Zobacz wÄ…tek - Åšwiezak w Motovlogu
NAS Analytics TAG

Åšwiezak w Motovlogu

Wywalac wszystko jak leci

Åšwiezak w Motovlogu

Postprzez Doggy moto » 19/9/2016, 09:45

Cześć wszystkim Nazywam się Piotr od niedawna zacząłem nagrywać swoja jazdę motocyklem postanowiłem założyć stronkę na Fb oraz konto na YouTubie chciał bym was prosić o opinie sugestie i rady :) proszę o komentowanie oraz jeśli się spodoba o suba ;) Jestem początkujący wiec proszę o wyrozumiałość uczę się składać filmy jak pewnie sami wiecie nie jest to proste :P ale nikt nie powiedział ze będzie łatwo :) zapraszam na FB: https://www.facebook.com/Doggymoto/
Oraz na Youtube : https://www.youtube.com/channel/UClFV9a ... ta2p30F7vA
Pozdrawiam Cześć!! :D
Cześć ! wpadłem na pomysł prowadzenia motovloga ! Pomijając fakt ze jestem początkujący w tej tematyce postanowiłem spróbować:) Zapraszam lajkowania i śledzenia strony ! Peace Doggy!
Doggy moto
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/9/2016, 09:36


Postprzez Glenroy » 19/9/2016, 14:59

Popracuj nad interpunkcjÄ…, bo czyta siÄ™ to koszmarnie ;).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU


Postprzez Doggy moto » 19/9/2016, 18:51

Dziekuje Glenroy bardzo za twoja opinie :) obiecuje poprawÄ™ :) Pozdrawiam Piotr :)
Cześć ! wpadłem na pomysł prowadzenia motovloga ! Pomijając fakt ze jestem początkujący w tej tematyce postanowiłem spróbować:) Zapraszam lajkowania i śledzenia strony ! Peace Doggy!
Doggy moto
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/9/2016, 09:36

Postprzez Doggy moto » 19/9/2016, 21:00

Dzięki jopek91 ! to dla mnie ogromna motywacja pozdrawiam !
Cześć ! wpadłem na pomysł prowadzenia motovloga ! Pomijając fakt ze jestem początkujący w tej tematyce postanowiłem spróbować:) Zapraszam lajkowania i śledzenia strony ! Peace Doggy!
Doggy moto
Świeżak