Zobacz wątek - Coś na dobry początek do 7000zł
NAS Analytics TAG

Coś na dobry początek do 7000zł

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Coś na dobry początek do 7000zł

Postprzez pirania20 » 9/10/2012, 13:47

Witam wszystkich:)
Chciałbym coś kupić w najbliższym czasie na dobry początek przygody z motorami o pojemności 600cm3 tak do 7000zł , ale nie wiem nad jakim modelem się skoncentrować. Chciałbym dostać opinie co lepiej kupić na początek Honda CBR F2 , F3 czy F4 czy może polecacie coś innego?? Napiszcie opinie bo słyszałem wiele podzielonych zdań jedni piszą ze napinacz w f3 siada często inni ze coś innego chciałbym żebyście napisali wszelki plusy i minusy tych modeli i przy zaproponowanym modelu tez kilka słów z góry dziękuje:))
pirania20
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/10/2012, 22:42


Postprzez skidmarks » 9/10/2012, 15:31

Napinacz to nie jest jakiś mocny feler i kosztowny. U konkurencji bedziesz miał skrzynie do roboty albo ramy pękające. Wiec nie jest w Hondzie tak źle ;) Nei wiem czy w F4 zażegnali to ale F2/F3 maja ten problem
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski


Postprzez fallen16 » 9/10/2012, 15:35

napinacz to drobnostka, jak znajdziesz w dobrym stanie za te pieniądze f4 to bierz ale będzie ciężko. F3 spokojnie kupisz zadbaną i długo ci posłuży. Ogólnie minusów jako takich nie ma, moto wygodne dynamiczne i słynny pancerny silnik. A w sumie to do czego będzie moto służyło?? A jakie doświadczenie??
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez pirania20 » 9/10/2012, 17:16

Motor służyć będzie do rekreacyjnych wyjazdów czasem może jakaś dłuższą trasa (150km w jedna stronę) na jakiś zlot :) Doświadczenie to 4lata na 250cm3 i za gowniaza jeździłem skuterami trochę. Wiec można mówić ze początkujący kierowca przede mną jeszcze wiele przygód. A czy CBR to dobry wybór na początek?? Na co zwrócić uwagę przy kupnie??
1. http://moto.allegro.pl/honda-cbr-600-f3-i2669922510.html (otwórz link)
2. http://moto.allegro.pl/honda-cbr-600-f3 ... 73799.html
3. http://moto.allegro.pl/honda-cbr-f3-1997r-lift-nowe-opony-naped-klocki-i2686490024.html (otwórz link)
4. http://moto.allegro.pl/honda-cbr-f3-czarna-i2700998166.html (otwórz link)
Czy warto którąś z tych obejrzeć na żywo podobają mi się Czarne ale to nie jest oryginalne malowanie cbr z tego co się orientuje czy mam mylną informacje ??
pirania20
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/10/2012, 22:42

Postprzez Black-Ghost » 9/10/2012, 20:43

Dodam od siebie że wszystkie modele hondy z tych lat produkcji miały problemy z regulatorami napięcia ;) Dodam tez że skrzynia też nie jest taka pancerna! Jak ktoś ją źle bedzie traktował to padnie jak w R6.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fallen16 » 10/10/2012, 07:44

Szybciej kawa na pół się rozleci niż skrzynie rozwali w hondzie:P po zdjęciach dwie miały szlifa z lewej strony, ostania zadupki ma od f2 nie wiem może jakaś przejściówka, musisz jechać i oglądnąć na żywo z kimś kto się zna ale ta żółta fajna:)
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Black-Ghost » 10/10/2012, 07:57

Szkoda że w moim sc33 skrzynia padła. 2 razy wymieniałem silnik bo jak nie skrzynia to panewka! Dziwne że przy takiej samej jezdzie kawa mi sie nie rozpadła?? Znajomemu w F2 też padła skrzynia a konkretnie 2 bieg. Więc ja już nie wierze w wychwalanie bo honda to honda. Psuje sie jak wszystko inne.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez pirania20 » 10/10/2012, 11:42

Dobrze dziękuje za opinie jeszcze się zastanowię co kupić do sezonu trochę czasu jest:) A na pewno muszę zabrać kogoś kto się zna na oględziny żebym trupa nie kupił wole 1tys dołożyć przy kupnie niż po kupnie generalny remont robić:D
pirania20
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8/10/2012, 22:42

Postprzez fallen16 » 11/10/2012, 08:45

ta tylko mowa o f3 czy f4, a Ty z bladym wyjeżdżasz. Ja nie wiem co tak Cię hondy bolą:P skrzywdziła Cie kiedyś;)
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez SkoQ » 11/10/2012, 08:48

Przynajmniej raz w tygodniu jest taki temat... poszukaj trochÄ™ w dziale.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 11/10/2012, 18:49

Bo mam w swoim gronie znajomych jeżdzacych też na hondach i psują sie jak wszystko inne.. Blady to też honda, po drugie miało to być takie moto legenda (coś jak F3/F4 bo stunterzy to upalają), do której nawkladałem tylko niepotrzebnie dużo kasy! Jak słysze takie teksty jak ty piszesz że prędzej w czymś coś sie zepsuje niż w HUNDZIE to stwierdzam że twoja stycznosc z motocyklami jest bardzo mała. Musisz zrozumiec fakt że wszystko sie psuje bo nie ma motocykli idealnych. A jak zaniedbasz serwis to zepsuje sie w 2 razy szybszym tempie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Jasiu123 » 11/10/2012, 19:50

Co do pancerności 600 w cbr muszę się zgodzić. W f2 panewka padła i korba wyszła bokiem ale moto zrobiło ponad 90 tyś i pod koniec swojego żywota dużo stuntowała a bez tego jeszcze pewnie by jezdziła. Jak na 600 to chyba dobry wynik.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2012, 07:44

90tyś km? to normalny wynik dla motocyklowego silnika! jeśli ktoś jest wyznawcą że moto które ma 20-30tyś km przebiegu i wierzy że jest prawidzywy to 90tyś km jest wartoscią godną księgi rekordów guinessa ;) Mieszkając w NL miałem okazje pooglądać wiele motocykli które już dawno przekroczyły 100tyś km i nadal mają sie dobrze ;) Tylko w polsce każdy sprzęt jak ma wiecej niż 50tyś km to już trup i zaraz sie rozpadnie! Taki sam problem miał nie dawno forumowicz "Vergon" który trafił na właśnie takiego typa co chciał kupić od niego motocykl.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fallen16 » 12/10/2012, 09:32

Ty znów spinka:) nie pisałem że się nie psuje:P w mojej cebrze zaraz po zakupie padła pompka ale podejrzewam, że przez paliwo bo było z jakiejś lichej stacji:P. Ale Ty nie musisz gościowi wmawiać głupot, że skrzynie się sypią...
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2012, 09:50

Nie wmawiam głupot ;) znajomemu w F2 też padła. ino zczoł sie uczyć jezdzić na gumie. Więc jaki to pancerny motocykl? Mi padła 2-ka bo moto goniło po torze i ogólnie piec był w strasznym stanie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fallen16 » 12/10/2012, 11:30

Ty dalej walcujesz f2, a ja mówię o f3 :)
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2012, 11:32

Byla wogóle jakaś róźnica miedzy tymi dwoma motocyklami jeśli chodzi o sprawy silnikowe?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez madcap » 12/10/2012, 12:03

jeśli chodzi o sam korpus silnika to nie
jesli chodzi o układ silnikowy, to lekkie modyfikacje wystąpiły
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Jasiu123 » 12/10/2012, 13:40

Black-Ghost co do przbiegów motocykli w pełni się z tobą zgadzam ale f2 o której wspomniałem miała 90 tyś i przez dwa ostatnie sezony była jezdzona cały czas na kole i upalana bez litości. Nie każda 600-tka to wytrzyma. Przy takim przebiegu i takiej jezdzie skrzynia nie padła i biegi nie wyskakiwały. Może i zdarzają się padnięte skrzynie w cbr 600 (choć osobiście się nie spotkałem) ale jestem pewny że głównie na własne życzenie właściciela czyli nie dopełnienie czynności servisowych jak np. głupia wymiana oleju.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2012, 17:52

Tak więc morał jest z tego taki że wszystko sie psuje. Nie ważne czy masz Honde, Kawasaki, Suzuki czy Yamahe.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê