przez Komentatorzy » 24/9/2012, 22:09
Nie napisali prawdy, że towar jest niedostępny, gdy specjalnie pytałem przed dokonaniem przedpłaty. Długie czekanie na zwrot pieniędzy, chamstwo obsługi. Można im się odgryźć wysyłając poniższe pismo i jeszcze odrobinkę na tym zarobić. Nie dajmy się tak traktować! Wysyłajcie do nich poniższego maila do skutku, aż policzą kasę i się poprawią, albo zbankrutują.
Szanowni Państwo
Sprzedawca, który za zwrócony towar opłacony wcześniej w formie przedpłaty oddaje klientowi pieniądze, jest zobowiązany do zapłaty także odsetek ustawowych od dnia dokonania przez klienta przedpłaty na konto sklepu. Od 2008 roku wynoszą one 13 proc. w skali roku.
<a href="http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_ustawowe.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_ustawowe.html</a>
Podstawa prawna:
Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271)
Art. 7.
[Prawo odstąpienia od umowy]
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
W przypadku nieotrzymania przeze mnie wspomnianej powyżej kwoty w terminie 7 dni, zostanie złożony pozew cywilny. W pozwie zostanie zawarte żądanie zapłacenia przez Pana wspomnianej powyżej kwoty, wraz z odsetkami, kosztami sądowymi, kosztami zawiadomień, kosztami wszelkich koniecznych opinii biegłych, itd.
<br><hr>Nak