[Kask+rękawice] Co polecacie dla młodego motocyklisty?
• Strona 1 z 1
[Kask+rękawice] Co polecacie dla młodego motocyklisty?
Witam serdecznie,
jako iż jestem młodym motocyklistom szukam pomocy w doborze sprzętu motocyklowego.
Niestety nie mam w tym doświadczenia dlatego do Was przychodzę w pytaniem co wybrać, co polecacie i dlaczego. Motocykl jaki posiadam to Suzuki GN250 - dokładnie taki jak na kat. A był.
Chcę zakupić kask integralny oraz rękawice. Budżet oscyluje w granicach (300-600zł). Oczywiście można ciut naciągnąć budżet, ale wolę nie przesadzać na początek
Będę dozgonnie wdzięczny za wszelkie sugestie jaki sprzęt kupić.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Marek K.
jako iż jestem młodym motocyklistom szukam pomocy w doborze sprzętu motocyklowego.
Niestety nie mam w tym doświadczenia dlatego do Was przychodzę w pytaniem co wybrać, co polecacie i dlaczego. Motocykl jaki posiadam to Suzuki GN250 - dokładnie taki jak na kat. A był.
Chcę zakupić kask integralny oraz rękawice. Budżet oscyluje w granicach (300-600zł). Oczywiście można ciut naciągnąć budżet, ale wolę nie przesadzać na początek

Będę dozgonnie wdzięczny za wszelkie sugestie jaki sprzęt kupić.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Marek K.
- Wolf1991
- Świeżak
Niezaleznie od tego, ile wydasz na bezpieczenstwo - nie przesadzisz. No, moze jezdzenie w Schuberth'cie na 50tce zakrawa na herezje, ale na pewno nie zaszkodzi.
Kask kupujemy nowy.
Za 300-600PLN czapka+rekawiczki? Moze byc ciezko. Szukaj (starszych) modeli HJC, ale podejrzewam, ze wiecej niz lepszy Shark z tego nie wyjdzie.
Przymierz kilka kaskow z polki cenowej ok. 600PLN i znajdz taniej w sieci ten, ktory bedzie pasowal najlepiej. Roznice w cenie przeznacz na rekawiczki - jak zmarzniesz, to dokupisz lepsze. Jak sie skrzywdzisz w glowe, to nie dokupisz.
Kask kupujemy nowy.
Za 300-600PLN czapka+rekawiczki? Moze byc ciezko. Szukaj (starszych) modeli HJC, ale podejrzewam, ze wiecej niz lepszy Shark z tego nie wyjdzie.