Moto naked do 13k zł
Posty: 64
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kolego mam dla Ciebie kilka moich spostrzeżeń, nie zawsze zgodnych z poprzednimi wypowiedziami:
1. kup motocykl przede wszystkim taki, który Ci sie podoba, nie baw się w półśrodki bo nie będziesz wtedy do końca zadowolony
2. moim zdaniem 500cc są świetne na 1 moto, ale pod jednym bardzo ważnym warunkiem, a mianowicie, że stać Cię aby za kilka miesięcy zmienić sprzęt, bo ze zprzedażą bywa czasem różnie
3. jeśli już 500cc to stare za małe siano, żeby nie było szkoda w razie czego, a takie moto są w miarę bezawaryjne
4. są 600cc i 600cc tzn te, które maja po ok 70-80 km i te z ok 100 rumaków; co za tym idzie to są troszkę inne motocykle
5. 600cc z reguły, a przynajmniej te z którymi ja miałem do czynienia czyli Hornet i FZ6, mają ospały dół i w pewnym momencie, np przy 8 tys rpm dostają niezłego kopa, który bywa dużo bardziej zdadliwy i prowadzi częściej do gleby niż moc sama w sobie
6. obecnie mam Z750, zresztą na sprzedaż ( http://otomoto.pl/kawasaki-z-z-750-M1809094.html ), i wiem, że jest ona lepszym sprzętem na 1 poważny motocykl niż Hornet, oczywiście tylko i wyłącznie moim zdaniem, a to głównie przez liniowe oddawanie mocy co czyni motocykl bardziej przewidywalnym, ale także przez dużo mniejsze zużycie paliwa, komputer pokładowy, gdzie w hondzie (2002r.) nie było nawet kontrolki rezerwy oraz bardziej zawadiacki wygląd, lecz to akurat rzecz gustu
Pozdrawiam
1. kup motocykl przede wszystkim taki, który Ci sie podoba, nie baw się w półśrodki bo nie będziesz wtedy do końca zadowolony
2. moim zdaniem 500cc są świetne na 1 moto, ale pod jednym bardzo ważnym warunkiem, a mianowicie, że stać Cię aby za kilka miesięcy zmienić sprzęt, bo ze zprzedażą bywa czasem różnie
3. jeśli już 500cc to stare za małe siano, żeby nie było szkoda w razie czego, a takie moto są w miarę bezawaryjne
4. są 600cc i 600cc tzn te, które maja po ok 70-80 km i te z ok 100 rumaków; co za tym idzie to są troszkę inne motocykle
5. 600cc z reguły, a przynajmniej te z którymi ja miałem do czynienia czyli Hornet i FZ6, mają ospały dół i w pewnym momencie, np przy 8 tys rpm dostają niezłego kopa, który bywa dużo bardziej zdadliwy i prowadzi częściej do gleby niż moc sama w sobie
6. obecnie mam Z750, zresztą na sprzedaż ( http://otomoto.pl/kawasaki-z-z-750-M1809094.html ), i wiem, że jest ona lepszym sprzętem na 1 poważny motocykl niż Hornet, oczywiście tylko i wyłącznie moim zdaniem, a to głównie przez liniowe oddawanie mocy co czyni motocykl bardziej przewidywalnym, ale także przez dużo mniejsze zużycie paliwa, komputer pokładowy, gdzie w hondzie (2002r.) nie było nawet kontrolki rezerwy oraz bardziej zawadiacki wygląd, lecz to akurat rzecz gustu
Pozdrawiam
- Muszka
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/4/2010, 13:32
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Podczepka;)
Witam!
Podczepie sie pod temat, bo mysle, ze nie warto zakladac nowego.
Potrzebuje moto glownie do jazdy po miescie, czasem gdzies dalej, ale ogolnie zadnych tripow b. daleko. W planach jazda po torze.
GS500 odrzucam ze wzgledow estetycznych i tego, ze nie bardzo mi sie chce bawic w sprzedaz po kilku miesiach. Do przeznaczenia mam ~13k zl. Pod uwage biore w sumie tylko gsr600 i sv650. I tu kilka pytan:
- Svka ciagnie od samego dolu, wiec czy nie jest bardziej zdradliwa np. przy dokrecaniu na zakretach? Znajomy mial i sobie chwalil.
- Jesli svka to S czy N? Caly czas bylem za Nka, ale wlasnie ten sam znajomy (ktory mial sv650 N) podpowiedzial, zebym bral wersje z owiewka, bo bedzie mi wygodniej w kazdej sytuacji...
- Czy warto w ogole zwracac uwage, na GSRy za te 13-14k pln? Chcialbym sie zamknac raczej blizej 13, bo jeszcze musi byc na ciuszki:)
Pozdrawiam,
Bartek
Podczepie sie pod temat, bo mysle, ze nie warto zakladac nowego.
Potrzebuje moto glownie do jazdy po miescie, czasem gdzies dalej, ale ogolnie zadnych tripow b. daleko. W planach jazda po torze.
GS500 odrzucam ze wzgledow estetycznych i tego, ze nie bardzo mi sie chce bawic w sprzedaz po kilku miesiach. Do przeznaczenia mam ~13k zl. Pod uwage biore w sumie tylko gsr600 i sv650. I tu kilka pytan:
- Svka ciagnie od samego dolu, wiec czy nie jest bardziej zdradliwa np. przy dokrecaniu na zakretach? Znajomy mial i sobie chwalil.
- Jesli svka to S czy N? Caly czas bylem za Nka, ale wlasnie ten sam znajomy (ktory mial sv650 N) podpowiedzial, zebym bral wersje z owiewka, bo bedzie mi wygodniej w kazdej sytuacji...
- Czy warto w ogole zwracac uwage, na GSRy za te 13-14k pln? Chcialbym sie zamknac raczej blizej 13, bo jeszcze musi byc na ciuszki:)
Pozdrawiam,
Bartek
- foxracer
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 3/9/2007, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
Suzuki GSR 600- 98 KM i 65 NM, sponiewiera CiÄ™ elegancko.
SVka w wersji z owiewką ma inną, bardziej pochyloną pozycję niż wersja N. Wygodniej nie jest, ale masz owiewkę zbijającą pęd powietrza- musisz się przymierzyć która pozycja Ci bardziej odpowiada.
Przepustnica ma dość duży zakres "odkręcenia" nikt nie każe Ci odkręcić do końca. Powiedziałbym wręcz, że Vka jest bardziej przewidywalna, bo nie ma nagłego kopa mocy, jak to w wysilonych R4 bywa- poszukaj wykresów momentu i mocy. Oczywiście jeszcze bardziej przewidywalne są moto <60KM, gdzie gdy odkręcisz za mocno nie będzie tak bolesnych konsekwencji jak w Vce.
A co z moto typu CBF, ER6?
Jesteś pewien że po kilku miesiącach ogarniesz moto z 60KM i będziesz chciał je sprzedać?
GS500 jest jaki jest, ale masz jeszcze CB500, XJ600, ER5- mocą nie zabijają, nie zaskoczą Cię gdy odkręcisz za mocno.
Nie szkoda Ci moto za 13 tysi do nauki?
SVka w wersji z owiewką ma inną, bardziej pochyloną pozycję niż wersja N. Wygodniej nie jest, ale masz owiewkę zbijającą pęd powietrza- musisz się przymierzyć która pozycja Ci bardziej odpowiada.
Przepustnica ma dość duży zakres "odkręcenia" nikt nie każe Ci odkręcić do końca. Powiedziałbym wręcz, że Vka jest bardziej przewidywalna, bo nie ma nagłego kopa mocy, jak to w wysilonych R4 bywa- poszukaj wykresów momentu i mocy. Oczywiście jeszcze bardziej przewidywalne są moto <60KM, gdzie gdy odkręcisz za mocno nie będzie tak bolesnych konsekwencji jak w Vce.
A co z moto typu CBF, ER6?
Jesteś pewien że po kilku miesiącach ogarniesz moto z 60KM i będziesz chciał je sprzedać?
GS500 jest jaki jest, ale masz jeszcze CB500, XJ600, ER5- mocą nie zabijają, nie zaskoczą Cię gdy odkręcisz za mocno.
Nie szkoda Ci moto za 13 tysi do nauki?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
@Muszka : dzięki za odpowiedź
mam spory dylemat z wyborem, poniekąd dlatego, że nie mam czasu jeździć po całej Polsce i szukać ładnego egzemplarza, po drugie dlatego, że nie mogę kupić tak naprawdę tego co bym chyba najbardziej chciał bo jest za mocne ale pomijając już ten fakt jest trochę za drogie (Hornet 03-04 lub GSR-600). Chciałem CBF500 dorwać, bo podobna do Horneta, ale tego na rynku wtórnym jak na lekarstwo, a żeby jeszcze było blisko Poznania itd. to już nie do znalezienia. Teraz szukam w sumie Bandita, wprawdzie 600, ale myślę, że jedna ze słabszych chyba więc powinienem dać ostatecznie radę go ogarnąć. Gdzieś tam obok błąka się ostatecznie jeszcze GS500F, sam już powoli nie wiem. Ciężko coś dorwać, bo oprócz ograniczenia odległości na Wielkopolskę to ceny są mocno rozrzucone. Mało tak naprawdę jest rozsądnych ofert, jak cena jest adekwatna do rocznika to zazwyczaj jakiś szrot sprowadzony z zagranicy, jak już trafi się jakiś motor, który wstępnie wygląda ok to cena bywa absurdalna i potrafi przekraczać z 20-30% szacowaną wartość rynkową. Generalnie mam wrażenie, że dochodzimy do pewnego absurdu, trzeba dopłacić specjalnie za to, że kupuje się normalny sprzęt, a nie złom co zaliczył 2 dzwony i 5 szlifów. Dobrze, że te używki 'igły' nie kosztują więcej niż nówki z salonu. Tak naprawdę przez pewien czas chodziło mi po głowie, żeby kupić salonowy sprzęt bo skoro za ok.25k zł mogę dostać CBF600 z ABSem to po co ładować połowę tego w 8-letnie motory z przekręconymi licznikami, sprowadzonymi nie wiadomo skąd, nie znając przeszłości.
Dobra przyznaje, że się trochę rozpisałem, ale wracając do tematu zaciekawiła mnie jedna rzecz. Otóż przeglądałem sobie AXA Direct kalkulacje składki, żeby zobaczyć ile mniej więcej kosztuje ubezpieczenie i tam w trakcie kalkulacji podaje się konkretny model i rocznik i wypisuje ci szacowaną wartość. Trochę zaskoczyło mnie, że Bandity 600 2004 są bardziej wartościowe od następcy 650 rok młodszego, trochę dziwne mi się to wydaje.
Wracając do kupna (planuje kupić w 1. połowie maja, ze względu na to że potrzebna mi jeszcze jest pensja za kwiecień), ale jak tak dalej pójdzie to chyba nic nie znajdę
Może na przykładzie tego Bandita (http://allegro.pl/show_item.php?item=991839354 (otwórz link)), który przynajmniej dla mnie wygląda ok (choć ja się zupełnie nie znam), o ile uda się trochę zbić z ceny, o co pytać na początku, jakie papiery czy coś powinien posiadać Bandit, kojarzę z innych tematów pytanie o możliwość zdjęcia pokrywy zbiornika paliwa bodajże, o co jeszcze warto się zapytać, żeby nie jechać na daremno. Wprawdzi planuje jeździć z mechanikiem co się zna na rzeczy, ale mimo wszystko we wstępnej rozmowie chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej, żeby nie tracić czasu.
mam spory dylemat z wyborem, poniekąd dlatego, że nie mam czasu jeździć po całej Polsce i szukać ładnego egzemplarza, po drugie dlatego, że nie mogę kupić tak naprawdę tego co bym chyba najbardziej chciał bo jest za mocne ale pomijając już ten fakt jest trochę za drogie (Hornet 03-04 lub GSR-600). Chciałem CBF500 dorwać, bo podobna do Horneta, ale tego na rynku wtórnym jak na lekarstwo, a żeby jeszcze było blisko Poznania itd. to już nie do znalezienia. Teraz szukam w sumie Bandita, wprawdzie 600, ale myślę, że jedna ze słabszych chyba więc powinienem dać ostatecznie radę go ogarnąć. Gdzieś tam obok błąka się ostatecznie jeszcze GS500F, sam już powoli nie wiem. Ciężko coś dorwać, bo oprócz ograniczenia odległości na Wielkopolskę to ceny są mocno rozrzucone. Mało tak naprawdę jest rozsądnych ofert, jak cena jest adekwatna do rocznika to zazwyczaj jakiś szrot sprowadzony z zagranicy, jak już trafi się jakiś motor, który wstępnie wygląda ok to cena bywa absurdalna i potrafi przekraczać z 20-30% szacowaną wartość rynkową. Generalnie mam wrażenie, że dochodzimy do pewnego absurdu, trzeba dopłacić specjalnie za to, że kupuje się normalny sprzęt, a nie złom co zaliczył 2 dzwony i 5 szlifów. Dobrze, że te używki 'igły' nie kosztują więcej niż nówki z salonu. Tak naprawdę przez pewien czas chodziło mi po głowie, żeby kupić salonowy sprzęt bo skoro za ok.25k zł mogę dostać CBF600 z ABSem to po co ładować połowę tego w 8-letnie motory z przekręconymi licznikami, sprowadzonymi nie wiadomo skąd, nie znając przeszłości.
Dobra przyznaje, że się trochę rozpisałem, ale wracając do tematu zaciekawiła mnie jedna rzecz. Otóż przeglądałem sobie AXA Direct kalkulacje składki, żeby zobaczyć ile mniej więcej kosztuje ubezpieczenie i tam w trakcie kalkulacji podaje się konkretny model i rocznik i wypisuje ci szacowaną wartość. Trochę zaskoczyło mnie, że Bandity 600 2004 są bardziej wartościowe od następcy 650 rok młodszego, trochę dziwne mi się to wydaje.
Wracając do kupna (planuje kupić w 1. połowie maja, ze względu na to że potrzebna mi jeszcze jest pensja za kwiecień), ale jak tak dalej pójdzie to chyba nic nie znajdę
Może na przykładzie tego Bandita (http://allegro.pl/show_item.php?item=991839354 (otwórz link)), który przynajmniej dla mnie wygląda ok (choć ja się zupełnie nie znam), o ile uda się trochę zbić z ceny, o co pytać na początku, jakie papiery czy coś powinien posiadać Bandit, kojarzę z innych tematów pytanie o możliwość zdjęcia pokrywy zbiornika paliwa bodajże, o co jeszcze warto się zapytać, żeby nie jechać na daremno. Wprawdzi planuje jeździć z mechanikiem co się zna na rzeczy, ale mimo wszystko we wstępnej rozmowie chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej, żeby nie tracić czasu.
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Najlepiej wydrukuj sobie tÄ… listÄ™: http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1567
Podczas oględzin po prostu odhaczaj kolejne punkty.
Podczas oględzin po prostu odhaczaj kolejne punkty.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
dzięki za listę, na pewno się przyda
wracając do tematu to nie wiem jak ja przeglądam te oferty, że nie brałem pod uwagę słabszej wersji Horneta czyli CBF600N, ma tyle samo koni co Bandit, a bardziej wolę Hondę także obecnie chyba i już ostatecznie (chyba, że nie znajdę ładnej sztuki) celuję w Hondę CBF 600 N
teraz znalazłem na allegro taką ofertę, wydaje się dość tanio
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1825090 (otwórz link)
coÅ› w niej podejrzanego ?
wracając do tematu to nie wiem jak ja przeglądam te oferty, że nie brałem pod uwagę słabszej wersji Horneta czyli CBF600N, ma tyle samo koni co Bandit, a bardziej wolę Hondę także obecnie chyba i już ostatecznie (chyba, że nie znajdę ładnej sztuki) celuję w Hondę CBF 600 N
teraz znalazłem na allegro taką ofertę, wydaje się dość tanio
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1825090 (otwórz link)
coÅ› w niej podejrzanego ?
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Eh, powiem Ci, że żeby wyleczyć się z cen polskich, powinieneś popatrzeć na to jak stoją motocykle prywatne w Niemczech. Wejdź na mobile.de i poszukaj co Cię interesuje z opcją privatanbieter. Po pierwsze będziesz miał pogląd na ceny, po drugie czasem lepiej się przejechać na zachód i kupić od prywatnego sprzedającego- na ogół sprzęt zgadza się z opisem. Po trzecie jest tam więcej motocykli, które u nas uchodzą za nudne/słabe, bo nie mają 100KM.
Okazje nie istnieją- pamiętaj o tym.
Okazje nie istnieją- pamiętaj o tym.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
jakie są koszty sprowadzenia motocykla z niemczech/włoszech (pomijam podróż), a jakie są koszta przy zakupie w Polsce motocykla zarejestrowanego ?
Interesuje mnie ile pieniędzy muszę jeszcze mieć, oprócz samej sumy na motor, pomijam tutaj strój, bo bez tego nie wiem do jakiej sumy mogę szukać
Interesuje mnie ile pieniędzy muszę jeszcze mieć, oprócz samej sumy na motor, pomijam tutaj strój, bo bez tego nie wiem do jakiej sumy mogę szukać
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Ja bym też skłaniał się za Hondą... jak na moje dużo świeższa, lżejsza i prawdopodobnie dzięki temu praktyczniejsza, a tak na prawdę to strasznie nie podobają mi się ramy w Banditach... ale to akurat kwestia gustu.
Możesz sprawdzić jeszcze, w danym roku produkcji jakie były malowania, jakie i gdzie naklejki, czy pod lakierem czy na lakierze przyklejone Pozdro600
Możesz sprawdzić jeszcze, w danym roku produkcji jakie były malowania, jakie i gdzie naklejki, czy pod lakierem czy na lakierze przyklejone Pozdro600
- Muszka
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/4/2010, 13:32
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Przepraszam , że od razu drugi post, ale mi się przpomniało...
Kwestia cen, to po prostu każdy by chciał teraz kupić super igłę, choć używaną , za pół darmo, bez najmniejszej ryski HEHE ... wiem po sobie bo właśnie sprzedaje Zetkę i wystarczy spojrzeć, jak mało za nią rządam a i tak jeszcze nie sprzedana
http://otomoto.pl/kawasaki-z-z-750-M1809094.html
Kwestia cen, to po prostu każdy by chciał teraz kupić super igłę, choć używaną , za pół darmo, bez najmniejszej ryski HEHE ... wiem po sobie bo właśnie sprzedaje Zetkę i wystarczy spojrzeć, jak mało za nią rządam a i tak jeszcze nie sprzedana
http://otomoto.pl/kawasaki-z-z-750-M1809094.html
- Muszka
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/4/2010, 13:32
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
no rzeczywiscie cena niska jak za takie moto, no ale dla mnie to za mocny sprzęt jednak 110kucy to nie 78 jak w Hondzie czy Bandicie.
Mi też najbardziej podoba się Honda, Bandit już mniej, no ale z tymi Hondami to krucho, ofert niewiele, także nie mogę aż tak wybrzydzać
Co do cen, IMO wydaje mi się, że nie żądam jakis nadzwyczajnych promocji. Nie liczę na to, że dorwę np. CBF600 czy Bandita z 2004 roku za 8k zł, ale myslę, że okolice 11k zł są całkiem uczciwe. Biorąc pod uwagę, że nowa Honda kosztuje ok. 25k zł to dziwne wydaje mi się, żeby 6-letnia kosztowała np. ciągle połowę wartosci. I tak porównuje z cenami nowymi z tego roku, a cena tego motoru te przykładowe 6-lat temu była na pewno niższa.
Mi też najbardziej podoba się Honda, Bandit już mniej, no ale z tymi Hondami to krucho, ofert niewiele, także nie mogę aż tak wybrzydzać
Co do cen, IMO wydaje mi się, że nie żądam jakis nadzwyczajnych promocji. Nie liczę na to, że dorwę np. CBF600 czy Bandita z 2004 roku za 8k zł, ale myslę, że okolice 11k zł są całkiem uczciwe. Biorąc pod uwagę, że nowa Honda kosztuje ok. 25k zł to dziwne wydaje mi się, żeby 6-letnia kosztowała np. ciągle połowę wartosci. I tak porównuje z cenami nowymi z tego roku, a cena tego motoru te przykładowe 6-lat temu była na pewno niższa.
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
kososki napisał(a):jakie są koszty sprowadzenia motocykla z niemczech/włoszech (pomijam podróż), a jakie są koszta przy zakupie w Polsce motocykla zarejestrowanego ?
Interesuje mnie ile pieniędzy muszę jeszcze mieć, oprócz samej sumy na motor, pomijam tutaj strój, bo bez tego nie wiem do jakiej sumy mogę szukać
Koszty sprowadzenia to sprawa indywidualna czy odpowiednim kurierem czy ktoś busem pojedzie. (Kurier bierze około 1500PLN od sztuki za przywiezienie z włoch do PL pod drzwi - przynajmniej tyle płacił znajomy).
Z Niemiec powinno być taniej.
Oprócz sumy powinieneś mieć około 700PLN na rejestrację i ubezpieczenie w przypadku motocykli sprowadzanych + około 1000PLN na pierwszy solidny przegląd (jeśli opony i klocki są OK).
Koszt rejestracji pojazdu już zarejestrowanego w PL to 123PLN, chyba że jest z twojej gminy to odchodzi 40PLN za tablicę (może zostać ta sama).
+ dodatkowo przegląd około 1000PLN.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
ten pierwszy solidny przegląd to w sensie nic obowiązkowego, tylko rozumiem coś bardziej, że należałoby zrobić ?
na ten 1000 zł składają się takie kolejne czynności jak wymiana oleju, filtrów, regulacja zaworów, czyszczenie gaźników itd. ? Bo tak przeglądam sobie cennik usług w serwisie Hondy w Poznaniu i nie wiem czy o to chodzi czy to jest zupełnie jakiś innego typu przegląd ?
na ten 1000 zł składają się takie kolejne czynności jak wymiana oleju, filtrów, regulacja zaworów, czyszczenie gaźników itd. ? Bo tak przeglądam sobie cennik usług w serwisie Hondy w Poznaniu i nie wiem czy o to chodzi czy to jest zupełnie jakiś innego typu przegląd ?
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Tak o to chodzi, jest to zalecany aby mieć pewność bez awaryjnego użytkowania, chyba że kupujesz od kogoś gdzie wiesz co i kiedy robił (masz zaufanie). Wtedy tylko wymiana oleju i filtrów.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
czy w motorach (szczególnie interesują mnie te modele, o których wspominałem wcześniej) da się w 100% stwierdzić (przez fachowca) czy motor był powypadkowy czy bezwypadkowy, czy jednak da się to skutecznie zamaskować, tak że nawet ktoś kto się dobrze zna, nie będzie w stanie rozpoznać prawdziwej przeszłości ?
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
zapomniałem tego dodać wcześniej, ale chodzi mi szczególnie o zbadanie na miejscu, a nie w jakimś serwisie, bo ten laserowy pomiar ramy to raczej tak w terenie chyba się nie da (a może się mylę)
wracając do kosztów, w pobliżu mojego zamieszkania jest takie ogłoszenie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1744116 (otwórz link)
jest to anglik i nie zarejestrowany, także koszta dodatkowe to rozumiem, że te ok. 700zł na rejestracje, a odnośnie wymiany części np. lampa i zegary ? czy to trzeba obowiązkowo zrobić ? ile takie coś kosztuje ?
wracając do kosztów, w pobliżu mojego zamieszkania jest takie ogłoszenie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1744116 (otwórz link)
jest to anglik i nie zarejestrowany, także koszta dodatkowe to rozumiem, że te ok. 700zł na rejestracje, a odnośnie wymiany części np. lampa i zegary ? czy to trzeba obowiązkowo zrobić ? ile takie coś kosztuje ?
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Jak się nie mylę, to śniegu nie ma już przynajmniej miesiąc , a nie tydzień, który minął od sprowadzenia tego sprzęta
Poza tym wszystko wygląda spoko, jeśli chodzi o fotkę, dowiedz się tylko, czy w tych rocznikach wychodziły białe Hornety na Wyspach.
Można sprawdzić, czy bak nie był malowany za pomocą magnesu, który na szpachlu raczej kiepsko się bedzie trzymał, najlepiej takim wziętym od Mamy z lodówki
PS. Kolego Kososki -Wpadnij zobaczyć moją Zetkę, spacerkiem to godzinka, autostradą pół, bo widzę, że już mierzysz w 100 kucy a nie w 70, a 110 Kawy jest dużo łatwiejsze do okiełznania niż 98 Hondy
Pozdro
Poza tym wszystko wygląda spoko, jeśli chodzi o fotkę, dowiedz się tylko, czy w tych rocznikach wychodziły białe Hornety na Wyspach.
Można sprawdzić, czy bak nie był malowany za pomocą magnesu, który na szpachlu raczej kiepsko się bedzie trzymał, najlepiej takim wziętym od Mamy z lodówki
PS. Kolego Kososki -Wpadnij zobaczyć moją Zetkę, spacerkiem to godzinka, autostradą pół, bo widzę, że już mierzysz w 100 kucy a nie w 70, a 110 Kawy jest dużo łatwiejsze do okiełznania niż 98 Hondy
Pozdro
- Muszka
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/4/2010, 13:32
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Posty: 64
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości