Zobacz wątek - Mój pierwszy rumak - Romet K 125
NAS Analytics TAG

Mój pierwszy rumak - Romet K 125

Wywalac wszystko jak leci

Mój pierwszy rumak - Romet K 125

Postprzez Szafa » 15/4/2011, 23:05

Witajcie bracia. Zakładam ów temat, ponieważ chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych wyjadaczy, którzy już mają za soba miliardy kilometrów przejechanych po całej wsi w celu gromadzenia znaczków zlotowych. A więc moje pytanie brzmi:
Czy ów piekny motocykl
http://moto.allegro.pl/romet-k-125-kask ... 95377.html
będzie nadawał się dla początkującego ? W przyszłości chciałbym stać się jednym z Was, Bracia motonici, stad moje pytanie, boję się iż ogromna moc ów rumaka nie pozwoli mi dożyć tych cudownych chwil z wami w namiocie podczas przepięknych zlotów. Czy da się zamocować frędzelki, jeżeli tak to czy długość 350cm wsytarczy ? Czy kufry mają być z przodu czy też z styłu motocykla ?
Z góry dziękuję za Wasze wszystkie odpowiedzi, lewa w górę Bracia ! Płynie w Nas benzyna i płynąć będzie już zawsze.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn


Postprzez rossavu » 15/4/2011, 23:09

Uwazam, ze jesli bedziesz jezdzil z pokora to ogarniesz ten sprzet. Polecam wypelnic kufry woda aby latwiej sie skrecalo.

Polecam rowniez maly zestaw tunera:
http://www.romet125.pl/forum/viewthread ... ad_id=1691
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez froger » 15/4/2011, 23:11

Kufry nalezy zakladac TYLKO i WYLACZNIE z przodu pojazdu.
Obawiam sie ze takie fredzelki to sobie mozesz w d**e wlozyc - bedziesz mial swietny ogon. Jak chcesz fredzlowac na powaznie, to zastanow sie nad fredzlami dlugosci 351 cm.

Co wiecej - taki motocykl jest zbyt mocny jak na pierwszy, drugi, czy jedendziesiąty sprzęt. No chyba, że nakleisz naklejki anty-mocy - różowego kubusia puchatka czy wujka samo zuo.

Na wsi zrobisz mega szpan. Wszystkie blachary z warsztatu U Wujka Jaśka Za Płotem są twoje.

Powodzenia!
LWO (Lewa W Odbyt)
froger
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 14/5/2008, 21:18
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Szafa » 15/4/2011, 23:11

Witaj Bracie. Czy wiesz może jak założyć LPG do takiego rumaka ? Czy to prawda, że zakładając nowe klocki hamulcowe, przed założeniem muszą leżeć 3 dni w zamrażarce ?
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez rossavu » 15/4/2011, 23:13

Szafa napisał(a):Witaj Bracie. Czy wiesz może jak założyć LPG do takiego rumaka ? Czy to prawda, że zakładając nowe klocki hamulcowe, przed założeniem muszą leżeć 3 dni w zamrażarce ?


Polecam zapytac o to Czestera, ma wieloletnie doswiadczenie w tuningu Rometow. Od siebie dodam, ze klocki powinno sie smarowac wazelina oraz lekko podciac linke hamulcowa w celu szybszej reakcji na nacisk.

LEWA W GORE
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez froger » 15/4/2011, 23:47

Ponieważ tarcze współpracując z klockami generują opór, także przy normalnej jeździe, polecam wyrzucić tego typu osprzęt, a dobrz wymrożone klocki kleić dżemorem do podeszwy - taki patent bez klocków i dżermora działał na rowerze, więc dodając dżemor, można skutecznie wyhamować nawet jumbo-jeta.
froger
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 14/5/2008, 21:18
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Czester » 16/4/2011, 00:44

Witaj bracie!
Gratuluję wyboru pierwszego rumaka! K125 to na prawdę zacny sprzęt. Z tą mocą to koledzy wyżej lekko przesadzają bo mając olej w głowie i szacunek do manetki da się go ogarnąć w jeden sezon. Moc to dopiero zaczyna się w modelu Z150 ale to już motocykl dla bardziej doświadczonych członków naszej motocyklowej braci.

Jeśli chodzi o klocki to polecam przeczytać jeden z moich artykułów na portalu poświęconym właśnie tej marce, a konkretnie ten:
http://terror.npx.pl/news.php?readmore=6
Co prawda tyczy się on modelu Z150 ale te same patenty można z powodzeniem zastosować w K125 i cieszyć się z jazdy.

Niech moc będzie z Tobą!
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez zxer » 16/4/2011, 03:26

Jak czytam takie bzdury z klockami to mnie szlag trafia. W jakiej lodowce? Kazdy wie ze klocki smaruje sie olejem zeby tak szybko sie nie zuzywaly...

Jak chcesz LPG to musisz dwie dziury w gazniku nawiercic zeby sie gazem podlaczyc...


http://www.youtube.com/watch?v=upxNTlE0kOQ
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez rider11 » 16/4/2011, 07:02

Ja osobiście uważam że takiego potwora możesz nie ogarnąć... nawet po przesiadce z R1 to może być problem, ja sie nigdy nie odważyłbym bo i tak wykorzystywałbym tylko jakies 10% jego mocy..
A co do klocków to trzeba je trzymać w zamrażarce minimum tydzień a pożniej jak ktoś wspomniał nasmarować wazeliną:)
A do pompy hamulcowej nalać troche oleju silnikowego żeby było lepsze smarowanie:)
pozdrawiam
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez Seba_ER5 » 16/4/2011, 07:03

nie nie nie!Musisz podlaczyc przewod paliwowy w dupke a wczesniej namietnie spozywac fasolke. Problemy gastryczne gwartanuja gwaltowny przyrost mocy na tylnym kole a tym samy zerwanie tracki i efektowne powerslajdy rodem z PowerPointa.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Szafa » 16/4/2011, 09:20

Drodzy Bracia Motonici. Na wstępie chciałbym Wam serdecznie podziękować za te jakże pozyteczne rady, dzięki Wam jestem coraz bliżej kupna mojego wymarzonego rumaka !
Drogi Czesterze, widzę, że masz doświadczenie jak mało kto, fajnie, że są na tym świecie tak pomocni ludzie jak TY, zakochani w motocyklach.
Drodzy koledzy, w poniedziałek o 15 będę szczęśliwym posiadaczem tej jakże przepięknej maszyny. Na razie będę na niej jeździł bez odpalania silnika, żeby nauczyć się podstawowych zachowań na drodze. Jak myślicie ile mi to zajmie ?

Z motocyklowym pozdrowieniem, lewa w górę, szerokości na drogach i jak najwięcej znaczków !

Mateusz.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez rossavu » 16/4/2011, 10:20

Ja i tak uwazam, ze powinienes zaczac od jakies 500tki, na sporty przyjdzie czas.

3maj sie bracie motonito! gumowych drzew!
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Seba_ER5 » 16/4/2011, 10:23

Szafa gra :D
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez motoftw » 16/4/2011, 14:53

K 125 moje marzenie, wczoraj jakiś koleś na winklu mnie pocisnął, myślałem, że na prostej go dogonie bo mam większą pojemność... jasne, odkręcił, postawił na gume i tyle go widziałem. Szafa, pamiętaj o ubiorze bo na K 125 łatwo o szlifa, kamizelka odblaskowa to podstawa, przy prędkościach osiąganych przez owy bolid ciężko go zauważyć, szczególnie w jego srebrnych barwach zlewa się z asfaltem. Lewa w górę!
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez rider11 » 16/4/2011, 18:26

zapomnieliście dodać ze podczas odpalania tego rometa trzeba trzymać palec w dupie żeby byla lepsza mieszanka..
ja tez kiedys jade dwie paki po drodze a tu mnie romet na jednym kole wyprzedza.. ale sie wystraszylem..
Też uwazam ze powinienes zaczac od jakiejs 500 a nie od takiego szatana..
pamietaj o kasku tiger(sport) i dobrych sliderach na kolana żebyś mógł lepiej brać erłany i hajabusy na szybkich zakrętach:)
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01



Powrót do Smietnik



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê