Motocykl w klasie Golf II do nauki obslugi
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Motocykl w klasie Golf II do nauki obslugi
Witam!
27lat, kat B i od niedawna A, 191cm, 92kg, lubie oldschoole i nakedy.
Szukam motocykla w klasie Golfa II. Dlaczego?- bo na takim wlasnie samochodzie ogarnialem temat motoryzacji- prosta obsluga, niskie spalanie, tanie czesci, przyjemnosc jazdy, tanizna, nie bylo mi zal czegos zepsuc, przerysowac, samemu naprawiac, grzebac itp....... Teraz kupilem sobie inne, lepsze auto i nie popelniam bledow z pierwszego, proste.
Szukam motocykla do tego samego czyli: nauki obslugi technicznej, zeby na docelowym, wymarzonym Hornecie, 750 lub Afryce nie popelniac bledow zielonego.
Prosze o pomoc w wyborze.
Kryteria jak wyzej:
-dostepnosc tanich czesci
-klasyczne rozwiazania techniczne
-wzgledna trwalosc
-nie za maly (mam 191cm)
-co najmniej 250tka
Moze byc Mzeta, jakas honda, obojetnie. Moto w klasie Golf II, do nauki obycia z moto czyli rejestracja, wymiana plynow, opon, smarowania lancucha, tankowaniem, parkowaniem, konserwacja blachy, drobnymi naprawami, wszystkim tym czego nie przewiduje itd.
Czekam na sugestie.
Pozdrawiam!
27lat, kat B i od niedawna A, 191cm, 92kg, lubie oldschoole i nakedy.
Szukam motocykla w klasie Golfa II. Dlaczego?- bo na takim wlasnie samochodzie ogarnialem temat motoryzacji- prosta obsluga, niskie spalanie, tanie czesci, przyjemnosc jazdy, tanizna, nie bylo mi zal czegos zepsuc, przerysowac, samemu naprawiac, grzebac itp....... Teraz kupilem sobie inne, lepsze auto i nie popelniam bledow z pierwszego, proste.
Szukam motocykla do tego samego czyli: nauki obslugi technicznej, zeby na docelowym, wymarzonym Hornecie, 750 lub Afryce nie popelniac bledow zielonego.
Prosze o pomoc w wyborze.
Kryteria jak wyzej:
-dostepnosc tanich czesci
-klasyczne rozwiazania techniczne
-wzgledna trwalosc
-nie za maly (mam 191cm)
-co najmniej 250tka
Moze byc Mzeta, jakas honda, obojetnie. Moto w klasie Golf II, do nauki obycia z moto czyli rejestracja, wymiana plynow, opon, smarowania lancucha, tankowaniem, parkowaniem, konserwacja blachy, drobnymi naprawami, wszystkim tym czego nie przewiduje itd.
Czekam na sugestie.
Pozdrawiam!
- chemiorro
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/3/2011, 09:18
Stawiam, że następne 10 postów to będzie: er-5, cb500 i gs500 i słusznie .
mustafa nim napiszesz raz coś jeszcze weź wpiew zrób głeboki wdech i pomyśl, czy to co napiszesz będzie czymś wartościowym, czy też będze offtop-em.
miejce na oftop jest w hydepark-u
dziś mimo świąt dostajesz warna
madcap
mustafa nim napiszesz raz coś jeszcze weź wpiew zrób głeboki wdech i pomyśl, czy to co napiszesz będzie czymś wartościowym, czy też będze offtop-em.
miejce na oftop jest w hydepark-u
dziś mimo świąt dostajesz warna
madcap
- mustafa_waw
- Świeżak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39
Suzuki DR 650 RS z el. starterem . Jak podoba ci siÄ™ Afryka to na poczÄ…tek da radÄ™.
Nie pali dużo jest prosty i części dostępne a opony np. kostke Mitasa 02 za 400 nowy komplet się kupuje.
Nie pali dużo jest prosty i części dostępne a opony np. kostke Mitasa 02 za 400 nowy komplet się kupuje.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
mustafa_waw napisał(a):Stawiam, że następne 10 postów to będzie: er-5, cb500 i gs500 i słusznie
dobrze mówi polać mu
wymienione moto maja dwa gary = dwie świece, dwa gaźniki(tańsze synchro i regulacja)
mniej zaworów(tańsza regulacja luzów)
z przodu jedna tarcza = 1 komplet klocków i to tańszych w porównaniu z wyższej klasy moto
brak plastików = przy ew. błędzie i glebie parkingowej, podnosisz moto i jedziesz dalej, a nie zbierasz plastiki i liczysz koszty naprawy.
jak masz jakieś pojęcie to sam zrobisz podstawowe naprawy przy pomocy serwisówki lub opisu z forum danego modelu.
części jest opór i są tanie ze względu na popularność tych modeli
gumy też są tanie bo wąskie
tak jak to ująłeś są to tak jakby golfy wśród motocykli
skidmarks napisał(a):Suzuki DR 650 RS z el. starterem . Jak podoba ci się Afryka to na początek da radę.
Nie pali dużo jest prosty i części dostępne a opony np. kostke Mitasa 02 za 400 nowy komplet się kupuje.
ma niezłą pede od samego dołu, moto do wszystkiego. trochę przelatałem na nim i daje radę. jest duży wiec nie będziesz wyglądał jak na osiołku.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
jeśli sprawdzisz część zasadniczą , to pod logo zobaczysz cały ciąg zakladek: wiadomości, porady ..... itd...
w zakładce porady poszukaj tematu
pierwszy motocykl, najlepsze pomysły
w zakładce porady poszukaj tematu
pierwszy motocykl, najlepsze pomysły
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
the-o
Z tymi kosztami synchronizacji gażników, reg. luzów , autor jak widzisz raczej wie co nieco nt. mechaniki, więc będzie sam się bawił.
Dobrze gdybyś napisał jaki styl jazdy preferujesz, jaki budżet
tradycyjnie strona cycle-ergo.com
Z tymi kosztami synchronizacji gażników, reg. luzów , autor jak widzisz raczej wie co nieco nt. mechaniki, więc będzie sam się bawił.
Dobrze gdybyś napisał jaki styl jazdy preferujesz, jaki budżet
tradycyjnie strona cycle-ergo.com
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Tez mi xjot przychodzi do glowy W sumie kazdy popularny motocykl wlasnie w klasie 500 czy 600. im bardziej egzotyczny tym bardziej nie odp Twoim kryteriom takze to co powiedzial mustafa ma w 100% racje bytu ( za co dostal warna )
PS i oftopowo Strasznie na tym forum się zrobiło nie wiadomo co mozna a co nie mozna powiedziec zeby dostac warna (czy ja tez dostane... who knows:P) W kazdym razie jesli ktos nie przyjmie feedbacku to niech bedzie dajcie mi warna ..
PS i oftopowo Strasznie na tym forum się zrobiło nie wiadomo co mozna a co nie mozna powiedziec zeby dostac warna (czy ja tez dostane... who knows:P) W kazdym razie jesli ktos nie przyjmie feedbacku to niech bedzie dajcie mi warna ..
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Dzieki za podpowiedzi. Xjtka jest kuszÄ…ca. Tylko, ze cena nie za niska.
Zakladajac ten temat nie mialem zamiary otwierac kolejnego "moje pierwsze moto" bo to powazne to jak pisalem bedzie afryka, hornet lub sevenfifty. Moze jakas MZeta, Jawa, stara honda bedzie ok. Chodzi mi o kupno czegos taniego, prostego(ale klasycznego w obsludze). Moto na "pierwsze koty za ploty";) . Moto na piersze obdrapanie, pogrzebanie w nim, parkingowke itp.
Nie chce w ten maksymalnie roczny "kurs obslugi" pakowac za duzo siana wiec moze jakas tanizna wystarczy a potem kupie sobie "pierwsze powazne moto";).
Zakladajac ten temat nie mialem zamiary otwierac kolejnego "moje pierwsze moto" bo to powazne to jak pisalem bedzie afryka, hornet lub sevenfifty. Moze jakas MZeta, Jawa, stara honda bedzie ok. Chodzi mi o kupno czegos taniego, prostego(ale klasycznego w obsludze). Moto na "pierwsze koty za ploty";) . Moto na piersze obdrapanie, pogrzebanie w nim, parkingowke itp.
Nie chce w ten maksymalnie roczny "kurs obslugi" pakowac za duzo siana wiec moze jakas tanizna wystarczy a potem kupie sobie "pierwsze powazne moto";).
- chemiorro
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/3/2011, 09:18
Mocna tanizna ? To ile chcesz przeznaczyć? Z motocyklami jest troche inaczej niż z autami. Tutaj okazje częściej znaczą nakłady $ żeby to doprowadzić do stanu jako takiego albo nic nie robiąc za pół roku oddać za połowę tego co się wzięło. I tak nauczysz się "mechaniki" i obsługi bo z jeżdżeniem gorzej.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
chemiorro napisał(a): Moze jakas MZeta, Jawa.
Mz czy jawa to nie ta epoka, sa zbyt proste, hamulce na linke (no moze mz ma tarcze z przodu , zaplon, elektryka sporo inna i duzo prostrza, 1 gaznik, brak zaworow itd, golf II jest trudniejszy
z japonczykami bedzie wiecej zabawy, tylko ja bym rozwazyl 2 wersje
- kupuje sprzeta do wiekszego remontu - tu moze byc drogo, bo moze byc potrzeba kupic czesci, nawet czesci do popularnych gs itp swoje kosztuja- ale satysfakcja wieksza
- kupic cos w dobrym stanie i zjac sie tylko obsluga biezaca - ja bym poszedl w to drugie
co do propozycji modeli
- jezeli docelowo chcesz horneta, seven fifty to bandit, xj, seven fifty (produkowali ja w koncu od '69 ) moze byc dobra opcja
- jezeli docedlowo africa, to moze jakis dominator, transalp, dr itp ale ja w enduro nie gustuje i nie wiem co lepsze
btw, przy wzrosce powyzej 190 to wymarzony hornet moze odpasc, on jest malutki i mimo ze z pozycja za kierownica nie ma tragedii to ja caly czas uderzam kolanem w termostat wystajacy z prawej strony glowicy co jest bolesne
z wielkum bolem serca odpuscilem horneta i mam fazera
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość