[S] Honda CB 450 S (1987) 27KM
Posty: 4
• Strona 1 z 1
[S] Honda CB 450 S (1987) 27KM
Honda CB 450 S (1987)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link) kliknij na zdjęcie a otworzy się w pełnym rozmiarze
Cena: 2000 PLN
Rocznik: 1987
Moc: 27 KM (wersja fabrycznie zdławiona)
Przebieg: 73700 km (ja na niej przejechałem 22500km)
OC: opłacone do lutego 2012 roku (LINK4)
Badanie techniczne: będzie wykonane na mój koszt po znalezieniu kupca
Motocykl aktualnie do obejrzenia i przeprowadzenia jazdy próbnej w: Tomaszów Mazowiecki
Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, wszystko sprawne, na zimnym silniku odpala na ssaniu, na rozgrzanym to normalnie, średnie spalanie ok.5l/100. Sprzedaje tylko dlatego, że trafiła mi się inna maszyna. Dla mnie był idealnym motocyklem na rozpoczęcie przygody z jednośladami. Nie należę do osób wysokich ale 172cm spokojnie starczają na sprawne czucie maszyny. Sprawny w korkach, prędkości na trasie 110-120km/h z akcesoryjną szybką spokojnie dają rade. Mała moc jak na motocykl w zupełności wystarczała mi na jazdę jaką preferuje: głównie trasy pomiędzy miastami. Zaletą małej mocy jest także to, że motocykl wybacza wiele błędów i potrafi przygotować do jazdy na szybszych maszynach. Oryginalne malowanie, 2 komplety kluczyków, karta pojazdu, komplet kluczy serwisowych.
Przeprowadzony serwis, wymiana części itp. :
Rok 2009:
51500km
- wymiana oleju i filtra oleju
- wymiana płynu hamulcowego
- regulacja zaworów
- czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaźników
54000km
- wymiana zębatki tylnej
Rok 2010:
58275km
- wymiana oleju (Valvoline mineralny 4T SAE 10W40)
59930km
- wymiana całego napędu (RK 525 XRing, wzmocniony 108 + zębatki (przód,tył) JTSprocket) - aktualnie w połowie naciągu
- uszczelniacze przedniego zawieszenia + olej
- wymiana opony tylnej
- wymiana klocków hamulcowych
- wymiana płynu hamulcowego
Rok 2011:
64600km
- wymiana filtra oleju
- wymiana oleju (Valvoline mineralny 4T SAE 10W40)
Na początku każdego z sezonów wymieniany cały olej, w trakcie sezonu uzupełniany, łańcuch regularnie smarowany smarem BEL RAY CHAIN LUBE, około połowy dużej puszki ze smarem dodaje wraz z motocyklem + 3l oleju Valvoline
Wywrotki parkingowe w ilości 4 szt - szkody pozostawione: w prawym lusterku pęknięte lustro (lecz spokojnie widoczność jest), kierunki przednie pęknięte mocowania - lecz się trzymają na swoich miejscach
1 szlif na mokrej nawierzchni - porysowany lewy dekiel silnika, lewy tłumik. W nic nie uderzył.
Rozdarte obicie kanapy
Dodatkowe wyposażenie (nie widoczne na fotkach):
- akcesoryjna szybka PUIG (jasna)
- kufer AWINA (na 1 kask) wraz z płytą montażową
- akcesoryjne owiewki na ręce/handbary (bardzo przydatne w chłodniejsze dni)
Cena: 2000 PLN
Rocznik: 1987
Moc: 27 KM (wersja fabrycznie zdławiona)
Przebieg: 73700 km (ja na niej przejechałem 22500km)
OC: opłacone do lutego 2012 roku (LINK4)
Badanie techniczne: będzie wykonane na mój koszt po znalezieniu kupca
Motocykl aktualnie do obejrzenia i przeprowadzenia jazdy próbnej w: Tomaszów Mazowiecki
Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, wszystko sprawne, na zimnym silniku odpala na ssaniu, na rozgrzanym to normalnie, średnie spalanie ok.5l/100. Sprzedaje tylko dlatego, że trafiła mi się inna maszyna. Dla mnie był idealnym motocyklem na rozpoczęcie przygody z jednośladami. Nie należę do osób wysokich ale 172cm spokojnie starczają na sprawne czucie maszyny. Sprawny w korkach, prędkości na trasie 110-120km/h z akcesoryjną szybką spokojnie dają rade. Mała moc jak na motocykl w zupełności wystarczała mi na jazdę jaką preferuje: głównie trasy pomiędzy miastami. Zaletą małej mocy jest także to, że motocykl wybacza wiele błędów i potrafi przygotować do jazdy na szybszych maszynach. Oryginalne malowanie, 2 komplety kluczyków, karta pojazdu, komplet kluczy serwisowych.
Przeprowadzony serwis, wymiana części itp. :
Rok 2009:
51500km
- wymiana oleju i filtra oleju
- wymiana płynu hamulcowego
- regulacja zaworów
- czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaźników
54000km
- wymiana zębatki tylnej
Rok 2010:
58275km
- wymiana oleju (Valvoline mineralny 4T SAE 10W40)
59930km
- wymiana całego napędu (RK 525 XRing, wzmocniony 108 + zębatki (przód,tył) JTSprocket) - aktualnie w połowie naciągu
- uszczelniacze przedniego zawieszenia + olej
- wymiana opony tylnej
- wymiana klocków hamulcowych
- wymiana płynu hamulcowego
Rok 2011:
64600km
- wymiana filtra oleju
- wymiana oleju (Valvoline mineralny 4T SAE 10W40)
Na początku każdego z sezonów wymieniany cały olej, w trakcie sezonu uzupełniany, łańcuch regularnie smarowany smarem BEL RAY CHAIN LUBE, około połowy dużej puszki ze smarem dodaje wraz z motocyklem + 3l oleju Valvoline
Wywrotki parkingowe w ilości 4 szt - szkody pozostawione: w prawym lusterku pęknięte lustro (lecz spokojnie widoczność jest), kierunki przednie pęknięte mocowania - lecz się trzymają na swoich miejscach
1 szlif na mokrej nawierzchni - porysowany lewy dekiel silnika, lewy tłumik. W nic nie uderzył.
Rozdarte obicie kanapy
Dodatkowe wyposażenie (nie widoczne na fotkach):
- akcesoryjna szybka PUIG (jasna)
- kufer AWINA (na 1 kask) wraz z płytą montażową
- akcesoryjne owiewki na ręce/handbary (bardzo przydatne w chłodniejsze dni)
W razie pytań proszę pisać na PW
Ostatnio edytowano 20/7/2011, 17:54 przez mianps, łącznie edytowano 1 raz
Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
Link do aukcji na allegro:
http://allegro.pl/honda-cb-450-s-87-i1737702585.html
Oferta nieaktualna. Motocykl SPRZEDANY
http://allegro.pl/honda-cb-450-s-87-i1737702585.html
Oferta nieaktualna. Motocykl SPRZEDANY

Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle, skutery, quady - dodaj też ogłoszenie na gielda.scigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość