[Sprzedam] Honda Transalp 650 xl 2007 r. doinwestowany
Posty: 3
• Strona 1 z 1
[Sprzedam] Honda Transalp 650 xl 2007 r. doinwestowany
No i pewnie przyjdzie się wkrótce pożegnać z Trampkiem - nie mam na to ochoty, ale trzymanie w garażu moto, na którym z różnych przyczyn nie bardzo można aktualnie jeździć nie ma sensu.
Kupiony jesienią 2011 r. od II właściciela. Pierwszy właściciel kupił motor w ASO Hondy w Toruniu (są dwa komplety kluczy w tym jeden z karteczką z salonu:)) i tam serwisował - mam książkę z wpisywanymi przeglądami, która to potwierdza. Sam serwisowałem motor regularnie o Maćka z Wesołej, znanego na forum Transalpclubu.
Motor jest z 2005 r., ale z salonu został kupiony dopiero w 2007 r. i wtedy zarejestrowany.
Motor używany był przeze mnie do dalszej turystyki - byłem nim na Bałkanach i na Białorusi (relację można znaleźć na forum), regularnie jeździł po Polsce, chociaż nigdy nie były to wielkie przebieg. Dziś mam na liczniku 48 tys. km, czyli przez 2 lata zrobiłem ok. 15 tyś. Motor jest w pełni przygotowany do dalekiej turystyki. Ma:
-hondowski kufer centralny w kolorze lakieru z wygodnym oparciem dla pasażera,
-zmienione kierunkowskazy, aby były dobrze widoczne mimo założonych kufrów bocznych (samych kufrów bocznych nie ma w zestawie);
-gmole - przystosowane do mocowania sakw rowerowych Crosso,
-olejarkÄ™,
-wysokÄ… szybÄ™,
-deflektor,
-gniazdo zapalniczki.
Motor w bardzo dobrym stanie mechanicznym: w zeszłym roku przeszedł większy przegląd, łącznie z regulacją zaworów, synchronizacją gaźników, wymianą świec, czyszczeniem hamulców i wymianą łożyska główki ramy. Przed zeszłorocznym wyjazdem na Bałkany wymieniłem opony więc ich stan jest również bardzo dobry. Dorzucę części które mi zostały (bańka oleju syntetycznego, nowy filtr powietrza plus to co znajdę w garażu
).
Opony założyłem w 2012 r. i mają jakieś 10 tyś. Ich stan jest bardzo dobry.
Stan wizualny całego motoru również dobry, chociaż są widoczne rysy od tankbaga na baku. Jest też wgniecenie na baku - jakby ktoś ze złości walną ręką:) Pamiątka po poprzednim właścicielu - nie ruszałem, bo mi nie przeszkadzało.
Niestety ze względu na różne zmiany w życiu (nowy potomek na pokładzie), motor w ostatnim sezonie jeździł mało. Bardziej dla podtrzymania formy jeździłem nim raz na kilkanaście dni do pracy + zaliczyłem kilka jednodniowych tras po Mazowszu. Ten rok zapowiada się podobnie i z tego powodu trochę szkoda, aby starzał się w garażu jak może trafić w ręce kogoś kto będzie miał z niego pożytek.
Cena motoru i całego szpeju to 13 500 PLN. Wiem, że można kupić taniej, ale znam wartość swojego sprzętu - i wiem ile kasy w niego przez te dwa lata wpakowałem, aby mnie nigdy w dalekiej trasie nie zawiódł. Oczywiście zawsze jest możliwość rozsądnej negocjacji.
Zdjęcia, które wrzucam są poglądowe. Mogę zrobić dokładniejsze jeśli kogoś coś szczególnie interesuje. Ale najlepiej przyjechać na Mokotów i go obejrzeć.
Razem z motorem oddam (wszystko nowe):
-świece NGK 4 szt.
-filtr powietrza
-łyżki do kół 3 szt.
-dętka przód + dętka tył (obie Michelin)
-oryginalny zestaw kluczy (wraz z tak poszukiwanym kluczem do świec)
-komplet zapasowych żarówek
-zestaw naprawczy do linek
-łatki motocyklowe
-olej syntetyczny 1l (został po zeszłorocznej wymianie, oddaję na konto wymiany na wiosnę tego roku)
Wszystko to skompletowałem przed ostatnim wyjazdem na Bałkany i na szczęście się nie przydało. Leży w garażu i oddam to nowemu właścicielowi.
https://plus.google.com/u/0/photos
Kupiony jesienią 2011 r. od II właściciela. Pierwszy właściciel kupił motor w ASO Hondy w Toruniu (są dwa komplety kluczy w tym jeden z karteczką z salonu:)) i tam serwisował - mam książkę z wpisywanymi przeglądami, która to potwierdza. Sam serwisowałem motor regularnie o Maćka z Wesołej, znanego na forum Transalpclubu.
Motor jest z 2005 r., ale z salonu został kupiony dopiero w 2007 r. i wtedy zarejestrowany.
Motor używany był przeze mnie do dalszej turystyki - byłem nim na Bałkanach i na Białorusi (relację można znaleźć na forum), regularnie jeździł po Polsce, chociaż nigdy nie były to wielkie przebieg. Dziś mam na liczniku 48 tys. km, czyli przez 2 lata zrobiłem ok. 15 tyś. Motor jest w pełni przygotowany do dalekiej turystyki. Ma:
-hondowski kufer centralny w kolorze lakieru z wygodnym oparciem dla pasażera,
-zmienione kierunkowskazy, aby były dobrze widoczne mimo założonych kufrów bocznych (samych kufrów bocznych nie ma w zestawie);
-gmole - przystosowane do mocowania sakw rowerowych Crosso,
-olejarkÄ™,
-wysokÄ… szybÄ™,
-deflektor,
-gniazdo zapalniczki.
Motor w bardzo dobrym stanie mechanicznym: w zeszłym roku przeszedł większy przegląd, łącznie z regulacją zaworów, synchronizacją gaźników, wymianą świec, czyszczeniem hamulców i wymianą łożyska główki ramy. Przed zeszłorocznym wyjazdem na Bałkany wymieniłem opony więc ich stan jest również bardzo dobry. Dorzucę części które mi zostały (bańka oleju syntetycznego, nowy filtr powietrza plus to co znajdę w garażu

Opony założyłem w 2012 r. i mają jakieś 10 tyś. Ich stan jest bardzo dobry.
Stan wizualny całego motoru również dobry, chociaż są widoczne rysy od tankbaga na baku. Jest też wgniecenie na baku - jakby ktoś ze złości walną ręką:) Pamiątka po poprzednim właścicielu - nie ruszałem, bo mi nie przeszkadzało.
Niestety ze względu na różne zmiany w życiu (nowy potomek na pokładzie), motor w ostatnim sezonie jeździł mało. Bardziej dla podtrzymania formy jeździłem nim raz na kilkanaście dni do pracy + zaliczyłem kilka jednodniowych tras po Mazowszu. Ten rok zapowiada się podobnie i z tego powodu trochę szkoda, aby starzał się w garażu jak może trafić w ręce kogoś kto będzie miał z niego pożytek.
Cena motoru i całego szpeju to 13 500 PLN. Wiem, że można kupić taniej, ale znam wartość swojego sprzętu - i wiem ile kasy w niego przez te dwa lata wpakowałem, aby mnie nigdy w dalekiej trasie nie zawiódł. Oczywiście zawsze jest możliwość rozsądnej negocjacji.
Zdjęcia, które wrzucam są poglądowe. Mogę zrobić dokładniejsze jeśli kogoś coś szczególnie interesuje. Ale najlepiej przyjechać na Mokotów i go obejrzeć.
Razem z motorem oddam (wszystko nowe):
-świece NGK 4 szt.
-filtr powietrza
-łyżki do kół 3 szt.
-dętka przód + dętka tył (obie Michelin)
-oryginalny zestaw kluczy (wraz z tak poszukiwanym kluczem do świec)
-komplet zapasowych żarówek
-zestaw naprawczy do linek
-łatki motocyklowe
-olej syntetyczny 1l (został po zeszłorocznej wymianie, oddaję na konto wymiany na wiosnę tego roku)
Wszystko to skompletowałem przed ostatnim wyjazdem na Bałkany i na szczęście się nie przydało. Leży w garażu i oddam to nowemu właścicielowi.
https://plus.google.com/u/0/photos
- politolog16
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/4/2011, 18:12
- Lokalizacja: Warszawa
Podbijam z nową ceną. Zbliża się termin remontu mieszkania więc wzrasta moja elastyczność cenowa: dla forum nowa cena to 13 000 PLN. Zapraszam na Mokotów!
- politolog16
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/4/2011, 18:12
- Lokalizacja: Warszawa
Zdjęcia nie wchodzą, nawet po zalogowaniu.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle, skutery, quady - dodaj też ogłoszenie na gielda.scigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość