Zobacz wątek - Moje następne moto
 
NAS Analytics TAG

Moje następne moto

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moje następne moto

Postprzez macias89 » 21/3/2011, 17:36

Witam kolegów.
Poszukuje pomysłu na moje drugie moto. Jeździłem 2 sezony Kawasaki Zephyrem 550 i koncówkę poprzedniego oraz obecnie Hondą Hornet 600 brata. Po tym wszystkim wiem jakie są moje oczekiwania ale nie wiem co je spełnia.
- motocykl musi mieć owiewki, pełen plastik nie chce już nakeda
-Zephyrem byłem w Chorwacji, Czechach, Słowacja - turystyki już nie będę uprawiał, odpada problem kufrów itd itd itd
- nie lubię już jeździć tak o po mieście po prostu motocyklem tz. do kolegi na kawe, na pizze , do pracy dojeźdzać moto też już nie będę. Motocykl będzie wyciągnięty na weekendy
- mieszkam w Poznaniu i blisko mam tor Poznań i na nim chce świrować, ale chce mieć przegląd i homologacje żeby tym motocyklem dojechać do tego toru.
-motocykl ma mieć moc ok 70-80 koni. Nie chce ponad 100 koni bo i tak nie umiem ich wykorzystać.
-motocykl ma się świetnie prowadzić, reagować szybko i zwinnie (warunek konieczny)

Ktoś ma jakieś pomysły??
Lepiej być dzień lwem niż całe życie osłem,

Kawasaki Zephyr 550
macias89
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 26/2/2010, 16:00
Lokalizacja: Skwierzyna(lubuskie)


Postprzez abc12333 » 21/3/2011, 17:52

sv650s w pelnych owiewkach ?
abc12333
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 5/5/2010, 08:41
Lokalizacja: Masuria


Postprzez macias89 » 21/3/2011, 17:56

nie chciałbym ogólnie suzuki, bo w suzuki zawsze jest coś do zrobienia.
W mojej opini nie sÄ… to dobre motocykle
Lepiej być dzień lwem niż całe życie osłem,

Kawasaki Zephyr 550
macias89
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 26/2/2010, 16:00
Lokalizacja: Skwierzyna(lubuskie)

Postprzez Kamusial » 21/3/2011, 18:11

A jaki masz budżet? Wolisz R4, czy V2?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez CubaLibree » 21/3/2011, 18:12

macias89 napisał(a):nie chciałbym ogólnie suzuki, bo w suzuki zawsze jest coś do zrobienia.
W mojej opini nie sÄ… to dobre motocykle


nie ma zlych motocykli, patrzac na glownych producentow, sa tylko zli uzytkownicy....
R6
Avatar użytkownika
CubaLibree
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez macias89 » 21/3/2011, 20:22

Ogólnie wolał bym rzędówke. A co do suzuki to jak słyszę kulture pracy suzuki to wydaje mi się że inżynierowie w suzuki zaprojektowali silnik a na koniec wrzucili do niego garść podkłądek i nakrętek. A w kwocie to chciałbym sie zmieścić w 10 tyś zł z opłatami bo jak napisałem nie będzie to motocykl użytkowy tylko dodatek
Lepiej być dzień lwem niż całe życie osłem,

Kawasaki Zephyr 550
macias89
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 26/2/2010, 16:00
Lokalizacja: Skwierzyna(lubuskie)

Postprzez palgumeniedusze » 21/3/2011, 20:26

macias89 napisał(a):nie chciałbym ogólnie suzuki, bo w suzuki zawsze jest coś do zrobienia.
W mojej opini nie sÄ… to dobre motocykle


buaha :D na to jaka marka cie interesuje ....w ktorej nie ma nic do roboty ? no to jesli chodzi o kulture pracy to chyba tylko stara honda zostaje.... bo suzuki kawa i yamaha zawsze jakies stuki wydaja....nowsze hondy tez... wiec jakas stara hunda :D
Ostatnio edytowano 21/3/2011, 20:28 przez palgumeniedusze, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez mrówa » 21/3/2011, 20:26

Może CBR F3-F4 w tej kwocie raczej coś znajdziesz.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez macias89 » 21/3/2011, 20:47

Może powiem tak, moi znajomi mieli suzuki i źle wspominają te przygode ( chodzi o dwie sv650 i GS 500) Prosze sie nie bić o tą kulture pracy, po prostu nie chce suzuki. A co do kultury pracy to zephyr: łańcuszek sprzegłowy napierda....... w silniku a łańcuszek rozrządu przez napinacz chce mu dorównać i jeszcze głośniej napierd.... tak więc nie mówimy o tym :) bo kultury pracy to on nie ma w ogóle, ale chyba jestem snobem i skłaniam się do tego że honda z japończyków jest najlepsza ale nie wykluczam yamahy z kawasaki w zestawieniu
Lepiej być dzień lwem niż całe życie osłem,

Kawasaki Zephyr 550
macias89
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 26/2/2010, 16:00
Lokalizacja: Skwierzyna(lubuskie)

Postprzez C-bool » 21/3/2011, 21:43

To znajomi widocznie musieli bardzo źle trafić. Albo po prostu mieli starsze motocykle, ja miałem GS 500F K4, teraz mam SV i złego słowa na pewno nie powiem o nich.

Co do tematu - bier Kawasaki Versys i szalej!
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kamusial » 21/3/2011, 23:47

Nie jestem szpecem od jazdy torowej, ale tak mi się wydaje, że ciężko Ci będzie połączyć:

"-motocykl ma mieć moc ok 70-80 koni. Nie chce ponad 100 koni bo i tak nie umiem ich wykorzystać.
-motocykl ma się świetnie prowadzić, reagować szybko i zwinnie (warunek konieczny) "

bo tor + warunek 2 tyczy się SS, a te w kwocie którą zadałeś jednak mają ponad 100 KM.

Może skoro wiesz że nie ogarniasz tych 100KM, to warto będzie zainwestować w jazdy doszkalające, albo przerobić jakąś 125/250tkę do jazdy torowej?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Seba_ER5 » 22/3/2011, 00:01

Ducati SS nie ma 100 koni pzdr... od 600 do 1000 zadan nie ma wiecej jak 100 koni :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez skidmarks » 22/3/2011, 08:52

Kuknij sobie Ducati 916
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez RUTRA.RD » 22/3/2011, 09:11

CBRF4 600 nic innego do glowy mi nie przychodzi z twoimi wymaganiami
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez regis440 » 22/3/2011, 11:31

jak ma byc na tor ale mniej mocny to jakas 400

zxr 400, cbr 400, vfr/rvf 400 , maja chyba wszystko to czego oczekujesz, moc , dobre zawieszenie, dobre hamulce

aprilia rs250 chyba jeszce lepsze zawieszenie i hamulce niz powyzsze, lżejszy

wada, to to że są mało popularne ( kawa najpopularniejsza , pozostałe to w ogłoszeniach pojedncze sztuki )
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Seba_ER5 » 22/3/2011, 11:41

400 bym omijal mala dostepnosc czesci.

Ile masz na moto :P.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 22/3/2011, 11:52

macias89 napisał(a):Może powiem tak, moi znajomi mieli suzuki i źle wspominają te przygode ( chodzi o dwie sv650 i GS 500) Prosze sie nie bić o tą kulture pracy, po prostu nie chce suzuki. A co do kultury pracy to zephyr: łańcuszek sprzegłowy napierda....... w silniku a łańcuszek rozrządu przez napinacz chce mu dorównać i jeszcze głośniej napierd.... tak więc nie mówimy o tym :) bo kultury pracy to on nie ma w ogóle, ale chyba jestem snobem i skłaniam się do tego że honda z japończyków jest najlepsza ale nie wykluczam yamahy z kawasaki w zestawieniu


To trzeba było się zając rozrządem a nie pluć, ze hałasuje...nowy łańcuszek i napinacz do sprawdzenia i byłoby cicho. Wg. mnie nie ma dla ciebie motocykla. Chcesz mieć maks 100 koni, pełne owiewki, BEZAWARYJNOŚĆ (a może raczej bezobsługowość), do poszalenia na torze. Ma nie być suzuki...
Takie rzeczy tylko w Erze. Kup cokolwiek nowego z salonu i po prostu o to dbaj serwisowo i bedziesz zadowolony. tak powiem.
Motocykle to drogie hobby i myślisz, że dlaczego drogie? Bo są krótkie odstępy serwisowania (średni co 6tyś km) i z racji wysilenia często koszta są nie małe. Prawda jest taka, że jakby każdy własciciel dbał jak należy o swoją maszynę wymieniając na czas wszystko co potrzeba i sprawdzając sprzęt jak zaleca serwisówka REGULARNIE od nowości to nie byłoby awarii na trasach. A 99% motocykli byłoby bezawaryjnymi. Awaria to skutek zaniedbania/nie sprawdzenia na czas jakiegoś podzespołu. W interwałach co 6tys i co sezon uniknietoby 99% usterek w jakichkolwiek motocyklach.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez DostojnyKocur! » 22/3/2011, 12:15

tor - bezawaryjnosc nie ma czegos takiego , ogolnie bedzie to droga impreza , zawsze szybka jazda byla droga chociazby przez gleby i ceny opon
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê