Zobacz wątek - po mieście,do 8000 pln,dla mega kurdupla!
NAS Analytics TAG

po mieście,do 8000 pln,dla mega kurdupla!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

po mieście,do 8000 pln,dla mega kurdupla!

Postprzez epti » 29/9/2012, 12:10

Dla naprawde niskiej kobiety, mam 150 cm wzrostu, nie Chopper .
Doswiadczenie - zero, tyle co na kursie prawa jazdy, na codzien jezdze skuterem 50 cc.

Na kursowych Yamahach nie moglam jezdzic- za wysokie
Dosiadalam sie do Rometa zetki , waskie moto, dawalam rade, ale nie podoba mi sie ten sprzet i go nie chce:P

Honda cbf 125 wyglada niezle, jest ciut za wysoka jednak-(

Bede wdzieczna za rady, mam naprawde duzy problem:P
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez zoltanek » 29/9/2012, 12:39

Pomyśl o motocyklowych butach na obcasie. W gre wchodzi też obniżenie siodła i może wtedy honda cbf125 będzie pasowała. Dużo Ci brakuje do ziemi?
Avatar użytkownika
zoltanek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 10/9/2012, 14:12


Postprzez InuYasha » 29/9/2012, 12:48

http://cycle-ergo.com- stronka która symuluje pozycję na poszczególnych motocyklach, wyszukaj modele które Cię interesują zmień system miary na metry, zaznacz w opcjach, że nogi mają być na ziemi, nie na podnóżkach i się baw, będziesz miała wstępne rozeznanie.
InuYasha
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15/5/2010, 15:31

Postprzez specificman » 29/9/2012, 16:58

Jesteś z Warszawy więc masz dostęp do wielu salonów motocyklowych. Wycieczka kolejno do różnych i wsiadaj na wszystko. Buty na obcasie niedzowne. Obniżanie motocykla to moim zdaniem ostateczność. Program polecony przez InuYasha jest OK jako wstępna orientacja, nie uwzględnia jednak szerokości siodełka i całego motocykla co też ma wpływ na to czy dosięgasz ziemi. Do niektórych moto są też dostępne niższe siodełka.
ER-6n 2012
Avatar użytkownika
specificman
Świeżak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez epti » 29/9/2012, 17:51

ehh, czemu watek przesuniety? nie upieram siena 125, nawet wolalabym 250...

przysiadalam sie dzis do Ducati Monster-a - niestety, za wysoki. Pojechac pojade, ale jak stane to juz mam klopot..


Buty na obcasie do moto?

to zdecyduj się jaka pojemność Cię interesuje


senekkorzenna
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michau_ek » 29/9/2012, 18:02

Jeśli dosiadałaś zetki, to czymś podobnym jest Honda CLR City Fly, w miare mały, niezawodny, prosty, nie za szybki (125 w 4t w końcu), tani, jeździłem na tym jakiś czas, dla mnie (175 cm wzrostu) wydawał się za mały, dla ciebie może być ciut za duży...

sam nie dosiadałem cbrki 125, lecz podobno jest malutka, silnik 125 4t, wygląd może się podobać, ogólnie raczej godna polecenia :)

jeśli 125 w 4t jest za słabe - nieco większe wielkościowo od cbrki są NSR,RS,MITO, wszystko to bardzo podobne "mini" scigacze, w mojej ocenie osoba o wzroście 1,50m wyglądała by na nich idealnie, bo jak czasami patrze na ludzi 185 cm wzrostu na takich motorkach to śmiać mi się chce.

@nie chcę nikogo urazić, dla mnie motocykl musi być duży i kierowca nie może wyglądać na nim jak...

@ jeśli wieksze pojemności wchodza w gre, kawasaki ninja 250 - wielkości aprili rs, powinna być idalna :P
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez epti » 29/9/2012, 18:54

senekkorzenna: nie okreslilam nigdzie pojemnosci, priorytetem jest wysokosc siedzenia ( w moim przypadku)

Ninja ma wysokosc siedzenia wyzsza niz Ducati, waga porownywalna. Pojechac -pojade, schody sie zaczna jak stane...
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michau_ek » 29/9/2012, 19:08

a może większy skuter?

suzuki burgman 125, piaggio x9 125, ewentualnie wieksze pojemności tych motorków :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Arturo925 » 29/9/2012, 19:17

Bez obnizania i kombinowania raczej nic nie znajdziesz. Cbr 125 jest malutka, wiec do niej mozesz sie dosiasc. Spojrz tez na gs'a 500. On tez jest niski i jako tako powinnas dac rade. Zaopatrz sie w wysokie buty na moto, bo +3-4 cm wiecej w dl. nogi to spora roznica. Do tego mozesz sie pobawic w wyciecie czesci pianki z siedzenia. Obnizanie zawieszenia nie jest polecane, ale gdybys chciala wskoczyc na konkretne pojemnosci to raczej bedzie to zabieg konieczny.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez epti » 29/9/2012, 20:12

michau: jeden skuter mam, I ta 50-tka mi wystarczy.Nie bede jej zmieniac,swoje zadanie spelnia, jezdze nia na zakupy, ma calkiem przyzwoita "pojemnosc", jedynie zgrzewki napojow przywoze fura. Wlasciwie to zaczelam kurs na prawo jazdy z mysla o wieszym skuterze. Ale tearz jestem zdecydowana, ze chce moto:P

arturo: tego sie obawiam. Zrobilam maly research wsrod znajomych i wszedzie tam, gdzie pojawia sie kurdupel wchodzi w gre kombinowanie. Poza Chopperami, rzecz jasna.A tego chce uniknac. Jestem w stanie zrezygnowac z pojemnosci w zamian za dopasowane do gabarytow. Ale to, co dla "normalnego" jest male, dla mnie jest za wielkie.
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Arturo925 » 29/9/2012, 21:00

Ale jednak polecałbym Ci przysiąść sie do tych dwóch moto. CBR 125 i GS500 (wyższy, ale i tak jest to dla Ciebie do ogarnięcia). Sprzęty których jest masa w Polsce, wiec żeby się przysiąść, będziesz musiała przejechać pewnie tyle co po bułki do sklepu, a przynajmniej będziesz juz miała jakieś rozeznanie ;) 125 szału nie zrobi, nawet biorąc pod uwagę Twoją obojętność na moc, ale GSem już sobie spokojnie polatasz bez rozpedzania sie trzy dni żeby wyprzedzić byle ciężarówke.


Druga sprawa, masz 8k na moto. GSa z nowszej wersji dasz rade dorwać za jakieś 6k, wiec za reszte sie dobrze ubierz i doposaż moto. Dobry but i latasz jak chcesz. A ta strona cycle-ergo nie jest jakaś super wiarygodna, wiec tym sie nie kieruj. Fakt, obrazuje mniej wiecej to jak się będzie na moto wyglądać, ale często nijak sie to ma do rzeczywistości.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez danielvlv » 30/9/2012, 10:24

Przegladam dla ciebie katalog "Motocykle Swiata 2011". Najnizej polozone siedzenia z NIE chopperow i NIE 50-tek maja:
1. Honda DN01-690mm
2. Honda GL 1800 GoldWing-740mm
3. Bmw K1600GTL-750mm (GT ma juz 6 cm wyzej)
-Cagiva Mito 125-760mm
-Honda CBF600-770mm
-Suzuki GSX650F-770mm
-Ducati Diavel 770mm
-Ducati Monster model 696-770mm
-Honda ST1300 Pan European- 775mm
-Suzuki GSR 600A-780mm
-Honda CBF1000-780mm
-Bmw G650GS-780mm
-Honda CBR250R-784mm
-Yamaha XJ6, XJ6 Diversion, XJ6 Diversion F-785mm
-Suzuki Gladius-785mm
-Suzuki GSX1250F-785mm
-Kawasaki ER6f i ER6n-785mm
-Kawasaki Ninja 250R-790mm
-Kawasaki W800-790mm
-Honda CB1300S ABS-790mm
-Bmw K1300R i K1300S-790mm
-Bmw F800ST-790mm
-CBF125-792mm
-CBR125R-793mm
-Bandit-795mm
Wybralem te z siedzeniami ponizej 800mm. Na kursach sa chyba YBR 250, ale wysokosc siedzenia powinna byc podobna jak w 125, wiec podam dla porownania: YBR 125-780mm, YBR 125 Custom-760mm. Wez pod uwage, ze istotna jest tez szerokosc siedzenia. Ale od powyzszych modeli mozesz zaczac eksperymentowac.
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08

Postprzez epti » 1/10/2012, 00:15

danielvlv: wielkie dzieki!!! Troche slabo to wyglada, bo do tego Ducati sie dosiadalam, i jest za wysoki. Ja mam "wysokosc siodla" 700 mm :D
na kursac sa YBR 250 - probowalam, nie dawalam rady. Standardowy motyw - jechac jade, gorzej z zatrzymaniem sie

senekkorzenna: nie wiem skad to zamieszani... Przeniosles moj watek dotyczacy moto dla kurdupla do tego dzialu, podczas gdy ja slowem nie wspomnialam o pojemnosci. To co mam teraz zrobic czlowieku, zebys nie krzyczal na tych, co chca mi pomoc? zalozyc jeszcze jeden watek w dziale moto? :D
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez danielvlv » 1/10/2012, 13:13

no bo zobacz, ten Ducati ma siedzenie na prawie takiej samej wysokosci jak kursowa YBR 250 (1cm roznicy), wiec wg mnie zostaje ci tylko Honda DN01, jak dla mnie bardzo mi sie podoba. Chyba, ze ktos ci przejrz jeszcze starsze katalogi, ja innych nie mam juz.
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08

Postprzez epti » 2/10/2012, 19:38

senkorzenna: rozumiem. dostosuje sie. kliknelam ze akceptuje regulamin. Jednak potrzebuje Twojej rady, jako doswiadczonego moderatora:
jakie działanie jest prawidlowe , jesli w jdnym watku pojawiaja sie informacje odnosnie roznych pojemnosci? Rozmowa rzecz zywa . Mam zalozyc drugi watek? W tym tu bedziemy rozmawiac o niskich 125 a w tym drugim o niskich moto >125 cc?

zwrot klucz "125cc", pojawiajacy sie w watku automatycznie uniemozliwia jakakolwiek dyskusje na temat moto z niskim zawieszeniem dla laski z niskim zawieszeniem?


Ja moge zalozyc drugi watek, jesli tylko takie jest Twoje zyczenie.
porzadek rzecz swieta
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leff » 2/10/2012, 19:48

Honda CB250
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez leff » 2/10/2012, 20:12

provit i unikalne i z czesciami problem ....
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Tasiu91 » 2/10/2012, 20:55

Wysokość siedzenia to nie wszystko, zostaje jeszcze jego szerokość :) Próboj, można kombinować z rzeźbą kanapy, butami crossowymi, czy obniżeniem w lagach o pół centymetra.
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez epti » 2/10/2012, 21:20

danielvlv:wielkie dzieki za informacje. DN01 faktycznie wydaje sie przyjazna kurdupelkom, ale jest drozsza niz moja fura:D Nie stac mnie na nia, niestety. Ale poprzysiadam sie do pozostalych z Twojej listy i mam nadzieje, ze cos sie dla mnie nada...
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez epti » 2/10/2012, 21:51

senekkorzenna napisał(a):Jeżeli masz już prawo jazdy kategorii A to polecam Ci 500cc ale bez ingerencji tapicera lub mechanika z akcesoriami do obniżenia zawieszenia nie obejdzie się.
Pisałem tez o0 CBF600 która ma fabryczny system obniżenia siedzenia,warto podejść do komisu gdzie mają taki motocykl i przymierzyć się do niego.


kat A mam (od niedawna, blyszczace, nowiutkie )-bez niego nie szukalabym moto. Zeby zdac egzamin musialam podanie pisac, aby mi pozwolili na GN-ku zdawac.

Chce uniknac przerobek, ale czuje ze moze byc to nieuniknione.

Zastanawiam sie nad jedna rzecza jeszcze - o ktorej zapomnialam. Jesli ten motocykl bedzie umiarkowanie za wysoki ( bo jak sie jakims cudem uda mi cos kupic to na pewno bedzie za wysoki) - on nie moze byc za ciezki.

czuje przez skore ze sie na chopperze skonczy.
Na cbf600 patrzyla, ma obnizenie siodla do 770 . Patryzlam tez na CB500, sa lzejsze

provit: myslalam...zakonczylam to myslenie wnioskiem, ze mi sie nie podobaja te motocykle. Jednakze jestem przygotowana na opcje: jak sie nie uda wsiasc na to co chce, to zaczne chciec wsiasc na to ,na co bede mogla.
epti
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê