Trudne sprawy [+18]
Krmtzzz napisał(a):Kaai 190/60 ? Skad ty takie pomysly bierzesz. Jesli juz to 190/55 badz 200/55 na tor. Jesli wskazania producenta sa 190/50 to na droge pasuje takie zalozyc, jak potrzebujesz glebszych zlozen na torze to wtedy rozumiem sens zalozenia 55
Mi tam na 180/60 się lepiej lata niż 180/55
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kojarzy ktoś kogoś kto z forum śmiga białą Audi na KR (nie pamiętam modelu) z przyciemnionymi szybami? Bo się na stacji zatrzymalem i koles mial naklejke śmigacza i koszulke
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Wow... dynojet dodaje 30-40KM to chyba założe do kawy
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Po co inżynierowie do kawy H2R zakładali kompresor jak mogli założyć Dynojet hahahaha
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A po co kompresor? Daje się: stożek, magnetyzery, końcówkę wydechu firmy Lamus, ops miało być Remus, wycina kata, naklejki Pajonier i smaczek - emblemat ///M lub GTI, Turbo itd mocy plus 50 kuca. Wszystkie blondynki spod remizy wasze chłopaki.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Kur.. Pytam o jedno wy o drugim.. W dupie mam ile to daje mocy.. Chodzi mi o wystrojenie silnika a wy sie spuszczacie nad tym czy z sv tyle wyciagneli czy nie.. Szkoda sil do was czasami.. Uzyskac na tym forum prosta odpowiedz to musza minac 2 str biadolenia..
I jak nie wiesz po co w h2r kompressor to szkoda gadac.. Bo jak sam powinienea wiedziec nie dla mocy a momentu i zeby wtym wciagalo innych na takich zx jak ty ;P ide stad bo to jakoes jaja sa.. Pytasz o regulacje silnika.. Czy dynojet czy cos innego i czy dynojet zalatwi remat a. ci mi o mocach.. Napisalem to co bylo na sv forum bo akurat u nich tak wyszlo i malo mnie to ile w tym prawdy.. Czasami jesteacie tak wnerwiajacy, ze szkoda gadac.. Rownie dobrze mozna zaoozyc power commander do swoich moto i co jak co ale 20kM z palcem w d.. Wytargac idzie..
I jak nie wiesz po co w h2r kompressor to szkoda gadac.. Bo jak sam powinienea wiedziec nie dla mocy a momentu i zeby wtym wciagalo innych na takich zx jak ty ;P ide stad bo to jakoes jaja sa.. Pytasz o regulacje silnika.. Czy dynojet czy cos innego i czy dynojet zalatwi remat a. ci mi o mocach.. Napisalem to co bylo na sv forum bo akurat u nich tak wyszlo i malo mnie to ile w tym prawdy.. Czasami jesteacie tak wnerwiajacy, ze szkoda gadac.. Rownie dobrze mozna zaoozyc power commander do swoich moto i co jak co ale 20kM z palcem w d.. Wytargac idzie..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Grynfix spokojnie, nie denerwuj się. Jak zapewne zauważyłeś, temat w którym zadałeś pytanie, to "Trudne sprawy", będące częścią HP. Jeśli pragniesz uzyskać rzetelną odpowiedź, bardziej odpowiednim miejscem do zadania pytania jest stosowny dział powiązany z mechaniką.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
No wlasnie specjalbie tu spytalem zeby nie zakladac kolejbego tematu tylko poznac zdanie innych czy akurat dynojet czy moze cos innego.. Temat na tyle malo wazny ze szkoda mu zakladac tematu to Ci od razu doczepili sie tej mocy.. Jak gosciowi podnioslo ta moc o te 30kM to jego szczescie. Mnie akurat interesuje czy taka regulacje na nowych gratach zrobic dynojetem czy jest cos innego o czym nie slyszalem i same zdanie o dynojecie.. Bo moze nie jest on wcale taki super jak go maluja
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
na samym power commanedrze 20kunia?
no to gites, beirzemy s1000rr, ladujemy power commandera i dynojeta i mamy 250koni.
czemu oni wypuszczaja nowe modele, zamiast wrzucic tlyko to, i bedzie najmocniejszy litr w stawce.
Gryfinx, powinienes sie zatrudnic w bmw czy gdzies, i przepchnac takie cos, bdeziesz slawnym tunerem!
wladuje to do swojedgo gixa, wypluje 200 koni !
no to gites, beirzemy s1000rr, ladujemy power commandera i dynojeta i mamy 250koni.
czemu oni wypuszczaja nowe modele, zamiast wrzucic tlyko to, i bedzie najmocniejszy litr w stawce.
Gryfinx, powinienes sie zatrudnic w bmw czy gdzies, i przepchnac takie cos, bdeziesz slawnym tunerem!
wladuje to do swojedgo gixa, wypluje 200 koni !
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
hahahaha Grynfix co ty chcesz stroić w gaźnikowcu? Jeśli moto sie nie dławai i pracuje równomiernie + równomiernie wkręca sie na obroty to widać już ktoś ustawiał i zsynchronizował gaźniki pod wydech i filtr powietrza
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
w małym V-Stromie wystarczy wyjąć jeden kabelek z wtyczki idącej do komputera i ma się zamiast 67 to 69 KM
Chociaż to w sumie żadna różnica jak dla mnie
Chociaż to w sumie żadna różnica jak dla mnie
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
No dowalili się i fiut.. idźcie sobie poczytajcie na forum sv.. ja sie nie bede kłocił.. gościu zrobił dolot przelot dal dynojeta i wypruło mu ile wypruło.. i prawde mówiąc wali mnie wasze podejście do tematu..
Black - no właśnie musze zobaczyć czy jest cokolwiek wyregulowane bo moto ma słaby dół ale za to powyzej 7rpm robi burdel.. Gadalem dzisiaj z chłopakami i jak poskładam amor to pojade do nich sprawdzić skład mieszanki i wszystko bedzie wiadomo.. Tylko jak bedzie nie prawidłowy to bede musiał założyć dynojeta lub jakieś inne padlo.. i tego chciałem sie dowiedzieć - jakie macie zdanie o dynojecie a może polecacie coś innego ? Ale widze przeczytaliście uważniej nie tą część posta co chciałem...
Black - no właśnie musze zobaczyć czy jest cokolwiek wyregulowane bo moto ma słaby dół ale za to powyzej 7rpm robi burdel.. Gadalem dzisiaj z chłopakami i jak poskładam amor to pojade do nich sprawdzić skład mieszanki i wszystko bedzie wiadomo.. Tylko jak bedzie nie prawidłowy to bede musiał założyć dynojeta lub jakieś inne padlo.. i tego chciałem sie dowiedzieć - jakie macie zdanie o dynojecie a może polecacie coś innego ? Ale widze przeczytaliście uważniej nie tą część posta co chciałem...
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
zeby nie bylo to ja sie nie czepiam i dalej obstawiam ze ktos ujowo zrobil pomiary w tych sv
a tu krotki cytat z artykulu scigacza jak widac powercomander to nie wszystko
a tu krotki cytat z artykulu scigacza jak widac powercomander to nie wszystko
Silnik prezentowanej maszyny przebudowany jest do specyfikacji Supersport, która dopuszcza maksymalny zakres przeróbek jednostki napędowej. Oznacza to podniesiony stopień sprężania, wyczynowe wałki rozrządu, poprawiony układ chłodzenia, zmienioną elektronikę i mnóstwo detali, które należy poprawić, aby 140 konna rzędowa czterocylindrówka pracowała niezawodnie. W R6 Zielińskiego wymieniona jest cała wiązka elektryczna oraz komputer sterujący pracą silnika. W miejsce fabrycznego układu wydechowego zainstalowany został pełny wyścigowy układ wydechowy Arrow. Większa moc wymaga efektywnego oddawania zwiększonej ilości ciepła generowanego przez silnik, dlatego pod chłodnicą cieczy chłodzącej znalazła się dodatkowa chłodnica oleju. Truizmem będzie jeśli dodam, że na sportowe zmienione są również zębatki oraz łańcuch napędowy.
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
No wlaśnie.. Wydech, komputer (w tym wypadku gaźnik więc DynoJet), dolot powietrza.
Wałki - to akurat zależy od silnika czy ma dosyć ostre w serii czy nie a stopien spręzania - no cóż. tu raczej ciężko coś dodać lub ująć. Ale akurat to że R6 jest bardziej wysilonym motocyklem niż Sv 650 to widać bez problemu i akurat silnik wysiliony w serii jest ciężko podtuningować.. w sv650 jak widać zostawili pewien zapas i poszli raczej w długodystansowość silnika niż jego moc i dało się coś jeszcze wydusić
Mowimy tu o
R6: pojemność ~600ccm moc seryjna: ~130kM zaleznie od rocznika.
SV650: pojemność ~650ccm moc seryjna: ~71kM. Więc na gołe oko widać jaki zapas mocy był do wykożystania w SV który po prostu po modach sie udalo wytargać.. Ja pewnie w thunderze jak wycisne 10kM to bedzie dobrze bo on jest dosyć wysilony więc cudow nie oczekuje.. Po prostu najzwyczajniej chce się dowiedzieć waszego zdania na temat dynojeta lub czegoś innego.. Jest może jakaś konkurencja dla dynojeta ? Czy tylko ten zestaw jest na rynku dostępny ?
Wałki - to akurat zależy od silnika czy ma dosyć ostre w serii czy nie a stopien spręzania - no cóż. tu raczej ciężko coś dodać lub ująć. Ale akurat to że R6 jest bardziej wysilonym motocyklem niż Sv 650 to widać bez problemu i akurat silnik wysiliony w serii jest ciężko podtuningować.. w sv650 jak widać zostawili pewien zapas i poszli raczej w długodystansowość silnika niż jego moc i dało się coś jeszcze wydusić
Mowimy tu o
R6: pojemność ~600ccm moc seryjna: ~130kM zaleznie od rocznika.
SV650: pojemność ~650ccm moc seryjna: ~71kM. Więc na gołe oko widać jaki zapas mocy był do wykożystania w SV który po prostu po modach sie udalo wytargać.. Ja pewnie w thunderze jak wycisne 10kM to bedzie dobrze bo on jest dosyć wysilony więc cudow nie oczekuje.. Po prostu najzwyczajniej chce się dowiedzieć waszego zdania na temat dynojeta lub czegoś innego.. Jest może jakaś konkurencja dla dynojeta ? Czy tylko ten zestaw jest na rynku dostępny ?
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Grynfix napisał(a):No wlaśnie.. Wydech, komputer (w tym wypadku gaźnik więc DynoJet), dolot powietrza.
Wałki - to akurat zależy od silnika czy ma dosyć ostre w serii czy nie a stopien spręzania - no cóż. tu raczej ciężko coś dodać lub ująć. Ale akurat to że R6 jest bardziej wysilonym motocyklem niż Sv 650 to widać bez problemu i akurat silnik wysiliony w serii jest ciężko podtuningować.. w sv650 jak widać zostawili pewien zapas i poszli raczej w długodystansowość silnika niż jego moc i dało się coś jeszcze wydusić
Mowimy tu o
R6: pojemność ~600ccm moc seryjna: ~130kM zaleznie od rocznika.
SV650: pojemność ~650ccm moc seryjna: ~71kM. Więc na gołe oko widać jaki zapas mocy był do wykożystania w SV który po prostu po modach sie udalo wytargać.. Ja pewnie w thunderze jak wycisne 10kM to bedzie dobrze bo on jest dosyć wysilony więc cudow nie oczekuje.. Po prostu najzwyczajniej chce się dowiedzieć waszego zdania na temat dynojeta lub czegoś innego.. Jest może jakaś konkurencja dla dynojeta ? Czy tylko ten zestaw jest na rynku dostępny ?
zastanawiam się czy jesteś tak strasznie tępy, czy nie zdajesz sobie sprawy z tego, że z każdym kolejnym postem się całkowicie pogrążasz. na fejsie, już z kilkoma osobami, przy piwie śmialiśmy się z twoich bredni.
CiÄ…gle czekam na te magiczne wykresy.
Swoją drogą, na allegro stało literowe k7 z full przelotem akrapa, i na hamowni wypluło 202 kunia, i jest wykres z teogo. już któryś miesiąc z rzędu wszyscy się śmieją z tej "hamowni"
//do postu suhego, jak się nie mylę, to silnik z tej r6 przyjechał z niemiec, i kosztował kilkanaście tysięcy eurosów (nasz forumowicz robi to samo za tysiaka ;])
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Jak juz pisałem wcześniej nie moge odkopać strony z wykresami a jak bardzo je chcesz to poszukaj se sam.. MI sie nie chce z Tobą dyskutować bo czasami to sam na siłę próbujesz coś udowodnić.. a raczej swoją wyższość.. zreszta dalej nie odpowiedziano mi na moje pytanie odnośnie dynojeta.. jakiś bezsens.. pytasz o coś a pierdzielą o zupełnie czymś innym ale nikt słowem Ci nie odpowie..
Miłego śmiania sie..
Miłego śmiania sie..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Hmm... niech policzÄ™ na kalkulatorze... 71+40...
SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD
Sorry, ale padłem
SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD SV650 111KM xD
Sorry, ale padłem
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość