Jaki motor najlepszy po trasach górskich Sudety Pol-Cz
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ze ÅšlÄ…ska
Widać jestem jakiś dziwny, bo serio nie zauważyłem takich problemów, ewentualnie jest problem jak na zjeździe utkniesz za czymś bardzo wolnym np. autobus...
Autor tematu na pewno wyciągnie z tego wnioski, skoro większość uważa, że sporty nie nadają się w góry
Widać jestem jakiś dziwny, bo serio nie zauważyłem takich problemów, ewentualnie jest problem jak na zjeździe utkniesz za czymś bardzo wolnym np. autobus...
Autor tematu na pewno wyciągnie z tego wnioski, skoro większość uważa, że sporty nie nadają się w góry
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Corr napisał(a):1. Autor precyzyjnie nazwał temat: Jaki motor najlepszy po trasach górskich Sudety Pol-Cz, więc jako, że sporo jeżdżę po tych trasach to się wypowiedziałem w tej kwestii, za to Ty wyjeżdżasz z Alpami... i w dodatku ubliżasz polskim górom, że to nie góry
2. Co do bólu w nadgarstkach, to u siebie nie zauważyłem, nawet zjeżdżając z pagórków( może w PRAWDZIWYCH górach byłby to problem, ale dla mnie to póki co abstrakcyjny problem), ale to jest kwestia indywidualna dlatego radziłem autorowi przejażdżkę jakimkolwiek sportem przed dalszym wybieraniem moto.
3.andy7 napisał(a):P.S. Karnij sie moze MV F4 w litrze sesje po plaskim torze. Po 200 km blagasz o masazyste.
ale o co chodzi? i co to wnosi do tego tematu?
1. Popiol na moja lysa czupryne, faktycznie nie doczytalem i zgadzam sie z Toba.
2. Tu tez lezy pies pogrzebamy ( olbrzemie byde, psia krew ). Z racji innej budowy, predyspozycji i ergonomi kazdy bedzie odczowal to naczej, do tego dochodzi jeszcze dystans i czas w jakim sie go robi.
3. Zwracam uwage, ze sa sprzety ktore maja lepsza i gorsza ergonomie bez znaczenia na budowe ciala. Tak jak napisalem, zrozumialbys, po przejazdzce tym sprzetem. Aaaaaa i dodam, ze napewno znajda sie osoby ktore napisza, ze im to nie przeszkadza ( zwlaszcza wlasciciele – bo co innego maja powiedziec ?
Co do ujmowania sie i obraza polskich gor, to moze Leff sie wypowie, bedzie bardziej obiektywny niz ja.
suhy-19 napisał(a):Jak byscie lecieli to dajcie znac to sie z checia dolacze i zobacze co emeryci scigacza potrafia
Mysle, ze Leff w przyplywie dobrego humoru zalozy temat w tym dziale, pytanie tylko czy w realu ktokolwiek pojedzie, bo zeszlym roku nikt jakos nie pojechal a temat wisial na dwoch forach przez ponad 2 miesiace.
Tu na scigasz.pl byl nawet przyklejony !
viewtopic.php?t=101490
Masz ochote niema problemu.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Tak sobie pozwolę wtrącić kilka słów.
Każdym motocyklem można jezdzić po gorach czy na torze ale nie każdy jest uniwersalny.
Co do alp i wysokich gor to najczęstrzym motocyklem spotykanym na trasie jest chyba gs1200.
Wielu użytkowników ścigaczy narzeka na trasy 300km+ ze względu na ułożenie ciała niemające zbyt wiele wspólnego z wygodą bo priorytetem w tego typu motocyklach nie jest wygoda.
Jeśli ja miałbym kupić motocykl na wypady w polskie góry kupił bym coś czym mi się dobrze jeździ na codzień, coś czym można pojechać do oracy, po bułki i ew z kobitką na majowkę.
Jeszcze co do gór to prędkości przelotowe motocykli są zbliżone.
Największe róznice sa właśnie w komforcie podróżowania.
Niektórzy cieszą oczy i czerpią przyjemniść z pokonanych zakrętów a niektórzy marzą aby dac odetchnąć nadgarskom czy tylkowi.
Każdym motocyklem można jezdzić po gorach czy na torze ale nie każdy jest uniwersalny.
Co do alp i wysokich gor to najczęstrzym motocyklem spotykanym na trasie jest chyba gs1200.
Wielu użytkowników ścigaczy narzeka na trasy 300km+ ze względu na ułożenie ciała niemające zbyt wiele wspólnego z wygodą bo priorytetem w tego typu motocyklach nie jest wygoda.
Jeśli ja miałbym kupić motocykl na wypady w polskie góry kupił bym coś czym mi się dobrze jeździ na codzień, coś czym można pojechać do oracy, po bułki i ew z kobitką na majowkę.
Jeszcze co do gór to prędkości przelotowe motocykli są zbliżone.
Największe róznice sa właśnie w komforcie podróżowania.
Niektórzy cieszą oczy i czerpią przyjemniść z pokonanych zakrętów a niektórzy marzą aby dac odetchnąć nadgarskom czy tylkowi.
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Turystyka motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości