Zobacz wÄ…tek - Chce kupic jakas 125cm3 tylko niewiem co!!!
 
NAS Analytics TAG

Chce kupic jakas 125cm3 tylko niewiem co!!!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Pat123 » 18/10/2010, 22:01

Arturo925 napisał(a):1. Różnice minimalne, wiec następnym razem zanim cos napiszesz to sprawdź czy masz rację...

2. A więc na Polskim rynku jest ich mało. Części do niego to chyba największy problem. Jak Ci sie coś zjebie to musisz sprowadzać z Niemiec lub szukać w powypadkowych w PL.


1. Owszem nie sprawdzilem wszystkiego
a). V- max Hyosung > CBR 125 R w zaleznosci od modelu ( roku ) miedzy 2 – 7 km/h.

b). moment obrotowy CBR 10,6 Nm przy 8250 rpm, Hyosung 9,7 Nm przy 10 000 rpm

c) waga CBR 127 kg, Hyosung 182 kg

Porownaj sobie wiec moment obrotowy obydwu przy jakich ma obrotach porownaj z waga, i miedzy bajki wloz, ze mniejszty moment obrotowy majacy dodatkowe 55 kg bedzie lepiej przyspieszal nawet majac 2 gary, pozostaje jeszcze cos takiego jak umiejetnosc przyspieszania danego kierowcy.

2. Cena nowego egzemplarza CBR 125 R a Hyosunga to ca. 1000,- € Jak myslisz ilu mlodych na zachodzie decyduje sie na zakup koreanczyka ? Jezeli Honde mozn awyrwac znacznie taniej, W PL jak sam zauwazyles jest ich malo, jaka jest ich cena ?
3.
Nie mowie, ze Hyosung jest zly, poddany byl swego czasu testowi na dystansie 12500 km, test wypadl dobrze.


:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11


Postprzez Arturo925 » 18/10/2010, 22:52

No nowy Hyosung tani nie jest bo kosztuje ~15 tyś PLN, ale w PL z racji tego ze ludzie go nie doceniają, ładną sztukę mozna wyrwać już za 4k.

Honda zawsze będzie Hondą i tu nie ma co się kłócić... Każdy ma inne gusta ;) Mi osobiście ze 125'tek najbardziej do gustu przypadł GT 125R wiec moze dlatego tak go bronie :lol:
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna


Postprzez Koval135 » 19/10/2010, 20:11

wasil1993p napisał(a):ale jak porównasz viadro z hyosungiem to zobaczysz jakość hondy. ja nie rozumiem czemu w cbr honda nie zastosowała silnika z vardeo. moim zdanie by to się najlepiej sprawdziło. ale wracając do tematu to ja bym nie ryzykował z tym hyosem bo jakość i dokładność wykonania ma ogromne znaczenie


Silnik z varadero poprostu jest za duzy i za ciezki do tego pierdopeda,poza tym honda zapewne chciala skonstruowac nowy piecyk bo varadero nie jest najnowsza konstrukcja (znany juz z shadowa 125).Z tym ze troche sie to mija z powolaniem.

Dane cbr 125

Typ chłodzony cieczą, jednocylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 58 x 47.2 mm
Stopień sprężania 11:1
Moc maksymalna 13,6 KM przy 10000 obr./min.
Moment obrotowy 10,4 Nm przy 8000 obr./min.

varadero 125

Typ chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, widlasty 90°, 4-suwowy, 4-zaworowy, SOHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 42 x 45 mm
Stopień sprężania 11.8:1
Moc maksymalna 15.0 KM przy 11000 obr./min.
Moment obrotowy 10.4 Nm przy 8500 obr./min.

oba opisy z str hondy o modelach na wtrysku.Z tego wychodzi ze silnik cbr nie jest w zadnym stopniu nowoczesniejszy i lepszy od varadero,do tego jest troche słabszy na papierze,na drodze mimo duzo wiekszej masy varadero róznica w odczuciach przy przyspieszeniu i elastycznosci jest spora.

Wniosek?

Mogli zbudowac cos w stylu hujosunga gtr 125,wyglad sciga,silnik v-ka i bylo by pieknie,Gdyby byl lzejszy od varadero jakies 15-20 kg naprawde fajny pizdzik by byl.

sory za OT :D
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Pat123 » 19/10/2010, 20:26

Generalnie to wstawienie silnika V2 do motocykla kat. A1 jest jedna wielka pomylka ktora jedynie podnosi koszty a nie daje zupelnie niczego. Inna bajka bylaby gdyby V2 w 125 - ciu ccm wstawic do kat A. jak by nie bylo przerost fory nad trescia.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez wasil1993p » 19/10/2010, 20:42

ale i tak nikt kto ma kat.A nie kupi 125 choćby miała 4 cylindry
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Koval135 » 19/10/2010, 21:52

Pat123 napisał(a):Generalnie to wstawienie silnika V2 do motocykla kat. A1 jest jedna wielka pomylka ktora jedynie podnosi koszty a nie daje zupelnie niczego. Inna bajka bylaby gdyby V2 w 125 - ciu ccm wstawic do kat A. jak by nie bylo przerost fory nad trescia.

:wink:


Widocznie nie jeżdziles zadna v-ka w tej poj.W porównaniu do 4T 1 cyl V-ki maja duzo lepsze odejscie,silniki wiecej wytrzymuja,wcale nie pala wiecej niz jednocylindrowce,i generalnie charaktersytyka i kultura pracy bije na łeb single.A co do kosztów-porównujac co oferuje v-ka warto tyle doplacic.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Pat123 » 19/10/2010, 22:22

Tu masz calkowita racje, z klasy 125 bujalem sie kiedys przez tydzien do pracy. Frajda byla, po miescie to wystarcza w zupelnosci do normalnej jazdy.

MZ w 4 T , naprawde zajefajny sprzet i wydaje mi sie, ze malo ktory motocykl w tej klasie mu dorowna.

Jezeli kiedys trafi mi sie okazja to nie omieszkam sprobowac.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez zapaxs » 24/10/2010, 22:18

Moim skromnym zdaniem kupywanie motocykla klasy 125 pod wzgledem vmax jest bezsensu. Kazdy wie, ze taki motocykl nie pojedzie nie wiadomo jakich predkosci poniewaz jest to klasa stworzona do szybszego poruszania sie niz skuter czy simson xD a napewno ktos napisze '' jak to male predkosci taka aprilia rs jedzie 170 po odblokowaniu'' tak na pewno tyle pojedzie ale co z silnikiem? Przy tak ekstremalnych obciazeniach silnik, a zwlaszcza dwusuwowy dostaje makabrycznie po dupie, spalanie oscyluje w granicach 7-8 l na 100km, a inne podzespoly prosza o litosc ( mowimy o jezdzie na autostradzie ). Silnik czterosuwowy mimo, iz slabszy i gorzej przyspieszajacy pozwoli zaoszczedzic troche grosza przy tylku, bo w dwusuwie doliczamy koszty oleju do mieszanki i koszty tloka po pewnym dystansie i pozniej koszty walu, karterow i innych tym podobnych rzeczy. Ja polecalbym honde viaderko lub yamaszke yzf 125 na cebre nawet nie patrzec, bo opony 80 przod i 90 tyl odstraszaja. Tyle z mojej przydlugiej wypowiedzi.
zapaxs
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/10/2010, 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê