R1 vs R6
Jak chcesz przekonać się jak jeździ się R1 to wybierz się na jazdę testową. W Warszawie w salonie POLandPOSITION mają pojazd testowy YZF-R1 2010. Niestety nie mają R6.
Nie wiem jakie są wymogi żeby wypożyczyć motocykl.
Nie wiem jakie są wymogi żeby wypożyczyć motocykl.
- kowalczg
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/11/2009, 18:31
- Lokalizacja: Wiski
Drobna sugestia.
Nie pakuj się w stosunkowo młode sporty. Lepiej kupić starszego za mniejszą kasę bo jak piszesz że chciałbyś spróbować na sporcie to nie wiesz czy Ci się nie odwidzi.
Pamiętaj o odpowiednim ubranku bo bez tego
1 primo Kwestia bezpieczeństwa
2 primo jadąc na sporcie w "klapkach i koszulce" wygląda się na lekko mówiąc debila.
Nie pakuj się w stosunkowo młode sporty. Lepiej kupić starszego za mniejszą kasę bo jak piszesz że chciałbyś spróbować na sporcie to nie wiesz czy Ci się nie odwidzi.
Pamiętaj o odpowiednim ubranku bo bez tego
1 primo Kwestia bezpieczeństwa
2 primo jadąc na sporcie w "klapkach i koszulce" wygląda się na lekko mówiąc debila.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
to jak dla niektórych 600 przyśpieszają i jeżdżą podobnie jak 1000 to widać sami znawcy. Przecież to jest całkiem inna kultura pracy jak to można porównywać i dlaczego większość ludzi posiadająca 600 rozgląda się i kupuje 1000 ? Dla mnie po kilku sezonach przejeżdżonych na 600 to przyśpieszanie nie sprawiało już przyjemności i było takie zwykłe. Wsiadłem na 1000 i do tej pory jest ono "niezwykłe". Coś chyba w tym jest. Nie mówię, że 600 nie poradzi sobie z 1000 na mieście, bo często sobie poradzi, ale czy to ma znaczenie, jak jazda ma sprawiać przyjemność, niektórym sprawia na 600 a niektórym na litrach i tyle.
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Max. moment obrotowy
R1- 105 Nm przy 8500 obr./min
R6- 65 Nm przy 11 000 obr/min
Różnica czy przepaść 40Nm dostępnych o 2500 obr/min niżej?
R1- 105 Nm przy 8500 obr./min
R6- 65 Nm przy 11 000 obr/min
Różnica czy przepaść 40Nm dostępnych o 2500 obr/min niżej?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
kozlos, proponuje R6, lekka i zwinna, a przyśpieszenie nawet lekko zmuloniej w dolnym i średnim zakresie obrotów R6 wystarczy w zupełności do nawet bardziej niż dynamicznego przemieszczania się po mieście. Co prawda przeznaczenie tego motocykla jest zupełnie inne, no ale skoro przemyślałeś temat i stwierdziłeś, że chcesz typowego sciga na miasto to ok. Ważne żebyś ty był zadowolony.
Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.
Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach.
Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.
Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Kvba napisał(a):Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.
Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach.
Amen
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Fincher - stroj to podstawa i zdaje sobie z tego sprawe. Zanim rozpoczalem moja przygode z motocyklami mialem juz kompletny stroj ochronny - i to nie z najnizszej polki. Fakt, ze posiadam kombinezone tekstylny, jednak powoli rozgladam sie za jakas skora - jednak chyba wiekszy poziom bezpieczenstwa.
Dzieki Kvba za odpowiedz, ktora tylko utwierdza mnie w "zostaniu" przy 600cc. Osobiscie juz zadecydowalem, bedzie to R6. Dopiero jak nabiore poprawnej techniki jazdy motocyklem sportowym, zrobie dziesiatki tysiecy kilometrow na nim i uznam, ze czas pojsc krok do przodu, to pomysle nad litrem.
W tym momencie, czytajac Wasze wypowiedzie, rozmawiajac ze znajomymi sklaniam sie ku 600cc
Dzieki Kvba za odpowiedz, ktora tylko utwierdza mnie w "zostaniu" przy 600cc. Osobiscie juz zadecydowalem, bedzie to R6. Dopiero jak nabiore poprawnej techniki jazdy motocyklem sportowym, zrobie dziesiatki tysiecy kilometrow na nim i uznam, ze czas pojsc krok do przodu, to pomysle nad litrem.
W tym momencie, czytajac Wasze wypowiedzie, rozmawiajac ze znajomymi sklaniam sie ku 600cc
- kozlos
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
- Lokalizacja: warszawa
Kvba napisał(a):kozlos, proponuje R6, lekka i zwinna, a przyśpieszenie nawet lekko zmuloniej w dolnym i średnim zakresie obrotów R6 wystarczy w zupełności do nawet bardziej niż dynamicznego przemieszczania się po mieście. Co prawda przeznaczenie tego motocykla jest zupełnie inne, no ale skoro przemyślałeś temat i stwierdziłeś, że chcesz typowego sciga na miasto to ok. Ważne żebyś ty był zadowolony.
Co do niektórych wypowiadających się w tym temacie... Witki opadają jak się czyta takie brednie.
Piszcie dalej te bzdury, że 600 nie jedzie, a potem dziwcie się, że świeżaki wybierają sobie sportowe 600 na pierwsze moto. Jeśli dla kogoś 600 nie jedzie i uważa, że można się nudzić na takim motocyklu to świadczy to tylko o jego braku umiejętności jazdy i preferencjach raczej do "miszczowania" na prostych. Pozdro Panowie i zużywajcie dalej tylko środek opony na waszych piekielnych Lytrach.
Więc dlaczego kolego wybrałeś prawie litrowy motocykl a nie 100 konną 600 ? wity opadaja ...
A tak odnośnie świeżaków i mocnych motocykli, to nikt tutaj nikogo do złego nie namawia, odpowiadają jedynie ludzie na pytania zadanie przez autorów postów. Tak czy siak każdy zrobi tak jak uważa i w 90% i tak maja w dupie co się do nich mówi i co się tłumaczy
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
pan_wiewiorka napisał(a):hubi199 napisał(a):W średnim zakresie obrotów dobre są V-ki
Jednak sporta ciężko w takiej pojemności
Są motocykle, które są dobre w każdym zakresie obrotów
Np lekko zmodowana Aprilia Falco pokazuje pazur przy 2000 obr/min.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Ale macie problem. Kupuje siÄ™ motocykl pod swoje upodobania.
120 konna R6 daje sporo frajdy i nie strzela koło w góre za każdym razem jak chce sie szybko odejść. A na winklach to poezja pośmigać z dobrze ustawionym zawiasem 600 uważam niż 1000. Gdzie śmiało w złożeniu robisz odpał nie narażając się na highside.
120 konna R6 daje sporo frajdy i nie strzela koło w góre za każdym razem jak chce sie szybko odejść. A na winklach to poezja pośmigać z dobrze ustawionym zawiasem 600 uważam niż 1000. Gdzie śmiało w złożeniu robisz odpał nie narażając się na highside.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Dla NM i Km polecam Yamahe V max 1.7l - moc 200km 167 Nm przy 6000rpm Ale i tak pewnie znawcy powiedzą że to nie jedzie. pierwsza setka na budziku w 3 sekundy..
Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".
http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-s-M2851787.html
Nie wiem czy jest to egzemplarz zdrowy podaje tylko przykład.
Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".
http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-s-M2851787.html
Nie wiem czy jest to egzemplarz zdrowy podaje tylko przykład.
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
fincher napisał(a):Dla NM i Km polecam Yamahe V max 1.7l - moc 200km 167 Nm przy 6000rpm Ale i tak pewnie znawcy powiedzą że to nie jedzie. pierwsza setka na budziku w 3 sekundy..
Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".
http://otomoto.pl/suzuki-sv-650-s-M2851787.html
Nie wiem czy jest to egzemplarz zdrowy podaje tylko przykład.
Przecież taki V-max w ogóle nie jedzie
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
fincher napisał(a):Ps a nie patrzyłeś że suzuki sv 650 ??
V"ka w mieście poradzi sobie super a wersja "sf" (chyba)o ile dobrze pamiętam jest obudowana i wygląda jak "przecinak".
SV i cbr czy r6 to zupelnie inna kategoria wagowa, przy rozwazaniach sportowa 600vs1000 taki V2 nie ma szansy, zostanie zjedzony na sniadanie bo mu troche mocy brakuje
moznaby porownywac r6, cbr vs fazer, hornet ale takie kolega chyba juz mial i chce cos innego
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Zgadza sie. Teraz albo R6 albo znow CBR 600 rr - nie zdazylem sie nia nacieszyc
Zobaczymy co sie trafi. Upatrzylem sobie tez giexe 750 k8 - ale troszke przewyzsza moje fundusze. 24,500 + pelne koszta rejestracji + transport 700km w dwie strony.
Czekam teraz na info o cebrze + zdjecia, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zobaczymy co sie trafi. Upatrzylem sobie tez giexe 750 k8 - ale troszke przewyzsza moje fundusze. 24,500 + pelne koszta rejestracji + transport 700km w dwie strony.
Czekam teraz na info o cebrze + zdjecia, zobaczymy co z tego wyjdzie.
- kozlos
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
- Lokalizacja: warszawa
Grzesku -wlasnie szukam i szukam, ale srednio to wyglada
Strasznie malo moto - a jak juz znalazlem ladna k8 , to pisalem wyzej jaka cena;/
Moze ruszy sie cos po tych swietach. Honde widzialem, nie podeszla mi. Teraz czekam na R6, ma byc w PL w przeciagu 10 dni (o ile wszystko pojdzie zgodnie z planem). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Generalnie kazdego dnia przegladam gieldy, ogloszenia etc - narazie sredniawa. Dobrze, ze do sezonu jeszcze troche czasu
Albo mi sie wydaje albo ceny moto troszke poszly w gore.
Jesli chodzi o mnie to nie chce sv. Tylko sport. Najchetniej R6 pozniej CBR na rowno z GSXR (najlepiej od k8 ).
Strasznie malo moto - a jak juz znalazlem ladna k8 , to pisalem wyzej jaka cena;/
Moze ruszy sie cos po tych swietach. Honde widzialem, nie podeszla mi. Teraz czekam na R6, ma byc w PL w przeciagu 10 dni (o ile wszystko pojdzie zgodnie z planem). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Generalnie kazdego dnia przegladam gieldy, ogloszenia etc - narazie sredniawa. Dobrze, ze do sezonu jeszcze troche czasu
Albo mi sie wydaje albo ceny moto troszke poszly w gore.
Jesli chodzi o mnie to nie chce sv. Tylko sport. Najchetniej R6 pozniej CBR na rowno z GSXR (najlepiej od k8 ).
- kozlos
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
- Lokalizacja: warszawa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości