Zobacz wątek - [Kask+rękawice] Co polecacie dla młodego motocyklisty?
NAS Analytics TAG

[Kask+rękawice] Co polecacie dla młodego motocyklisty?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

[Kask+rękawice] Co polecacie dla młodego motocyklisty?

Postprzez Wolf1991 » 18/3/2013, 19:30

Witam serdecznie,

jako iż jestem młodym motocyklistom szukam pomocy w doborze sprzętu motocyklowego.
Niestety nie mam w tym doświadczenia dlatego do Was przychodzę w pytaniem co wybrać, co polecacie i dlaczego. Motocykl jaki posiadam to Suzuki GN250 - dokładnie taki jak na kat. A był.

Chcę zakupić kask integralny oraz rękawice. Budżet oscyluje w granicach (300-600zł). Oczywiście można ciut naciągnąć budżet, ale wolę nie przesadzać na początek :)

Będę dozgonnie wdzięczny za wszelkie sugestie jaki sprzęt kupić.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

Marek K.
Wolf1991
Świeżak

Postprzez jasnoksieznik » 19/3/2013, 23:04

Niezaleznie od tego, ile wydasz na bezpieczenstwo - nie przesadzisz. No, moze jezdzenie w Schuberth'cie na 50tce zakrawa na herezje, ale na pewno nie zaszkodzi.

Kask kupujemy nowy.

Za 300-600PLN czapka+rekawiczki? Moze byc ciezko. Szukaj (starszych) modeli HJC, ale podejrzewam, ze wiecej niz lepszy Shark z tego nie wyjdzie.

Przymierz kilka kaskow z polki cenowej ok. 600PLN i znajdz taniej w sieci ten, ktory bedzie pasowal najlepiej. Roznice w cenie przeznacz na rekawiczki - jak zmarzniesz, to dokupisz lepsze. Jak sie skrzywdzisz w glowe, to nie dokupisz.
jasnoksieznik
Stały bywalec

Postprzez Wolf1991 » 20/3/2013, 08:15

Teoretycznie tak jak mówisz 600zł(max 800) można poświęcić na kask.

Rękawice mogę jakby to ładnie ująć "po wypłacie kupić". Będę jeździł na starych rękawicach do tego czasu jak pogoda pozwoli - nie motocyklowych, a na kasku nie będę oszczędzał.
Wolf1991
Świeżak

Postprzez maciooo19 » 20/3/2013, 12:19

Jak rękawice to Ozone albo Tschul - do 150zł można spokojnie kupić a są dobre i wytrzymałe :)
maciooo19
Świeżak

Postprzez cycu_rsko » 20/3/2013, 14:15