Zobacz wątek - Przesiadka z ZR-7 na ZX6r 636 z 2002r - co o tym myślicie ?
NAS Analytics TAG

Przesiadka z ZR-7 na ZX6r 636 z 2002r - co o tym myślicie ?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Przesiadka z ZR-7 na ZX6r 636 z 2002r - co o tym myślicie ?

Postprzez szczypek92 » 9/5/2012, 11:13

Tak jak w temacie. Pojeździłem już trochę dużo jak na początek sezonu tym ZR-7 i często brakuje mi mocy. Do tego w zakrętach okazuje się za miękki moim zdaniem dlatego też zainteresował mnie ten ZX6r z roku 2002. Jakieś opinie o tym moto ?
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ


Postprzez kowal_71 » 9/5/2012, 11:49

Co znaczy trochę dużo?
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Black-Ghost » 9/5/2012, 17:24

Patrz za modelem 2003-2004 ;) Zdecydowanie ciekawsza opcja niż 636 z 2002roku ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez szczypek92 » 9/5/2012, 19:32

To znaczy 4000km. Może i to nie jest bardzo dużo ale zdążyłem poznać motocykl i wiem czego mu brakuje. A co do ZXa...z roku 2003 niestety już cena jest też większa...czy oprócz wyglądu coś się zmieniło pomiędzy rocznikiem 2002 a 2003-04 ? Można tu wstawić link ? To bym wrzucił aukcję który mi się podoba na allegro i mała opinia od was by wtedy była mile widziana.
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ

Postprzez Black-Ghost » 9/5/2012, 20:26

Czy coś sie zmieniło? Czy ty wogole wiesz coś o świecie motocyklowym? Różnice w tych modelach to na plus dla modelu 2003: złote zawieszenie USD,Wtrysk paliwa, przekonstrułowany lepiej oddajacy moc silnik, zmieniona geometria jak i rama, o dużo lepszym designie nie wspomne. Cyfrowy wyswietlacz itp.. poszukaj w necie ;) Ja na twoim miejscu wolal bym dozbierac i kupic ten własnie model. No chyba że jest to w twoim przypadku nie możliwe to 636 2002 też nie jest złe ale tak jak i zx9r nie jest typowo rasowym sportem, choc takie jest jego przeznaczenie. Pozycja jest wygodniejsza dodatkowe 36cm3 zawsze daja lepsza elastycznosc choc fajerwerków bym sie nie spodziewał po gaznikowym modelu.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez strong007 » 9/5/2012, 20:39

witam, a czy ten model z 2002r poj 600 jest to 2suw czy 4suw ??
ZX6R
strong007
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11

Postprzez szczypek92 » 9/5/2012, 20:47

Owszem Black-Ghost...nie znam się aż tak i nie siedzę tak w tym wszystkim jak ty z pewnością. Dlatego też tu jestem i zadaje pytania. Ale jak patrzę na pytania czy ZX6r to 2suw to myślę że najgorszy nie jestem hehe :) Nie znając się mogę ci odpowiedzieć że 4suw :)

A co do cyfrowych wyświetlaczy...jedni lubią, inni nie. Ja np wolę analog :)



A macie może jakieś inne pomysły jeżeli nie ZX6r ? Nie chcę też żeby palił jak smok tej benzyny a ponoć ten ZX6r spalanie ma dosyć łagodne przy łagodnej jeździe, bo nie zawsze człowiek musi zapie****** jak szalony ;)
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ

Postprzez kravec » 9/5/2012, 22:06

strong007 napisał(a):witam, a czy ten model z 2002r poj 600 jest to 2suw czy 4suw ??


http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/ori ... -71815.jpg
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Black-Ghost » 10/5/2012, 12:38

Ja bym powiedział że to 3suw :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Invi » 10/5/2012, 12:53

Black-Ghost napisał(a):Ja bym powiedział że to 3suw :D


Chciałem to samo napisać :lol:

Ale były też modele 5-cio suwowe specjalnie do wyścigów :D ZXRR się nazywały.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Black-Ghost » 10/5/2012, 13:41

Tosz to woła o pomste do nieba!!! Takich ludzi powinno sie odrazu pierwszymi wagonami Intercity zsyłac do Oświęcimia :D Ja już rozpalam w piecach :D :D A tak na poważnie do autora tematu jest jeszcze kilka opcji w postaci CBR600F4 (Bo RR w tej kasie nie wyrwiesz) Jest też R6 noi GSXR 600 np k1. Jeśli zależy ci na wtrysku paliwa to obstawiał bym GSXR-a ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez szczypek92 » 11/5/2012, 07:39

Honda odpada z góry :) Jakoś nigdy mnie CBR nie mogło przekonać. Co do R6...hmm...szczerze mówiąc to chyba trochę szatan jest co ? A jak z pozycją na R6 i na tym GSXR ? Ogólnie też ciekawe motorki te dwa nie powiem że nie. Napisałeś że jak GSXR to k1...i tu pytanie dlaczego ? Czym w ogóle różnią się te modele dokładniej ? K1, K2, K3 ? Przepraszam jeżeli zadaje pytania na które odpowiedzi są dla was oczywiste ale naprawdę nie wiem a na google też się niczego dowiedziałem.
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ

Postprzez k9aro3l » 11/5/2012, 09:01

Black-Ghost napisał(a): Takich ludzi powinno sie odrazu pierwszymi wagonami Intercity zsyłac do Oświęcimia :D


wystarczyłoby im jedynie powiedzieć że chcemy wsadzić ich do jakiegokolwiek wagonu intercity, gdyby się o tym dowiedzieli to by sami popełnili samobójstwo.

a tak odnośnie tematu to miałeś coś wcześniej przed zr7?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez szczypek92 » 11/5/2012, 09:12

Motorynkę :) A tak serio to wyjeździłem się trochę pojemnościami 125cm3 i nic poza tym...ZR-7 to pierwszy poważniejszy motocykl. Ale co to ma do rzeczy...chce iść na przód a nie się cofać. Potrzebuję tylko informacji na temat kilku motocykli. Bo oczywiście zaraz znajdzie się ktoś kto powie że kup sobie ninje 250 albo coś podobnego bo się zabije. Nie jeździ motocykl a kierowca więc jak się głowy nie ma to do zabicia wystarczające prędkości rozwijają niektóre skutery o pojemności 50cm3 :) Muszę przyznać że jeżdżę bardzo ostrożnie, zawsze zwalniam przed każdym skrzyżowaniem bez względu czy mam pierwszeństwo czy też nie, biorę poprawkę na innych kierowców (naprawdę jeżdżąc w mieście motocyklem trzeba myśleć za innych ;/ ale dopiero się przekonałem odkąd trochę pojeździłem). Także przeszłość zostawmy za sobą. Jeżeli by ktoś mógł to proszę o odpowiedzi na moje wcześniejsze pytania :)
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ

Postprzez Black-Ghost » 11/5/2012, 16:17

Gix k1 od k3 nie różni sie niczym chyba że malowaniem to ta sama generacja motocykla. Ale od poprzednika różnia sie znacząco! To na pewno znajdziesz na google bo nie chce ci wykładac prelekcji :D Co do nerwowosci w R6 to pierwsze słysze aby te modele byly jakos ponad norme nerwowe?? To sie tyczylo modeli od 2006r w góre. W tych rocznikach nerwowe było tylko kawasaki. R6 z tych roczników miało problemy ze skrzynią biegów (wypadajaca 2-ka) I cieżko trafic dobry egzemplarz bo ogolnie jest to sprzęt którym jaraja sie małolaty i każdy chce miec R6 na pierwsze moto :D Model na wtrysku był bodajże od modelu 2003 a to wykracza poza twój budzet wiec zostają ci modele tylko gaźnikowe. Temu suzuki powinno byc w sam raz, pozycja podobna do 636 2002r sportowa ale bez przesady no i ma wtrysk paliwa, jeśli ci na tym nie zależy to skup sie na kawasaki (miło jak byś został w rodzinie) ;) ew dozbieraj i kup model 2003 który jest zdecydowanym faworytem w tej klasie motocykli...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez szczypek92 » 11/5/2012, 16:35

Zależy nie zależy...nie odgrywa mi to chyba różnicy. Z tego co wyczytałem to chyba CBR 600 F4i też posiada wtrysk tak ? Jeżeli wtrysk od gaźnika różni się prawie tylko tym że trzeba regulować co jakiś czas gaźniki to chyba aż tak bardzo mi to nie przeszkadza żebym musiał zbierać jeszcze około 3-4 tys hehe ;) No to chyba Kawa ZX6r jest faworytem...a czy rocznik 02 czy 03...to się jeszcze okaże...bo być może jakimś cudem jakaś gotówka z nieba spadnie :) Co do suzuki...kurcze to moto wygląda jak dla mnie na roczniki 92-95. Jakiś taki wielki topór, a poza tym chyba też zły nie jest bo ludzie sobie chwalą...Dzięki Black-Ghost...więcej takich na tym forum jak Ty ;)
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ

Postprzez Black-Ghost » 11/5/2012, 17:47

Zalety wtrysku paliwa są znacznie wieksze ;) I wtrysk również trzeba synchronizowac dokładnie to przepustnice ;) Na wtrysku paliwa silnik ma dużo płynniejszą i aksamitniejszą prace. Jest zdecydowanie mniej wyczuwalna różnica w opóźnieniu reakcji na gaz. I tak mógł bym wymieniac :D Napisz kiedys na pw albo gg to pogadamy ;) Co do suzuki to fakt wyglada troche spartańśko ale o gustach sie nie dyskutuje. Jeśli nie uda ci sie z modelem 2003(a bardzo było by szkoda) to model 2002 też da ci wiele frajdy i emocje których nie jedna 600 by pozazdrosciła ;) Ciesze sie że mogłem ci pomóc...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 11/5/2012, 17:59

Ja tam akurat nie do konca sie z tymi wtryskami zgodze, bo jednak troszke wieksze sa roznice niz tylko servisowe i tutaj zalezy kto co lubi, jedni chwala sobie wtrysk a inni gazniki , glownie wlasnie za response manetke, jednak na wtrysku jak przekrecisz do konca na niskich obrotach to komputer nie powie wtryskowi a teraz lejemy ile wlezi, w gaznikach nikt poza toba nie ma nic do gadania, odkrecasz kran na max to i wacha leje sie na max, to samo tyczy sie hamowania, wtrysk, zamkniesz gaz do hamowania silnikiem i nic sie tam nie leje jest tylko wuuuuuuuuuuuu a gaznik to jednak cos tam sobie kapie a nawet jak jest zestrojony na bogato to radosnie popyrkla ala wrc. Ogolnie moim zdaniem to dobrze zestrojony gaznik daje lepszy feeling od wtrysku ale widze tez zalety wtrysku, jak to juz wiele razy pisalem , kazdemu odpowiada co innego
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 11/5/2012, 18:07

Dlatego wiekszosc motocykli na gaźniku pali sporo wiecej niż ich wtryskowe odpowiedniki ;) Ja jestem za wtryskiem paliwa bo gaźnik to już pomału przeżytek tak jak i temat liczników analogowych ;) Trzeba isc z duchem czasu.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kravec » 11/5/2012, 18:34

wtryskowce nie szarpią chyba tak mocno jak gaźnikowce nie? Chodzi mi o gwałtowne odkręcenie i takie kopnięcie jakby przy gaźnikach... druga rzecz wydaje mi się że znacznie płynniej chodzą silniki na wtrysku. Z tym że przy gaźniku nie ma elektroniki, czy tam jest jej znacznie mniej i to będzie raczej zaleta pod względem serwisowym.
Zależy pwenie od charakterystyki silnika, jednak przy spokojniej jeździe jakoś lepiej mi leżały zawsze motocykle z wtryskiem. Takie moje odczucie.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê