Offtop dla Vip'ów
to albo miałeś nadmiar $$ albo dostęp do zniżkowego paliwa
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
A mi właśnie nie licząc pałowania po mieście w stylu 1-2, czasem 3 ( ) nie bardzo chce zejść powyżej 7l. Na w miarę spokojnej trasie, 180-200, to właśnie równiutko te 6.5 weźmie i spokój. Poniżej 6 też co by nie robić nie zejdzie, a w SRADie na gaźnioru dało się i 5 zrobić.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Dokładnie... Najlepiej jak jest kosa i pali mało. SC28 takie były... Jak chciałem to spaliła 5, jak chciałem to 20
Ale nie ma się co oszukiwać... Jak wchodzisz w VTR/TL które palą po 12l to motor się robi, jeszcze mniej opłacalny niż zwykle...
Ale nie ma się co oszukiwać... Jak wchodzisz w VTR/TL które palą po 12l to motor się robi, jeszcze mniej opłacalny niż zwykle...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
power_bit napisał(a):Moto im mniej pali tym lepiej, 14 litrów na sto to dramat i w piz*du z takim motocyklem.
Zaczął bym poważnie myśleć nad LPG do moto
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
A nie widziałeś genialnego polskiego konstruktora z CZ175 po tuningu na 1300 i LPG??
http://www.youtube.com/watch?v=ig8H1K5Uo6M (otwórz link)
http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw (otwórz link)
http://www.youtube.com/watch?v=ig8H1K5Uo6M (otwórz link)
http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw (otwórz link)
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Widziałem
Tak to jest dać chłopkom stary motocykl, szlifierkę kątową, spawarkę z paczką elektrod i stary motocykl
Choć trzeba przyznać że musieli się trochę natrudzić żeby to poskładać do kupy.
Tak to jest dać chłopkom stary motocykl, szlifierkę kątową, spawarkę z paczką elektrod i stary motocykl
Choć trzeba przyznać że musieli się trochę natrudzić żeby to poskładać do kupy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Chłopaki z mojej niedalekiej okolicy
Ja zauwazyłem coś ciekawego, jak starałem się jechać oszczędnie to Cebra jadła więcej, jak dostaje po garach, i wachluje biegami to pali jakoś mniej Nie ogarniam tego, ale sama mnie tym franca zmusza, żeby jej odkręcić
Ja zauwazyłem coś ciekawego, jak starałem się jechać oszczędnie to Cebra jadła więcej, jak dostaje po garach, i wachluje biegami to pali jakoś mniej Nie ogarniam tego, ale sama mnie tym franca zmusza, żeby jej odkręcić
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):Ja zauwazyłem coś ciekawego, jak starałem się jechać oszczędnie to Cebra jadła więcej, jak dostaje po garach, i wachluje biegami to pali jakoś mniej Nie ogarniam tego, ale sama mnie tym franca zmusza, żeby jej odkręcić
Normalka, przy przepisowej jeździe spalę sporo więcej niż przy 140-200, porównywalnie do jazdy 200 w górę. Oczywiście na trasie. I silnik jakoś tak dziwnie pracuje
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Mi DRZta pali 6 L. Fajera brała od 9 do 12. Nigdy ponizej 9 nie udalo sie zejsc, moze to przez przelot.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: Ząbki
miki miałem dl1000 a ten sam silnik co w TL-u i jakoś bez probolemowo i bez preclozy w 7-8 l. się zamykałem.
a teraz luzik, w przypadku ST-rusia muszę się postarać, żeby 7 poszło.
skoq podstawy mechniki się kłaniają.
jak utrzymujesz obroty mimowolnie nieco poniżej punktu przegięcia mocy, to silnik pije najmniej. dlatego wachlować biegami warto. ostatecznie to nie diesle .
a teraz luzik, w przypadku ST-rusia muszę się postarać, żeby 7 poszło.
skoq podstawy mechniki się kłaniają.
jak utrzymujesz obroty mimowolnie nieco poniżej punktu przegięcia mocy, to silnik pije najmniej. dlatego wachlować biegami warto. ostatecznie to nie diesle .
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
gelo007 napisał(a):Mój Sracz 750 pali średnio 6,5 litra, przy mocniejszym ciśnięciu może wejdzie na 7,5 nigdy mi się jakoś nie zdarzyło wejść ponad to spalanie więc chyba nie jest tak tragicznie .
chciałem sracza 3/4 ale jednym z - okazało się spalanie, sprzedający mówił że na mieście jak się dobrze odwija to 12/100 spokojnie wciągnie...
sepo napisał(a):Nigdy ponizej 9 nie udalo sie zejsc, moze to przez przelot.
Przerabiałem 3 różne układy wydechowe w 929 i nie zauważyłem zmian w spalaniu, po dołożeniu BMC też nie ale z tym już mało polatałem...
Ja często gesto łapę się na tym że zamiast na 6 i niskich obrotach lecę sobie na 4 i mam moto wkręcone np na 8krpm muszę się zmotywować i włączyć ten migający pierdolnik (fleszer czy jak to się zwie) i przejeździć jeden bak od pełnego do rezerwy jadąc na niskich obrotach i jeden trzymając się w granicach 8-10krpm. Zobaczymy co z tego wyjdzie w liczbach...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Silnik spalinowy podczas jazdy dynamicznej w mieście ma to do siebie że nie spala wtedy gdy męczymy go na niskich obrotach tylko wtedy gdy obracamy się w najwyższym momencie obrotowym. Czyli przeważnie od połowy do 3/4 zakresu obrotowego. Mi ZZR600 potrafi spalić w trasie między 4 a 4,5 przy spokojnej do 130 a po mieście jak od świateł do świateł jest max i hamowanie to i powyżej 10 nie jest dla niej problemem.
-
mati22252 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Przecież cały dzień słońce napierdala i żar leje się z nieba ;P
Moje hobby:
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
Moje hobby:
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość