Nowe Ubranka prosze o pomoc
• Strona 1 z 1
Nowe Ubranka prosze o pomoc
Witam serdecznie wszystkich. Potrzebuję bardzo waszej porady jako, iż jestem zielony w tym temacie , a mianowicie właśnie kupuje swoje pierwsze ubranko na motor (na razie nie chcę kombinezonu ). Kupiłem już kurtkę tekstylną Alpinestars Rhoma Drystar i buty Alpinestars Fastlane . Teraz zastanawiam się jakie kupić spodnie i tutaj do was parę pytań.
- Czy jakieś skórzane spodnie będą pasować do tekstylnej kurtki chodzi mi o wygląd połączenia kurtki tekstylnej ze spodniami skórzanymi , czy powinienem kupić spodnie tekstylne ?
- Buty Fastlane nie są to typowo długie buty , są do wysokości za kostkę , czy spodnie tekstylne , czy też skórzane będą jakoś się prezentować w tych butach ? Będzie to wyglądać tak , że raczej spodnie będą przykrywać but , a nie wchodzić do środka buta? Raczej nie wsadzę do butów Fastlane spodni prawda ? Jeżeli nie wsadzę , to kupię buty Alpinestars S-mx5
Z góry bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam !
LWG
- Czy jakieś skórzane spodnie będą pasować do tekstylnej kurtki chodzi mi o wygląd połączenia kurtki tekstylnej ze spodniami skórzanymi , czy powinienem kupić spodnie tekstylne ?
- Buty Fastlane nie są to typowo długie buty , są do wysokości za kostkę , czy spodnie tekstylne , czy też skórzane będą jakoś się prezentować w tych butach ? Będzie to wyglądać tak , że raczej spodnie będą przykrywać but , a nie wchodzić do środka buta? Raczej nie wsadzę do butów Fastlane spodni prawda ? Jeżeli nie wsadzę , to kupię buty Alpinestars S-mx5
Z góry bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam !
LWG
- Bajzoniasty
- Świeżak
Ale Ty chcesz sobie kupić ciuchy w których Ci będzie wygodnie i zabezpieczą Twoje kości i stawy przed rozszarpaniem, czy się bardziej na pokaz mody wybierasz ? Bo jak ten temat czytam to mi się wydaje, że chyba pomyliłem fora.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl