Zobacz wątek - ARLEN NESS - kupiłem wesję jesienną ???
NAS Analytics TAG

ARLEN NESS - kupiłem wesję jesienną ???

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

ARLEN NESS - kupiłem wesję jesienną ???

Postprzez saintman » 25/6/2007, 10:58

Witajcie,

Skusiłem się na dobrą markę. Ale teraz mam pewien dylemat.
Mianowicie kupiłem Arlen Ness LJ-647-ANM, numer artykułu: 1511 (dane z metki).

Obrazek

Jakościowo wyśmienita. Problem polega na tym, że kurtka nie ma żadnych wywietrzników ani membran w oklicach pach ani na rękawach.

Natomiast wewnątrz kurta ma coś w rodzaju ocieplenia (choć nie wiem co to jest bo nie znam się na temacie). Pod siateczką jest bardzo cieniutka wartswa czegoś białego. Niestety nie wypinana.

Obrazek
Obrazek

W kurtce nie jest jakoś strasznie gorąco ale szczególnej wentylacji również nie czuję. I tu moje pytanie:
Czy to jest najzwyklejsza kurtka motocyklowa (a Arlen po prostu szyje w takiej technologii) czy kupiłem coś jesiennego? Bo jeśli tak - poszukam czegoś innego jako że jeżdzę głównie latem. Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam,
SaintMan vel. Cypis # MOTORIDERS.PL
saintman
Świeżak

Postprzez Kris2k » 26/6/2007, 21:36

1. Kupiles kurtke jak najbardziej motocyklowa tylko, ze ten akurat model nie ma zadnych wywietrznikow i juz. Ocieplenie pwenie jest wypinane ale w uplane dni to i tak niewiele zmini skoro wywietrzinikow nie ma.
2. Na calkiem spore upaly nawet gdy bedzisz mial wywietrzniki to one tez nie pomoga zbyt duzo... wtedy lepjej zaopatrzyc sie w buzer.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl

Postprzez saintman » 28/6/2007, 08:00

Ocieplenie niestety nie jest wypinane. To najwiekszy problem.
saintman
Świeżak

Postprzez Kris2k » 28/6/2007, 08:43

UUuuu.. a to powinien byc standard w kazdej kurtce moim zdaniem oczywiscie... dla mnie bylaby to dosc powazna wada.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl

Postprzez spazz » 28/6/2007, 09:00

dla mnie tez bo takiej kurtki przez wiekszosc roku sie nie da uzywac
spazz