Zobacz wÄ…tek - MotoGP Brno 2015 wyjazd paddock
NAS Analytics TAG

MotoGP Brno 2015 wyjazd paddock

Dla fanów i zawodników sportów motocyklowych
_________

MotoGP Brno 2015 wyjazd paddock

Postprzez Conteusz » 26/6/2015, 13:56

Witam

Chciałem od razu zaznaczyć, że jestem niemałym laikiem jeżeli chodzi o weekendy MotoGP.
Mam zamiar zrobić znajomej fance Doctora Rossiego niespodziankę i zabrać ją na wyścig do Brna. Na marginesie najlepszy moment na to, bo chłopak znowu bryluje ;) Pytanie mam do weteranów tego GP jak to wygląda z biletami, a dokładnie z wejściem na paddock? Czy da się tam jakoś wejść w czasie weekendu? Jedyne co znalazłem w sieci to dodatkowy bilet na paddock, który można wykorzystać w czwartek 13.08. i tutaj też pytanie czy coś się dzieje w czwartek na takim GP?

Jeżeli był już taki temat, albo powinien być w innej sekcji to sorry

Pozdrawiam :)
Conteusz
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/6/2015, 13:44


Postprzez DominikaBRNO » 4/7/2015, 17:05

Biety na Moto GP, mam ja moge ci sprzeda taniej bo na 3 dni na strefe GOLD za 1500 koron( jeden), normalna cena jest 2700 koron na 3dni. Szczegoly na tej stronie http://www.automotodrombrno.cz/grand-prix/cz/

W Piatek i Sobote na Moto GP sa treningi i eliminacje, glowne zawody sa oczywiscie w niedziele.
Na paddock z tymi biletami sie nie dostaniesz, dostaniesz sie z VIP biletem, ktory raczej jest baaardzo drogi i sam bilet nie jest jednoznaczny z tym,ze na paddock sie dostaniesz, ale.... moglbys wtedy wypozyczyc specjalna karte ( moze kupic, moze wypozyczyc-nie wiem)

Mialam bilety VIP, ale neistety duzo jest chetnych. teraz zostalo mi kilka na normalna strefe GOLD ( dotyczy ona kilku sektorow, zerknij sobie na stronie) jest to tam dobrze oznaczone.

Gdybys byl zaintersowany bilety moglabym ci odsprzeda, moge je tez sprzedac przez allegro- gdybys wolal. W razie czego daj znac, jestem z Brna moge Ci conieco doradzic. Na MotoGP bylam dwa razy i suuuper przezycie:)
DominikaBRNO
Świeżak
 
Posty: 1