny system obniżenia siedzenia,warto podejść do komisu gdzie mają taki motocykl i przymierzyć się do niego.


kat A mam (od niedawna, blyszczace, nowiutkie )-bez niego nie szukalabym moto. Zeby zdac egzamin musialam podanie pisac, aby mi pozwolili na GN-ku zdawac.

Chce uniknac przerobek, ale czuje ze moze byc to nieuniknione.

Zastanawiam sie nad jedna rzecza jeszcze - o ktorej zapomnialam. Jesli ten motocykl bedzie umiarkowanie za wysoki ( bo jak sie jakims cudem uda mi cos kupic to na pewno bedzie za wysoki) - on nie moze byc za ciezki.

czuje przez skore ze sie na chopperze skonczy.
Na cbf600 patrzyla, ma obnizenie siodla do 770 . Patryzlam tez na CB500, sa lzejsze

provit: myslalam...zakonczylam to myslenie wnioskiem, ze mi sie nie podobaja te motocykle. Jednakze jestem przygotowana na opcje: jak sie nie uda wsiasc na to co chce, to zaczne chciec wsiasc na to ,na co bede mogla.
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leff » 2/10/2012, 22:02

powtorze, CB250 i masz problem masy i wysokosci zalatwiony
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez asq_rex » 3/10/2012, 01:46

epti w monsterze da się obniżyć siodło jak i dostosować zawias pod kierownika. Taka zabawa z dostosowaniem to koszt jakichś 150 zł.
Ile brakuje Ci do ziemi przy monsterze ?
asq_rex
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 31/3/2012, 22:44

Postprzez epti » 3/10/2012, 09:49

asq_rex: hm, nie sprawdzilam dokladnie. Jak siedze to dotykam czubkami paluchow ( nie ma szansy na wycofanie moto) . A jak jedna stopa jest cala na ziemi to nawet jak...hm... spuszcze zadek na te strone to nie moge utrzymac moto. Druga stopa wtedy dynda jakies ( na kiepskie oko) 30 cm nad ziemia.

provit: ogladalam ja. To byl wlasciwie pierwszy moto, o jakim pomyslalam .Nie pasuje mi, nie podoba mi sie. nie chce go :DD Nie pasuje mi to,ze te moto maja tak wysoko kierownice. GN-ka nie znosilam.

A stylizowac czegos na cos nie bede, jak skonczy sie na chopperze/ cruseirze , to bede z pokora na nim siedziec nie udajac ,ze siedze na czyms innym

W sieci patrzylam na te hondki cb 250. Male,lekkie i niziutkie. Brzydkie i stare.
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez asq_rex » 3/10/2012, 11:53

epti czyli brakuje Ci jakichś 5 czy 10 cm. Tak w stronę tych 10 bardziej hmm czyli obniżenie kanapy i do tego regulacja zawieszenia pod Ciebie by się przydała. Możliwe do zrobienia ale byś musiała patrzeć na te z niską fabrycznie kanapą i wtedy obniżać jeszcze.
Trzymam kciuki :) a jeśli pytanie będziesz miała co do Monsterów to zapraszam ;)
asq_rex
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 31/3/2012, 22:44

Postprzez Brekekeks » 3/10/2012, 13:40

Stara honda CB400? Zephyr 550 też jest niski (ok. 76cm).
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez leff » 3/10/2012, 15:07

tak tak, przerobka siedzenia -5 cm ..............
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Invi » 3/10/2012, 15:08

epti napisał(a):
provit napisał(a):virago 535

provit: ogladalam ja. To byl wlasciwie pierwszy moto, o jakim pomyslalam .Nie pasuje mi, nie podoba mi sie. nie chce go :DD Nie pasuje mi to,ze te moto maja tak wysoko kierownice.


Dobra dziewczynka :D


Ninja 250, Monster, Buell Blasy mimo że brzydki egzotyk, Triumph Bonneville chyba też jest bardzo niski.


Ja tam bym stawiał na Monstera, nie dość że mały to wąski jak rower. Buty motocyklowe od Dayotny "Lady" tak jak cJarek napisał podobno faktycznie potrafią sporo pomóc. Do tego kanapa do tapicera, zawias do dołu i powinno się udać.

Zawieszenia to na początek nie trzeba by nawet psuć tylko naprawić, bo jak jest zaprojektowane pod 80kg to bez zmiany sprężyn, albo chociaż zmiany napięcia wstępnego nie będzie miało się z czego podnosić.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez epti » 4/10/2012, 17:17

dziekuje za rady. Uzbrojona w liste zrobie rajd po komisach w ciagu najblizszych 2 - 3 weekendow i zdam relacje.
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê