Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
Lackysenior napisał(a):Kto może powiedzieć coś o Dunlopach Qualirier, bo znalazłem za dobrą kasę.
jak juz coś to qualifier
ja latam (a właściwie to właśnie mi umarł tył) na sportmaxach qualifier, bardzo miękka dwuskładnikowa opona, zaje*iście trzyma na zakrętach, daje radę na mokrym ogólnie warta swojej ceny...
moje nie były nowe jak kupiłem moto i tył zdechł po 4500km przy bardzo agresywnej jeździe...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):Lackysenior napisał(a):Kto może powiedzieć coś o Dunlopach Qualirier, bo znalazłem za dobrą kasę.
jak juz coś to qualifier
ja latam (a właściwie to właśnie mi umarł tył) na sportmaxach qualifier, bardzo miękka dwuskładnikowa opona, zaje*iście trzyma na zakrętach, daje radę na mokrym ogólnie warta swojej ceny...
moje nie były nowe jak kupiłem moto i tył zdechł po 4500km przy bardzo agresywnej jeździe...
Dzięki za opinię.
P.S. R i F są blisko na klawiaturze, każdy może się pomylić.
HONDA CB500S 2000r
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
-
Lackysenior - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 26/10/2008, 21:49
- Lokalizacja: Skoki/Wągrowiec
Groh007 napisał(a):witaj Luby, mysle ze wiele osob doradzi Ci tutaj opone pilot road 2ct.
coś o oponie: http://www.michelin.pl/pl/front/act_aff ... 2004153513
jak poszukasz znajdziesz mnostwo pochlebnych opinii na forum o tej oponie, wiec chyba musi byc dobra
w zupełności się zgadzam.Do motocykli o mocy poniżej 100 koników raczej nie ma sensu bo najtańsze nie są,natomiast sprwdzają się rewelacyjnie przy tych mocniejszych już.Nowa technologia jakiej użyli do wyprodukowania sprawdza się znakomicie,dwukompozytowa,miękka na obrzeżach dla zapewnienia lepszego klejenia w pochyle,i twardsza na środku dla dłuższej żywotności.
No ja dzidowałem sporo i mi jedynie 4 tys wytrzymała
Polecam
-Jechałem 90 ...
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
-
blackbird1200 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 20/10/2008, 18:38
W czerwcu wrzuciłem do mojej fzr 1000 nowy komplet opon miecheline pilot power. Świetnie się trzymają i dość szybko nagrzewają. W porównaniu do wcześniejszych pilot road o wiele wiele lepsze. Na tych nie ma problemu z domknięciem opony . Żeby stracić przyczepność trzeba się na prawdę starać. Raz jadąc z plecaczkiem miałem nagłą niespodziankę i domknąłem oponkę - nie było chociażby najmniejszej oznaki utraty przyczepności. Druga sytuacja to dość ostre hamowanie i niezłe wybrzuszenie na drodze. Przód mi wyskoczył na jakieś 3cm nad ziemię. Przy lądowaniu pisk ale bez utraty przyczepności. Dalej hamowała. Na mokrej nawierzchni też się trzyma. Założyłem zamiast 190/50 180/55 i świetnie wchodzi w zakręty. Z czystym sumieniem polecam.
-
grzybek124 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: wiocha
Witam drodzy koledzy,
Jakiś miesiąc temu kupiłem sobie wymarzoną CBR600F4 z 2000 roku. Z tyłu mam założoną oponę Metzeler i ma jeszcze 4 mm bieżnika (mierzone na środku opony) tylko nie wiem jaki model. Jak wrócę do domu to sprawdzę. Z przodu opona jest do wymiany. Jest to Michelin i też niestety nie wiem jaki model tez to sprawdzę i dopiszę. Chodzi o to że chcę kupić nową oponę do przodu. Z opinii jakie wyczytałem to obstawiam następujące opony o rozmiarze 120/70 ZR17 (58W) bo taki rozmiar przewiduje producent:
1) Michelin Pilot Road 2
2) Dunlop D208
3) Michelin Pilot Sport
Możecie mi panowie doradzić czy mój wybór jest dobry ?
A jeżeli nie to co brać ?
Kasy chcę przeznaczyć do 600 zł max.
Mimo że mam sportowy motor nie jestem zwolennikiem bardzo szybkiej jazdy i szaleństw. Jeżdżę raczej spokojnie (bez toru). Turystyczna (szosowa) jazda bardziej mi odpowiada niż jakieś szaleństwa i chcę aby oponki miały dobrą przyczepność ale i dobra wytrzymałość. Zakręty biorę z niezbyt dużą prędkością. Ale bezpieczeństwo jest najważniejsze.
No i ostatnie pytanie czy bieżnik na oponach w motocyklu może być inny ?? Czy to nie wpłynie na przyczepność motocykla ??
Dziękuję i pozdro 4all.
Jakiś miesiąc temu kupiłem sobie wymarzoną CBR600F4 z 2000 roku. Z tyłu mam założoną oponę Metzeler i ma jeszcze 4 mm bieżnika (mierzone na środku opony) tylko nie wiem jaki model. Jak wrócę do domu to sprawdzę. Z przodu opona jest do wymiany. Jest to Michelin i też niestety nie wiem jaki model tez to sprawdzę i dopiszę. Chodzi o to że chcę kupić nową oponę do przodu. Z opinii jakie wyczytałem to obstawiam następujące opony o rozmiarze 120/70 ZR17 (58W) bo taki rozmiar przewiduje producent:
1) Michelin Pilot Road 2
2) Dunlop D208
3) Michelin Pilot Sport
Możecie mi panowie doradzić czy mój wybór jest dobry ?
A jeżeli nie to co brać ?
Kasy chcę przeznaczyć do 600 zł max.
Mimo że mam sportowy motor nie jestem zwolennikiem bardzo szybkiej jazdy i szaleństw. Jeżdżę raczej spokojnie (bez toru). Turystyczna (szosowa) jazda bardziej mi odpowiada niż jakieś szaleństwa i chcę aby oponki miały dobrą przyczepność ale i dobra wytrzymałość. Zakręty biorę z niezbyt dużą prędkością. Ale bezpieczeństwo jest najważniejsze.
No i ostatnie pytanie czy bieżnik na oponach w motocyklu może być inny ?? Czy to nie wpłynie na przyczepność motocykla ??
Dziękuję i pozdro 4all.
-
-pawlus- - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 17/7/2009, 00:28
- Lokalizacja: Chorzów
Witam,
Właśnie kończy mi się tylna oponka w mojej 954 - jeżdże na DUNLOP SPORTMAX GP. Na ulicy jeździło mi się ok, bez niepokojących objawów, ale prawdziwe walory tych opon doceniłem na Poznańskim torze. Rewelacyjne trzymanie w zakrętach, gwarantujące pełne zaufanie do opon. Wcześniej śmigałem na Michelinie Pilot Power - w takie gumy obuta była moja wcześniejsza maszyna CBR 929. Byłem bardzo zadowolony z tych gum. Dobrze spisywały się na ulicy jak i na torze. Jedyny minus to to że dość szybko znikają.
Obecnie rozglądam się za Dunlopem D208, lub Michelin Pilot Sport. Nówki na tył można kupić w granicach 500zł (szukać na allegro).
Właśnie kończy mi się tylna oponka w mojej 954 - jeżdże na DUNLOP SPORTMAX GP. Na ulicy jeździło mi się ok, bez niepokojących objawów, ale prawdziwe walory tych opon doceniłem na Poznańskim torze. Rewelacyjne trzymanie w zakrętach, gwarantujące pełne zaufanie do opon. Wcześniej śmigałem na Michelinie Pilot Power - w takie gumy obuta była moja wcześniejsza maszyna CBR 929. Byłem bardzo zadowolony z tych gum. Dobrze spisywały się na ulicy jak i na torze. Jedyny minus to to że dość szybko znikają.
Obecnie rozglądam się za Dunlopem D208, lub Michelin Pilot Sport. Nówki na tył można kupić w granicach 500zł (szukać na allegro).
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
- Piorunbubu
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/7/2009, 12:05
- Lokalizacja: Gdansk
a co byście powiedzieli o takim zestawie przód Pirelli dragon supercorsa a na tył Metzeler sportec M1 w kawie 636 fakt mam już je strasznie zjechane(nie za wiele lepsze były jak kupowałem motor) i w ogóle się nie kleją ale zastanawiam się czy nie wymienić je na takie same czy na inne. Jeździł ktoś z was na takich nowych oponkach? jeśli tak to jakie są wasze opinie. z góry dzięki
Niech moc silnika będzie z Tobą:) 636 i wszystko jasne.
-
adrex7 - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 30/12/2007, 00:50
- Lokalizacja: Wrocław
od pewnego czasu zauważyłem nietypowe zużycie tylnej opony, może wiecie czym jest spowodowane.wygląda to tak że na środku bieżnika jest ok 5mm, z prawej strony zostało ze 2mm do testera a z lewej "schodki" dochodzi do testera a obok 2-3 mm zapasu, takie rzeczy widziałem w autach z dużymi przebiegami i wywalonymi amorkami z tyłu, ale moto i opona mają 2 lata i 8500 przebiegu (jeżdżę okazjonalnie), ciśnienie ok, koło wycentrowane i łańuch dobrze naciągnięty.jedyny feler to lekko zwichrowana tylna tarcza hamulcowa, która ociera klocki na odcinku ok 2cm ale nie wygląda to jakoś poważnie.skąd te "schodki" ?
-
kocurek1 - Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 17/12/2008, 10:08
- Lokalizacja: spain
Siemka. Mam pytanie co sadzicie o oponach Bridgestone?? Bo coś mało jest wypowiedzi o nich:)
Slyszalem, że to dobre opony ale nie na nasze warunki. U nas jest za zimno i ciezko jest je dogrzać do odpowiedniej temperatury. Przez to niekoniecznie najlepiej sie trzymaja drogi.
FZR 1000
-
grzybek124 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: wiocha
Witam
posiadam Bandita 600N z 95roku i czeka mnie wymiana tylnej oponki co polecacie na przodzie jak i na tyle aktualnie mam Bridgestone Battlax Bt020 jak się nie mylę albo BT 021 i z przodu prawie nówka potrzebna oponka na tył może udzielicie pomocy ?
Dodam że lubię jazdę dynamiczną i i składać się w zakrętach.
Pozdrawiam
posiadam Bandita 600N z 95roku i czeka mnie wymiana tylnej oponki co polecacie na przodzie jak i na tyle aktualnie mam Bridgestone Battlax Bt020 jak się nie mylę albo BT 021 i z przodu prawie nówka potrzebna oponka na tył może udzielicie pomocy ?
Dodam że lubię jazdę dynamiczną i i składać się w zakrętach.
Pozdrawiam
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
Sie ma!
Poszukuję oponki 130/80/17 na tył. Chodzi mi o coś szosowo-sportowego. Musi dobrze trzymać w zakręcie i najlepiej, jakby jej nie trzeba było, aż tak dobrze rozgrzewać.
Kwota do wydania to około 400-500zł.
Joł.
Poszukuję oponki 130/80/17 na tył. Chodzi mi o coś szosowo-sportowego. Musi dobrze trzymać w zakręcie i najlepiej, jakby jej nie trzeba było, aż tak dobrze rozgrzewać.
Kwota do wydania to około 400-500zł.
Joł.
Fighting solves everything.
-
Piechot - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
- Lokalizacja: LRY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości