Oponka do Xj'tki jaką wybrać?
• Strona 1 z 1
Oponka do Xj'tki jaką wybrać?
Witam. Mam pewien problem a dokładnie nie wiem jaką oponę wybrać na tył do Yamahy Xj 600 91r. Szczerze mówiąc jestem w tym zielony i szukam opony tak do 300zł. Zastanawiałem się nad http://allegro.pl/opona-110-90x18-maxxi ... 77404.html tą oponką. Proszę o pomoc. Jeśli nie ten dział co trzeba to proszę o przeniesienie.
- wojtek1401
- Świeżak
No ja szukałem coś takiego w rozmiarze takim jaki był w standardzie. Opona 130/70 będzie pasowała na felgę po oponie 110/90 ?
- wojtek1401
- Świeżak
Dorwałem w ręce taką oponę PILOT SPORT 120/60ZR17 M/C 55W i chcę ją montować do swojej Yamahy XJ600 Diversion. Wg informacji o wielkości, to podejdzie. Pisał już gdzieś na forum jakiś motocyklista (zamiennie do standardowej 110/80/17). Moje pytanie, czy podejdzie w parze z dedykowanym METZELERem do XJ'ta? Niestety na tyle mam jeszcze dobrą oponkę ale z przodu muszę wymienić, bo chcę jeździć bezpiecznie.
Dodam, że jestem początkujący, więc każda porada się przyda. Poradzicie coś? Dzięki z góry.
PS: Jak ktoś ma coś na zamianę ewentualnie gdyby nie pasowała, to się mogę zamienić.
Dodam, że jestem początkujący, więc każda porada się przyda. Poradzicie coś? Dzięki z góry.
PS: Jak ktoś ma coś na zamianę ewentualnie gdyby nie pasowała, to się mogę zamienić.
XJ600 + NS-200
-
lizarr26 - Świeżak
Jak chcesz jeździć bezpiecznie to nie zmieniaj wymiarów opon, które zastosował ktoś mądrzejszy od Ciebie projektując ten motocykl. Nawet te 20 lat temu wiedzieli to lepiej niż Ty teraz.
Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
<b>Miczab</b>, tutaj czytałem pozytywne opinie. Nie chcę teraz szukać zamieniać, kupować innej (kaska), skoro jest nówka i wg kolegów z forum będzie pasować:
about20720-0.html
Chciałem tylko się dowiedzieć, czy nie ma przeciwwskazań co do profilu opony tył ori Metzeler i ta Michelin Pilot Sport z przodu. Jakieś opinie?
about20720-0.html