Zobacz wątek - 2-gi większy motocykl zx6r 636, gsxr, R6 , CBR RR
NAS Analytics TAG

2-gi większy motocykl zx6r 636, gsxr, R6 , CBR RR

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

2-gi większy motocykl zx6r 636, gsxr, R6 , CBR RR

Postprzez blazioo » 14/4/2012, 12:45

Witam tak jak w temacie mam zamiar nabyć motocykl będzie to 2gi z takich większych ostatni był Hornet 600 a wcześniej jakieś tam pizdziki jawy mz itp Hornetem smigałem 3 lata wiec jakieś doświadczenie już jest i mam zamiar teraz nabyć coś nieco mocniejszego w grę wchodzą:
ZX6R 636 2003-2004 / 2005-2006
Gsxr od modelu K4 600/750
R6 2003-
CBR 600RR 2003-
co mi z tych polecicie i dlaczego poproszę opinie o każdym jeśli można. Do wydania mam ok 14tyś na sam motocykl i prawdopodobnie bedzie to motocykl sprowadzony. Czego oczekuje od motora no wiec wiadomo musi być ładny stan igiełka im trwalszy tym lepiej ( kawa ramy) ( R6 biegi) motocykl głównie bedzie jeździł na 2 kołach ale nie mówie że czasami nie bedę używał tylko jednego ;)
blazioo
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
Lokalizacja: SPS


Postprzez Black-Ghost » 14/4/2012, 12:50

No to ja staje za Kawasaki 636 niestety do 14tyś nie kupisz dobrej sztuki modelu od 2005roku wiec patrzył bym docelowo na model 2003-2004. Zalet i samej konstrukcji chyba nie musze ci opisywac wystarczy poszperac w necie. Dla mnie 636 to najlepsza 600 i zdecydowanie najlepiej wygladające. Jezdziłes hornetem nie ciągnie cie dalej do nakedów np Kawasaki Z1000?? za 14tyś zł kupił bys też dosc ciekawy rocznik w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez blazioo » 14/4/2012, 13:03

tak myślałem nad z1000 też rok 2003 ale jakoś wole te sporty za dużo się tym najeździłem od kumpli no i też w sumie dlatego że wszyscy mają sporty. Dobrą kawe 636 z 05-06 u nas cieżko kupić ale we włoszech coś powinno sie znaleść. A pękające ramy ? co o tym mi powiesz ?
blazioo
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
Lokalizacja: SPS

Postprzez Black-Ghost » 14/4/2012, 13:10

W modelach od 2003 roku rama była już przeprojektowana, nie słyszałem żeby w tych modelach pekała rama(co zapewne potwierdza fakt że tych sprzetów używa bardzo duża rzesza stunterów na całym swiecie) Rama w modelu od 2005 była jeszcze bardziej poprawiona bo za wzór wzieli rame z pierwszej generacji ZX10R. Kawasaki w polsce ogólnie jest cieżko kupic w dobrym stanie jak sie cos pojawia to zazwyczaj szybko ktoś go kupuje. Jesli planujesz kupic np model 636 od 2003 roku za granicą to przygotuj sie że cena bedzie bardzo rozbierzna od tej w PL. za granica za ten model trzeba zapłacic kolo 4tyś euro. model od 2005roku to już koszt w granicach 5tyś Eu. Jesli faktycznie chcesz kawe to polecam sie zalogowac na forum: MojeKawasaki.pl
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez blazioo » 14/4/2012, 13:17

no jakoś najbardziej by mi ta kawa pasowała ale jest też do wziecia 600RR za 14tyś 03rok z niemiec też stan igiełka 28tyś. przebiegu ale wydaje mi sie że te kawy są chyba najbardziej dzikie z tych wszystkich 600 i o to mi właśnie chodzi coś dzikiego i żeby ciągła dosyć ładnie
blazioo
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
Lokalizacja: SPS

Postprzez Black-Ghost » 14/4/2012, 13:20

Hmm hondy jak to hondy nie ważne czy to 600rr, 1000rr zawsze oddaja moc liniowo jednych to kreci drugich nie. Sam miałem firebladego i powiem szczerze że 2 raz bym go nie kupił. Moto bez wiekszych wad ale nudne jak flaki z olejem. Jesli ja bym miał kupywac 600(choc nigdy nie miałem) to kupił bym własnie 636 za tą dzikosc, wyglad i te dodatkowe 36cm3.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez blazioo » 14/4/2012, 13:27

no wlasnie potrzebuje cos dziekiego w końcu do tego są sporty hornecik już nie wystarczał a szkoda było by go żyłować. Ktoś powie jak chce dziczyc to litra już mówie że jeszcze jakoś nie czuje sie na siłach na litra więc odpadają pozatym na naszych drogach to bym tam 3go biegu chyba nawet nie używał ;) czyli jednak zostaje 636 ewentualnie ten gix za to że mi sie podoba i zapewne też pazurki pokazać umie;))
blazioo
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
Lokalizacja: SPS

Postprzez PrimoGhost » 14/4/2012, 13:31

Jeśli mówisz o dynamicznej, zadziornej i dobrze idącej z dołu 600set, to mówisz o 636 B lub C. Nie latałem na innej 600, która tak fajnie radziłaby sobie na dole. Fakt, faktem naprawdę ciężko kupić w dobrych pieniądzach... Ja swoją dorwałem w zimie i szybko po nią jechałem :) okazało się, że było warto. Sporo sztuk w Polsce było rannych. Ten model raczej fajnie kupić od osoby prywatnej, niż handlarza, który przywlókł to z Anglii czy Niemiec i sprzedaje za 13 tys.

Black-Ghost napisał(a): model od 2005roku to już koszt w granicach 5tyś Eu.


No, w Anglii raczej.. Eneasz kiedyś podesłał linka z Ebay z Kawą 636 C za... ponad 30 tys zł. masakra, jak je cenią zagranicą ;/
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Black-Ghost » 14/4/2012, 13:33

A tam litrem też da sie w polsce pojezdzic. Duzy plus ktory ma dla mnie 1000cm3 to wieksza elastycznosc od 600. Ale też i wiecej doswiadczenia i rozwagi wymaga od bikera ;) 2 dni temu chłopaczek który kupil R1 na pierwszy motor zozwalił mi sie na ulicy pod domem, chciał wyprzedzic auto na skrzyżowaniu i standardowy lewoskret :) Było duże bam bam, lot 3 metry w powietrzu i karetka bo jak sie jezdzi w bluzie i jeansach to tak to potem bywa. Wracajac do tematu bierz 636 jesli uda ci sie coś trafic choc zapewne długa droga przed toba.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez blazioo » 14/4/2012, 13:48

PrimoGhost ile dałeś za Swoją kawe ? to jeszcze mi powiedzcie na co popatrzeć w szczególności przy kupnie co tam najszybciej nawala czy nie jest jak powinno byc ?
blazioo
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
Lokalizacja: SPS

Postprzez PrimoGhost » 14/4/2012, 13:57

16k w zimie. Do szybszej wymiany tylne klocki, napęd i przednia guma.

Najszybciej nawalają napinacze łańcuszka rozrządu... tykają cholery niemiłosiernie.

http://www.youtube.com/watch?v=Z43FJaPZOiE

Coś takiego. Na ciepłym silniku się uspokaja. Wymiana napinacza około 400 zł plus robocizna. w ASO 700 zł. leczy się to podkładką pod sprężynę napinacza, lub manualnym napinaczem ( około 200 zł ) lub ręcznym dociskaniem napinacza co kilka tys KM. Poza tym nie miałem problemów z Kawą. ( napinacze to bolączka na pewno modeli 2003-2006. pewnie też innych, ale nie mam pewności )
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê