Zobacz wÄ…tek - R1 vs R6
 
NAS Analytics TAG

R1 vs R6

Wywalac wszystko jak leci

Postprzez nurofen » 5/12/2011, 17:31

Kolego adamRS, czytaj ze zrozumieniem i nie wyciÄ…gaj z kontekstu jednego zdania.
Sportowy motocykl na miasto to dopiero nieporozumienie.
Avatar użytkownika
nurofen
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez kowalczg » 5/12/2011, 18:45

Jak chcesz przekonać się jak jeździ się R1 to wybierz się na jazdę testową. W Warszawie w salonie POLandPOSITION mają pojazd testowy YZF-R1 2010. Niestety nie mają R6.
Nie wiem jakie są wymogi żeby wypożyczyć motocykl.
kowalczg
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22/11/2009, 18:31
Lokalizacja: Wiski


Postprzez fincher » 5/12/2011, 21:26

Drobna sugestia.
Nie pakuj się w stosunkowo młode sporty. Lepiej kupić starszego za mniejszą kasę bo jak piszesz że chciałbyś spróbować na sporcie to nie wiesz czy Ci się nie odwidzi.

Pamiętaj o odpowiednim ubranku bo bez tego
1 primo Kwestia bezpieczeństwa
2 primo jadąc na sporcie w "klapkach i koszulce" wygląda się na lekko mówiąc debila.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Grzesku » 5/12/2011, 22:35

to jak dla niektórych 600 przyśpieszają i jeżdżą podobnie jak 1000 to widać sami znawcy. Przecież to jest całkiem inna kultura pracy jak to można porównywać i dlaczego większość ludzi posiadająca 600 rozgląda się i kupuje 1000 ? Dla mnie po kilku sezonach przejeżdżonych na 600 to przyśpieszanie nie sprawiało już przyjemności i było takie zwykłe. Wsiadłem na 1000 i do tej pory jest ono "niezwykłe". Coś chyba w tym jest. Nie mówię, że 600 nie poradzi sobie z 1000 na mieście, bo często sobie poradzi, ale czy to ma znaczenie, jak jazda ma sprawiać przyjemność, niektórym sprawia na 600 a niektórym na litrach i tyle.
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoluka » 5/12/2011, 22:40

Nie samym przyspieszeniem na prostej żyje człowiek, aczkolwiek w tym co mówisz jest sporo racji.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez falconiforme » 5/12/2011, 23:00

Max. moment obrotowy
R1- 105 Nm przy 8500 obr./min
R6- 65 Nm przy 11 000 obr/min
Różnica czy przepaść 40Nm dostępnych o 2500 obr/min niżej?
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Kvba » 6/12/2011, 17:25

kozlos, proponuje R6, lekka i zwinna, a przyśpieszenie nawet lekko zmuloniej w dolnym i średnim zakresie obrotów R6 wystarczy w zupełności do nawet bardziej niż dynamicznego przemieszczania się po mieście. Co prawda przeznaczenie tego motocykla jest zupełnie inne, no ale skoro przemyślałeś temat i stwierdziłeś, że chcesz typowego sciga na miasto to ok. Ważne żebyś ty był zadowolony. :)


Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.

Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach. :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adamRS » 6/12/2011, 17:57

Kvba napisał(a):Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.

Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach. :)

Amen :twisted:
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez kozlos » 6/12/2011, 18:05

Fincher - stroj to podstawa i zdaje sobie z tego sprawe. Zanim rozpoczalem moja przygode z motocyklami mialem juz kompletny stroj ochronny - i to nie z najnizszej polki. Fakt, ze posiadam kombinezone tekstylny, jednak powoli rozgladam sie za jakas skora - jednak chyba wiekszy poziom bezpieczenstwa.

Dzieki Kvba za odpowiedz, ktora tylko utwierdza mnie w "zostaniu" przy 600cc. Osobiscie juz zadecydowalem, bedzie to R6. Dopiero jak nabiore poprawnej techniki jazdy motocyklem sportowym, zrobie dziesiatki tysiecy kilometrow na nim i uznam, ze czas pojsc krok do przodu, to pomysle nad litrem.

W tym momencie, czytajac Wasze wypowiedzie, rozmawiajac ze znajomymi sklaniam sie ku 600cc

:)
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Grzesku » 6/12/2011, 20:17

Kvba napisał(a):kozlos, proponuje R6, lekka i zwinna, a przyśpieszenie nawet lekko zmuloniej w dolnym i średnim zakresie obrotów R6 wystarczy w zupełności do nawet bardziej niż dynamicznego przemieszczania się po mieście. Co prawda przeznaczenie tego motocykla jest zupełnie inne, no ale skoro przemyślałeś temat i stwierdziłeś, że chcesz typowego sciga na miasto to ok. Ważne żebyś ty był zadowolony. :)


Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.

Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach. :)


Więc dlaczego kolego wybrałeś prawie litrowy motocykl a nie 100 konną 600 ? :) wity opadaja ...

A tak odnośnie świeżaków i mocnych motocykli, to nikt tutaj nikogo do złego nie namawia, odpowiadają jedynie ludzie na pytania zadanie przez autorów postów. Tak czy siak każdy zrobi tak jak uważa i w 90% i tak maja w dupie co się do nich mówi i co się tłumaczy
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hubi199 » 6/12/2011, 22:13

W średnim zakresie obrotów dobre są V-ki

Jednak sporta ciężko w takiej pojemności
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez falconiforme » 7/12/2011, 09:11

pan_wiewiorka napisał(a):
hubi199 napisał(a):W średnim zakresie obrotów dobre są V-ki

Jednak sporta ciężko w takiej pojemności

Są motocykle, które są dobre w każdym zakresie obrotów :lol:

Np lekko zmodowana Aprilia Falco pokazuje pazur przy 2000 obr/min.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez skidmarks » 7/12/2011, 10:42

Ale macie problem. Kupuje siÄ™ motocykl pod swoje upodobania.

120 konna R6 daje sporo frajdy i nie strzela koło w góre za każdym razem jak chce sie szybko odejść. A na winklach to poezja pośmigać z dobrze ustawionym zawiasem 600 uważam niż 1000. Gdzie śmiało w złożeniu robisz odpał nie narażając się na highside.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez fincher » 7/12/2011, 10:46

Dla NM i Km polecam Yamahe V max 1.7l - moc 200km 167 Nm przy 6000rpm Ale i tak pewnie znawcy powiedzą że to nie jedzie. pierwsza setka na budziku w 3 sekundy..


Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".

http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-s-M2851787.html

Nie wiem czy jest to egzemplarz zdrowy podaje tylko przykład.
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Grzesku » 7/12/2011, 13:40

fincher napisał(a):Dla NM i Km polecam Yamahe V max 1.7l - moc 200km 167 Nm przy 6000rpm Ale i tak pewnie znawcy powiedzą że to nie jedzie. pierwsza setka na budziku w 3 sekundy..


Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".

http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-s-M2851787.html

Nie wiem czy jest to egzemplarz zdrowy podaje tylko przykład.


Przecież taki V-max w ogóle nie jedzie
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez regis440 » 7/12/2011, 14:08

fincher napisał(a):Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".


SV i cbr czy r6 to zupelnie inna kategoria wagowa, przy rozwazaniach sportowa 600vs1000 taki V2 nie ma szansy, zostanie zjedzony na sniadanie bo mu troche mocy brakuje

moznaby porownywac r6, cbr vs fazer, hornet ale takie kolega chyba juz mial i chce cos innego
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez kozlos » 7/12/2011, 14:34

Zgadza sie. Teraz albo R6 albo znow CBR 600 rr - nie zdazylem sie nia nacieszyc :)

Zobaczymy co sie trafi. Upatrzylem sobie tez giexe 750 k8 - ale troszke przewyzsza moje fundusze. 24,500 + pelne koszta rejestracji + transport 700km w dwie strony.

Czekam teraz na info o cebrze + zdjecia, zobaczymy co z tego wyjdzie.
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Grzesku » 8/12/2011, 17:44

wydaje mi się, że ładna k8 kupisz już spokojnie za 22 k :)
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hubi199 » 8/12/2011, 18:14

sv seryjna ma bardzo miękki zawias.
Oryginalnie nie ma owiewek dolnych, ale akcesoryjnych jest troche.

Wszystko zależy konkretnie czego wymaga kierowca od motocykla.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez kozlos » 8/12/2011, 22:03

Grzesku -wlasnie szukam i szukam, ale srednio to wyglada

Strasznie malo moto - a jak juz znalazlem ladna k8 , to pisalem wyzej jaka cena;/

Moze ruszy sie cos po tych swietach. Honde widzialem, nie podeszla mi. Teraz czekam na R6, ma byc w PL w przeciagu 10 dni (o ile wszystko pojdzie zgodnie z planem). Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Generalnie kazdego dnia przegladam gieldy, ogloszenia etc - narazie sredniawa. Dobrze, ze do sezonu jeszcze troche czasu :)
Albo mi sie wydaje albo ceny moto troszke poszly w gore.

Jesli chodzi o mnie to nie chce sv. Tylko sport. Najchetniej R6 pozniej CBR na rowno z GSXR (najlepiej od k8 ).
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Smietnik



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê