Pierwsze moto do wszystkiego
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
rozumiem, po prostu z twoim doświadczeniem, za czasów dawnych, nikt nie ogarniał co to przeciwskręt, że hamuje się przednim heblem, zę w winklu operujemy tylnim heblem, po prostu się jeździło.
boisz się wsiąść z kimś na litra, a sam chcesz sobie kupić 1100?
niezbyt mądre, i nie, corsa nie zachowuje się w winklach jak moto, bo wprawdzie, taką jak twoja nie jeździłem,a le jeździłem jakąś starą e30 400konną +, niestety tylko po lotniksu (albo stety) i przez jakieś 5minut :d
i dodam, że nie było to driftowóz, z zamontowaną szperą, żeby na winklach rzucalo, normlane autko do 1/4 mili.
dobra koniec offtopu, przejedź się taką 750, odkręć ją do czerwonego i zobaczy, czy to mało
boisz się wsiąść z kimś na litra, a sam chcesz sobie kupić 1100?
niezbyt mądre, i nie, corsa nie zachowuje się w winklach jak moto, bo wprawdzie, taką jak twoja nie jeździłem,a le jeździłem jakąś starą e30 400konną +, niestety tylko po lotniksu (albo stety) i przez jakieś 5minut :d
i dodam, że nie było to driftowóz, z zamontowaną szperą, żeby na winklach rzucalo, normlane autko do 1/4 mili.
dobra koniec offtopu, przejedź się taką 750, odkręć ją do czerwonego i zobaczy, czy to mało
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Nie wsiąde z nikim na litra bo nie chcę, żeby przeze mnie był wypadek czy ktoś sobie motocykl uszkodził z ww. wcześniej powodów - czytajcie proszę ze zrozumieniem.
BARDZO fajna opcja ta GSX 750F w relacji - cena-rocznik-stan-osiągi
BARDZO fajna opcja ta GSX 750F w relacji - cena-rocznik-stan-osiągi

Byłby bardzo mocne auta na 1/4 mili a teraz motor?
- wujek kamil
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/2/2013, 22:04
- Lokalizacja: IŁAWA na mazurach
Wujek Kamil , miałem szczęście pojeździć szybkimi autami po torach i lotniskach i nie rozumiem jednego. Chcesz mi wmówić , ze tylko dlatego ze masz masę 700 kg czyli zero przyczepnosci aby przenieść wspomniana przez siebie moc na przednie koła i aerodynamike ciężarówki , bijesz lp640 które ma 3 razy większy silnik od ciebie , dwu krotnie większa moc, wyższy moment , 10 krotnie lepsza przyczepność i stawia taki sam opór powietrza przy 200 jak ty przy 20 , posiada kontrole trakcji i launch control ..... Wybacz ale jestem bardzo sceptyczny.
Skoro nie słuchasz co ci ludzie próbują doradzić to rób co chcesz.
Ps. Masz zadziwiający stosunek mocy do momentu .... Magic
Skoro nie słuchasz co ci ludzie próbują doradzić to rób co chcesz.
Ps. Masz zadziwiający stosunek mocy do momentu .... Magic
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Dyz!o91 napisał(a): sugerujesz ze dziecko w domu by odczulo ta moc?:D
dziecko raczej nie, ale właściciel musiałby pożyczać od pociechy co nieco ;P
no a wujek kamil, ma dziwne przeczucie, że jeżdżąc mocnym autem, potrafi jeździć motocyklem. Nie życzę nikomu źle, ale powodzenia z takim podejściem

- osssi
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 30/1/2013, 14:42
- Lokalizacja: Słupsk
Rosiboj tak na 225/50/15 R888 80-250(wg. gps) auto to dostało o 2-3długości mimo aerodynamiki z dupy, auta z dupy i kierowcy pewnie też to robiło 100-200 w 6.25s wg. racelogic-a i pogoniło ważące pewnie z 1700kg super aerodynamiczne, naładowane elektroniką przydatną bananowym chłpcom Lambo. Z miejsca nie miałem szans na 1/4 bo Corsa robiła 11.7 a Lambo 11.3 ale z rolki już dostawało. Ale nie o tym temat - w poniedziałek jadę popytać o GSX750 czy mają gdzies/bedą mieć u mnie w mieście.
I nastepna osoba pisze, ze nie słucham - **** czy to, że miałem niezbyt racjonalne auta oznacza i mówię, że wiem co znaczy sie w miarę szybko przemieszczać to automatycznie oznacza że nie słucham i że 250 czy 500ccm to dla mnie absolutne maksimum bo będę odkręcał na bank co każda prosta i się poskladam na pierwszym łuku, w który będę 2XX km.h wjeżdżał zimą na torowych oponach, po lodzie bo jestem ślepy i nie ma bata bo tak będzie na bank...? Ludzie ja mam rodzinę i sporo życiowych planów i wg. mnie dość poukładane w głowie jako kierowca(czy to normalna jazda, czy zawody,czy nocne czy so czy kjs). Nie chcę motoru traktować jak rewolwer w razie jak mi się życie znudzi i dlatego słucham KONSTRUKTYWNEJ krytyki jak np. kolega parę postów wyżej napisał.
Dostałem ciekawą porade/ alternatywę dla moto, które mi się podoba i jadę się rozglądać od poniedziałku a tu dalej texty "piszemy i radzimy a Ty i tak zrobisz swoje" - ostatecznie pewnie tak bo nie ma akcji"niech forum wybierze motor" ale nie kupię nic czego DOŚWIADCZENI koledzy, userzy nie polecą i dlatego tu jestem i nie jeżdżę jeszcze ZZR1100.
Zluzujmy poślady i warkocze póki co
I nastepna osoba pisze, ze nie słucham - **** czy to, że miałem niezbyt racjonalne auta oznacza i mówię, że wiem co znaczy sie w miarę szybko przemieszczać to automatycznie oznacza że nie słucham i że 250 czy 500ccm to dla mnie absolutne maksimum bo będę odkręcał na bank co każda prosta i się poskladam na pierwszym łuku, w który będę 2XX km.h wjeżdżał zimą na torowych oponach, po lodzie bo jestem ślepy i nie ma bata bo tak będzie na bank...? Ludzie ja mam rodzinę i sporo życiowych planów i wg. mnie dość poukładane w głowie jako kierowca(czy to normalna jazda, czy zawody,czy nocne czy so czy kjs). Nie chcę motoru traktować jak rewolwer w razie jak mi się życie znudzi i dlatego słucham KONSTRUKTYWNEJ krytyki jak np. kolega parę postów wyżej napisał.
Dostałem ciekawą porade/ alternatywę dla moto, które mi się podoba i jadę się rozglądać od poniedziałku a tu dalej texty "piszemy i radzimy a Ty i tak zrobisz swoje" - ostatecznie pewnie tak bo nie ma akcji"niech forum wybierze motor" ale nie kupię nic czego DOŚWIADCZENI koledzy, userzy nie polecą i dlatego tu jestem i nie jeżdżę jeszcze ZZR1100.
Zluzujmy poślady i warkocze póki co

Byłby bardzo mocne auta na 1/4 mili a teraz motor?
- wujek kamil
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/2/2013, 22:04
- Lokalizacja: IŁAWA na mazurach
Panie Kamilu, wszystko ladnie i pieknie. Jak powiedziales, ja bym twoja corsa nie wlecial w zakret z v-max, bo nie wiem jak to sie zachowuje i nie jezdzilem autem na tyle przypompowanym, a bywalem na zlotach BMW
Wlasnie o to chodzi, ja nie mam doswiadczenia w czyms takim jak ta corsa, ty nie masz doswiadczenia na motocyklach.
Dlaczego zatem chcesz brac moto ktore ma ponad 100KM i nie wybaczy ci zadnego bledu. Zrobisz cos zle i lezysz, dlatego tak bardzo ludzie z tego forum staraja nakierowac innych na takie ktore maja pewna rezerwe bledu i tu nie chodzi o to, ze na 600 pocisniesz ponad 2 paczki, podczas, gdy 500 zrobisz 180, v-max w tym przypadku nie robi roznicy i tak prawdopodobnie sie zabijesz popelniajac blad przy tej predkosci.
Po prostu na niektorych jest sie latwiej i bezpieczniej uczyc, niz wsiadac na takie ktore jest robione pod profesjonalistow.
Ps. Mam nadzieje, ze twoja zona przeczyta ten temat

Wlasnie o to chodzi, ja nie mam doswiadczenia w czyms takim jak ta corsa, ty nie masz doswiadczenia na motocyklach.
Dlaczego zatem chcesz brac moto ktore ma ponad 100KM i nie wybaczy ci zadnego bledu. Zrobisz cos zle i lezysz, dlatego tak bardzo ludzie z tego forum staraja nakierowac innych na takie ktore maja pewna rezerwe bledu i tu nie chodzi o to, ze na 600 pocisniesz ponad 2 paczki, podczas, gdy 500 zrobisz 180, v-max w tym przypadku nie robi roznicy i tak prawdopodobnie sie zabijesz popelniajac blad przy tej predkosci.
Po prostu na niektorych jest sie latwiej i bezpieczniej uczyc, niz wsiadac na takie ktore jest robione pod profesjonalistow.
Ps. Mam nadzieje, ze twoja zona przeczyta ten temat

Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
-
Starski - Świeżak
- Posty: 349
- Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30
Doświadczenia tylko i wyłącznie na motocyklu się liczą, i szczerze mówiąc mało kogo tutaj obchodzą Twoje przygody z samochodami, i obycie z prędkością.
Motocykl to całkiem inna bajka, i totalnie inne prowadzenie, tutaj jak stracisz przyczepność to nie robisz kontry, tylko lecisz zawijać się na słupie. Samochód wybacza wiele błędów, motocykl żadnego. O ile możesz możesz się przejechać samochodem z mocnym silnikiem nawet po torze, o tyle bez doświadczenia wsiadając na jakiegoś potworka zginiesz marnie i to szybciej niż myślisz.
Dojrzałość motocyklisty nie objawia się mówieniem, że nie będzie odkręcać, tylko kupieniem takiej maszyny żeby pasowała do Twoich umiejętności, i żeby nie pozwalała Ci odkręcić więcej niż pozwala na to Twój skill. Jeśli nie jeździłeś wcześniej na niczym konkretnym a teraz chcesz wsiadać na potwora, to jako motocyklista jesteś na poziomie przedszkola.
Motocykl to całkiem inna bajka, i totalnie inne prowadzenie, tutaj jak stracisz przyczepność to nie robisz kontry, tylko lecisz zawijać się na słupie. Samochód wybacza wiele błędów, motocykl żadnego. O ile możesz możesz się przejechać samochodem z mocnym silnikiem nawet po torze, o tyle bez doświadczenia wsiadając na jakiegoś potworka zginiesz marnie i to szybciej niż myślisz.
Dojrzałość motocyklisty nie objawia się mówieniem, że nie będzie odkręcać, tylko kupieniem takiej maszyny żeby pasowała do Twoich umiejętności, i żeby nie pozwalała Ci odkręcić więcej niż pozwala na to Twój skill. Jeśli nie jeździłeś wcześniej na niczym konkretnym a teraz chcesz wsiadać na potwora, to jako motocyklista jesteś na poziomie przedszkola.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
http://www.youtube.com/watch?v=--5OozQZHAg To może tyle w temacie. Jechać prosto może i pojedziesz tylko nie zapominaj, że są zakręty. Najważniejsze jest obycie z motocyklem. Jak wsadzisz kobietę(bez obrazy dla kobiet) do samochodu pierwszy raz to najwyżej przypali sprzęgło, ale jak już ją posadzisz na motocykl to w najlepszy wypadku pojedzie w pole, o ile będzie, i przewróci się. Pomyśl o tej różnicy 

Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Żona woli iść piechotą gdziekolwiek albo jechać pkp niż jechac z kimś innym niż ja = szanuje moją ew. decyzję
Ok póki co relax - przeglądam rynek i szukam. ZZR1100 odpuszczam i szukam czegoś o mniejszej pojemności ale podobnych gabarytów jak radzą doświadczeni koledzy/forumowicze.

Ok póki co relax - przeglądam rynek i szukam. ZZR1100 odpuszczam i szukam czegoś o mniejszej pojemności ale podobnych gabarytów jak radzą doświadczeni koledzy/forumowicze.
Byłby bardzo mocne auta na 1/4 mili a teraz motor?
- wujek kamil
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/2/2013, 22:04
- Lokalizacja: IŁAWA na mazurach
Gdybyś dozbierał trochę talarów śmiało mógł byś patrzeć za BMW K1200RS. Mimo dużej pojemności moto ma bardzo liniową charakterystykę i ogromną elastyczność. Moc może nie powala bo dzisiaj 600 dysponują taką mocą ale właśnie ta elastyczność robi robotę za co bardzo chwalą ten motocykl w turystyce. Spokojnie założysz kufry a przy twoich gabarytach nie będziesz głupio wyglądać.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Powyższa odpowiedź tyczyła się tego, że ktoś chciał by moja kobieta przeczytała ten post.
Tak sobie myślę, że miałem STAROMODNE myślenie ---> przegladam fora, allegro, dane techniczne i yt i stwierdzam, że osiągi jakie mnie zadowalają i starczą na spokojne manewry bez stresu, że zabraknie mocy zapewni mi już motor o pojemności 650-750ccm a nie jak sądziłem do tej pory >/=1000ccm.
Rozglądam się dalej...
Tak sobie myślę, że miałem STAROMODNE myślenie ---> przegladam fora, allegro, dane techniczne i yt i stwierdzam, że osiągi jakie mnie zadowalają i starczą na spokojne manewry bez stresu, że zabraknie mocy zapewni mi już motor o pojemności 650-750ccm a nie jak sądziłem do tej pory >/=1000ccm.
Rozglądam się dalej...
Byłby bardzo mocne auta na 1/4 mili a teraz motor?
- wujek kamil
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/2/2013, 22:04
- Lokalizacja: IŁAWA na mazurach
Mi juz od polowy tego tematu chodzi po glowie BMW F650, GS, czy CS. Psuje sie to malo, jest dosc duze i odporne na uzytkownika. Kufry i akcesoria na pewno sie znajda. Wada sa pieniadze - nie wiem, czy w tym budzecie cos znajdziesz, plus naprawy moga byc drozsze, niz u japonczykow.
Konikow moze niewiele, ale - jak prawie kazdy w tym temacie - twierdze, ze to i lepiej. Sam na pierwsze moto wzialem Kawe ER-5, czyli piecsetke. Czy z Twoja masa+pasazerem bedzie wygorne - nie wiem, moze byc ciezko.
EDIT: w zeszlym roku wsiadlem na aktualna 650tke z BMW. 70kucykow to bylo na poczatek za duzo - balem sie odwinac manetke, meczylem siebie szarpaniem na 2gim biegu w miescie, a 170 na autostradzie pojechalem dla zasady, z dyskomfortem, a nie z przyjemnoscia. Mimo iz to moto dawalo rade - to ja bylem jeszcze zbyt zielony.
A samochody? Sam jezdze malym roadsterem, a bywa, ze "sluzbowo" jezdze seryjnymi samochodami po 400koni... nijak sie to nie ma bo moto.
Konikow moze niewiele, ale - jak prawie kazdy w tym temacie - twierdze, ze to i lepiej. Sam na pierwsze moto wzialem Kawe ER-5, czyli piecsetke. Czy z Twoja masa+pasazerem bedzie wygorne - nie wiem, moze byc ciezko.
EDIT: w zeszlym roku wsiadlem na aktualna 650tke z BMW. 70kucykow to bylo na poczatek za duzo - balem sie odwinac manetke, meczylem siebie szarpaniem na 2gim biegu w miescie, a 170 na autostradzie pojechalem dla zasady, z dyskomfortem, a nie z przyjemnoscia. Mimo iz to moto dawalo rade - to ja bylem jeszcze zbyt zielony.
A samochody? Sam jezdze malym roadsterem, a bywa, ze "sluzbowo" jezdze seryjnymi samochodami po 400koni... nijak sie to nie ma bo moto.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości