Nowy motocykl sportowy 125 cm3
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Nowy motocykl sportowy 125 cm3
Witam, mam zamiar kupić motocykl o pojemności 125cm3. Mój budżet to maks. 3500 zł. Używał go będę do poruszania się z punktu A do punktu B, a chcąc mieć przy tym trochę fanu myślę, że najlepszym wyborem będzie motocykl sportowy. Nie zamierzam podróżować krajoznawczo, ani wybierać się w teren. Fajnie byłoby też mieć zapas mocy i móc zostawiać innych na światłach. Myślałem m.in. nad Apriliami, ale nie przekonuje mnie wygląd ich przedniej szyby, trochę odrzucające jest też siodło pasażera - wygląda na bardzo twarde i niewygodne. Jako duży plus można jednak zaliczyć ich osiągi. Czytałem też trochę na temat Yamahy TZR i Hondy NSR, jednak są to modele dość stare a ich moc zdaje się nie być powalająca. Jeden z ciekawych motocykli na jakie się natknąłem to Honda CBR - konkretnie ta: http://otomoto.pl/honda-cbr-honda-cbr-1 ... 24881.html. Co o nich myślicie? Jakie inne motocykle proponujecie? Z góry dziękuję za pomoc. 

- marzec
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9/8/2012, 09:53
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Hm.. ostatnio rozglądałem się trochę za 125 cm i powiem Ci na początku, że w cenie do 3500 pln w dobrym stanie, wygodne, ładne, sportowe i z mocą ciężko będzie Ci coś kupić....albo przygotuj sobie w najgorszym przypadku jeszcze kilkaset złotych na remonty.
Do tego mówisz tu o mocy a tak jak provit mówi musisz zmieścić się w 11 kW na A1.
Do tego mówisz tu o mocy a tak jak provit mówi musisz zmieścić się w 11 kW na A1.
Oczekiwanie na egzamin
Poszukiwanie motocykla
Poszukiwanie motocykla
-
azzurek - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 1/5/2012, 22:22
- Lokalizacja: Wrocław/Nysa
Przecież zablokowana Honda NSR ma dokładnie 15 KM i niecałe 11 kw, czyli tyle ile przewidziane jest na a1. (Poza tym przecież dokładnie po to zakłada się ograniczniki). Poprawcie mnie jeśli się mylę, jestem nowy w tym temacie 

- marzec
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9/8/2012, 09:53
- Lokalizacja: Kołobrzeg
im chodzi o to że odblokowana ma wiecej i niby nie mozna jezdzic.. a w dowodzie i tak bedziesz miał wpisane 11kw wic nikt ci sie nie przyczeepi nie słuchaj tych idiotów tylko kupuj jakies 125 w 2t bo taka cbr 125 ci sie bardzo szybko znudzi 

-
jacek.rs - Świeżak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56
hehe
nie kłóćcie się - każdy ma swoje zdanie
Myślę, że jak na tą chwilę to najwięcej przemawia za NSR. (Jeżeli chodzi o spalanie to jest to dla mnie sprawa dopiero drugorzędna, bo uważam, że bardzo wiele zależy od warunków jezdnych i sposobu jazdy kierowcy). Jednak cały czas zastanawia mnie sprawa Aprilii (Rs). Jakie macie zdanie na jej temat?


- marzec
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9/8/2012, 09:53
- Lokalizacja: Kołobrzeg
provit napisał(a):jacek.rs napisał(a):im chodzi o to że odblokowana ma wiecej i niby nie mozna jezdzic.. a w dowodzie i tak bedziesz miał wpisane 11kw wic nikt ci sie nie przyczeepi nie słuchaj tych idiotów tylko kupuj jakies 125 w 2t bo taka cbr 125 ci sie bardzo szybko znudzi
Po pierwsze uważaj na słowa, bo za takie odzywki dostaje się mówiąc brzydko w ryj.
Po drugie nawet nie chcę mi się komentować, kogoś, kto ma tak niski poziom wypowiedzi.
Co do tematu- pamiętaj, że w 2t masz więcej mocy, ale quid pro quo, coś za coś, musisz się liczyć z droższym serwisem i większym spalaniem.
W dodatku w tych samych pieniądzach będziesz mieć dużo świeższą i moim zdaniem ładniejszą cbr125, ale każdy robi jak chce.
niestety ale mylisz sie gdyż serwis w 2t jest duzo tanszy niz w 4t lecz 2t się czesciej psuje(moze o to ci chodziło) a serwis 4t jest bardzo drogi.. i co 15000km musisz regulowac zawory co w serwisie kosztuje tyle samo ile remont 2t

@edit: jeśli chodzi o aprilie to jest to świetny motocykl prawdopodobnie najlepszy w klasie 125 ale troszke czesciej sie psuje niz nsr 125 za to jest troszke mocniejsza

-
jacek.rs - Świeżak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56
Wg. mnie RS to najlepsza 125. Co prawda Mito jest lepsza dopóki nie zacznie się pierdzielić. Poza tym wg. mnie RS, Mito i NSR wyglądają dużo lepiej niż CBR, przynajmniej nie jak rower. Tak jak piszą coś za coś, ale jeśli chodzi o 2t to NSR jest najwolniejsza i ma najsłabsze zawieszenie, ale jest również najtrwalsza. RS to najlepszy kompromis, dobry silnik Rotaxa, świetne zawieszenie, hamulce żyletki, ogółem świetny motocykl który prowadzi się jak skalpel.
Co do spalania to mój kolega miał dość długo ten motocykl i przy emeryckiej oszczędnej jeździe schodził do 4,5l na 100, ale jak przyłoił na wyjściach z winkli i prostych to potrafiła do 9l dojść... Przy normalnej dynamicznej jeździe, bez przesady w żadną stronę pali do 6l.
Co do spalania to mój kolega miał dość długo ten motocykl i przy emeryckiej oszczędnej jeździe schodził do 4,5l na 100, ale jak przyłoił na wyjściach z winkli i prostych to potrafiła do 9l dojść... Przy normalnej dynamicznej jeździe, bez przesady w żadną stronę pali do 6l.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości