ZX6R WARTO??
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Tak, tylko że kolega z tego co widać poszukuje moto w miarę wygodnego a 636 (03-04) przegrywa pod tym względem ze swoją poprzedniczką i z Hondą również.
strong007 mogłeś podjechać do mnie bo miałem F4i i ZX6R to byś się przymierzył do obydwóch, porównal sobie i napewno łatwiej byłoby Ci teraz zdecydować.
strong007 mogłeś podjechać do mnie bo miałem F4i i ZX6R to byś się przymierzył do obydwóch, porównal sobie i napewno łatwiej byłoby Ci teraz zdecydować.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
dokładnie, chciałbym moto wygodne dlatego 1 moja myśl Kawa z 2002 bo tak na tym forum mi pisali ,że nawet przy 120km/h mozna spokojnie jechac wyporostowanym. a o CBR mowili ,że troszke gorzej z wygodą.
jak do tej pory jezdziłem tylko RS 125, GSX 600. więc nie mam obeznania co do tych lepszych maszyn. dlatego pytam co wybrać. chodzi mi o wygode. no i nie chciałbym dokładać do tego sprzetu
jak do tej pory jezdziłem tylko RS 125, GSX 600. więc nie mam obeznania co do tych lepszych maszyn. dlatego pytam co wybrać. chodzi mi o wygode. no i nie chciałbym dokładać do tego sprzetu
ZX6R
- strong007
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11
Ta kawa co podales to zwykla 600 byla a nie 636 na gaznikach. Podaj skad jestes czasem przegladam allegro.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Co do wygody, mam 183 cm wzrostu, 90 kilo wagi a na Zx6r jest mi naprawdę wygodnie. Na cebrze 600 f nie jeździłem na dłuższe trasy, ale czułem się na niej gorzej.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Seba_ER5 napisał(a):Ta kawa co podales to zwykla 600 byla a nie 636 na gaznikach. Podaj skad jestes czasem przegladam allegro.
Wrocław, Dolny Śląsk. CZyli lepiej szukać rocznik np 2002 ale na wtryskach? duża jest różnica między tymi silnikami? który mniej awaryjny?
- strong007
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11
qzwa czytamy ze zrozumieniem
albo ja jasniej napisze.
Kawasaki zx6r do 2001 roku byla tylko pojemnosc 599cc w 2002 wyszla kawasaki z pojemnoscia 636cc. Wciaz jednak byla na gaznikach.
Potem dopiero nowa buda B1H na wtrysku, ktora jest "niewygodna"
Ta ktora podales w linku jest z 2001 roku nie ma nalepek 636. Obczaj to sa z 2002 roku:
[img]
zx6r 2000-2001


Kawasaki zx6r do 2001 roku byla tylko pojemnosc 599cc w 2002 wyszla kawasaki z pojemnoscia 636cc. Wciaz jednak byla na gaznikach.
Potem dopiero nowa buda B1H na wtrysku, ktora jest "niewygodna"

Ta ktora podales w linku jest z 2001 roku nie ma nalepek 636. Obczaj to sa z 2002 roku:


zx6r 2000-2001

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
strong007 napisał(a):CZyli lepiej szukać rocznik np 2002 ale na wtryskach? duża jest różnica między tymi silnikami? który mniej awaryjny?
Kawy którymi się interesujesz były produkowane od 2000 do 2002 roku i wszystkie były zasilane gaźnikami.
Jeżeli interesujesz się na poważnie tym modelem to szukaj przede wszystkim zadbanej sztuki w możliwie jak najlepszym stanie technicznym, bo tylko od niego zależy awaryjność, a nie od wprowadzanych modernizacji. Kupisz padline to będziesz nad nią płakał i nie ważne czy to Kawa 599 czy 636 czy też Honda.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Seba_ER5
dzięki wielkie już teraz wszystko wiem. jeździłem ostatnio kawą 600 i była bardzo wygodna lecz troszke stara 96r. chce koleś sprzedać za 8k. stan naprawde bdb ale chyba z ceną lekko przesadził.
Do Repsol:
właśnie chce kupić Ninje w jak najlepszym stanie. nawet dać za nią troszke więcej ale żeby nie bawić się w żadne remonty. Choć kolega i tak namawia mnie na CBR600 F4. jednak bardziej mi leży ta Kawa
dzięki wielkie już teraz wszystko wiem. jeździłem ostatnio kawą 600 i była bardzo wygodna lecz troszke stara 96r. chce koleś sprzedać za 8k. stan naprawde bdb ale chyba z ceną lekko przesadził.
Do Repsol:
właśnie chce kupić Ninje w jak najlepszym stanie. nawet dać za nią troszke więcej ale żeby nie bawić się w żadne remonty. Choć kolega i tak namawia mnie na CBR600 F4. jednak bardziej mi leży ta Kawa
ZX6R
- strong007
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11
Ja na Twoim miejscu nie zastanawiałbym się nawet minuty jeżeli chodzi o wybór F4 vs. Ninja. Brałbym od razu Ninje.
Dodam jeszcze tyle, że miałem obydwa sprzęty w jednym czasie. Jeździłem nimi sporo. Czasami zdarzało się, że latałem 2h Hondą a potem wsiadałem na Kawe i też troszkę km nawijałem. Więc bajek Ci tutaj nie opowiadam.
Kawa ma duzo lepsze hamulce, o niebo lepsze światła-różnica w nocy jest naprawdę kolosalna, zawieszenie również na kożyść Kawy. Ponadto Kawa jest mocniejsza, da się to zauważyć przy nizszych prędkościach obrotowych silnika. Wygoda i spalanie na tym samym poziomie. Dzwięk Ninji... bajka! Honda nie ma wcale
(obie były na LeoVince)
WyglÄ…du nie poruszam, bo to kwestia gustu.
Jakbyś chciał dobrą i pewną Kawe to wal do mnie na Pw.
Dodam jeszcze tyle, że miałem obydwa sprzęty w jednym czasie. Jeździłem nimi sporo. Czasami zdarzało się, że latałem 2h Hondą a potem wsiadałem na Kawe i też troszkę km nawijałem. Więc bajek Ci tutaj nie opowiadam.
Kawa ma duzo lepsze hamulce, o niebo lepsze światła-różnica w nocy jest naprawdę kolosalna, zawieszenie również na kożyść Kawy. Ponadto Kawa jest mocniejsza, da się to zauważyć przy nizszych prędkościach obrotowych silnika. Wygoda i spalanie na tym samym poziomie. Dzwięk Ninji... bajka! Honda nie ma wcale

WyglÄ…du nie poruszam, bo to kwestia gustu.
Jakbyś chciał dobrą i pewną Kawe to wal do mnie na Pw.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
motoftw napisał(a):Czymś one się jeszcze różnią czy tylko pojemnością??
Różnią się przede wszystkim pojemnością. Poza tym:
-twardsze sprężyny w przednim zawieszeniu
-zmienione przełożenia skrzyni
-bardzo minimalnie podniesiony ogon
-inny stelaż czaszy/lusterek
-inny zestaw iglic oraz komplet dysz głównych.
Cała reszta jest identyczna.
Duże zmiany był przede wszystkim pomiędzy modelami 1998-1999 a 2000-2002. Te powyższe to kosmetyczne zmiany, wg. mnie żadne. Świadczy o tym nawet sam fakt, że tak naprawdę mało kto o nich wie.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Ja mam z 2001r. Zerknij sobie na ścigaczową giełdę, dzisiaj ją tam zamieściłem. Złego słowa na nią nie powiem, sprzęt naprawdę zacny (i nie mówię o swojej tylko ogólnie o tym modelu).
Różnica zarówno wizualna jak i techniczna jak sam widzisz jest bardzo znikoma. W mocy jest chyba tylko 1KM róznicy i 4-5Nm momentu na kożyść 636. Natomiast w sprincie do setki gorzej (o 2 setne sekundy z tego co pamiętam) wypada 636. Odnoszę się do danych producenta, bo wiadomo że technika robi swoje.
Jeździłem rownież tą 636 na gaźniku i różnicy ani w mocy ani w mocniejszym dole nie widziałem żadnej. Roznica mogłaby pewnie wyjść w dzidowaniu na torze, na ulicach nie zrobisz z tego pożytku. Przód tylko jest faktycznie twardszy ale można to skorygować gęstszym olejem i będzie to samo. Tak, że moim zdaniem jeśli chcesz Jaszczura to szukaj kierując się przede wszystkim stanem technicznym a nie +36cm więcej.
Kolosalna różnica w mocy i dole jest ale porównując ZX6R (2000-2002) do ZX6R (2003-2004). Różnica naprawdę ogromna! I żeby było ciekawiej model 03-04 ma mniejszy moment obrotowy od 636 na gaźniku. Odczucie miałem takie jakbym miał zapięty jeden bieg niżej.
Różnica zarówno wizualna jak i techniczna jak sam widzisz jest bardzo znikoma. W mocy jest chyba tylko 1KM róznicy i 4-5Nm momentu na kożyść 636. Natomiast w sprincie do setki gorzej (o 2 setne sekundy z tego co pamiętam) wypada 636. Odnoszę się do danych producenta, bo wiadomo że technika robi swoje.
Jeździłem rownież tą 636 na gaźniku i różnicy ani w mocy ani w mocniejszym dole nie widziałem żadnej. Roznica mogłaby pewnie wyjść w dzidowaniu na torze, na ulicach nie zrobisz z tego pożytku. Przód tylko jest faktycznie twardszy ale można to skorygować gęstszym olejem i będzie to samo. Tak, że moim zdaniem jeśli chcesz Jaszczura to szukaj kierując się przede wszystkim stanem technicznym a nie +36cm więcej.
Kolosalna różnica w mocy i dole jest ale porównując ZX6R (2000-2002) do ZX6R (2003-2004). Różnica naprawdę ogromna! I żeby było ciekawiej model 03-04 ma mniejszy moment obrotowy od 636 na gaźniku. Odczucie miałem takie jakbym miał zapięty jeden bieg niżej.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości