Zobacz wątek - Odzież MODEKA - podsumowanie
NAS Analytics TAG

Odzież MODEKA - podsumowanie

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Odzież MODEKA - podsumowanie

Postprzez terpil » 7/10/2011, 12:56

Witam.

Ponieważ ilość postów na forum zaczyna przerastać możliwości sprawnego odszukania informacji na nim, chciałbym utworzyć jedno miejsce, w którym można zebrać informacje odnośnie danego producenta odzieży.

Chciałbym aby wszyscy, którzy zetknęli się z tą marką i chcieliby się podzielić z innymi opinią opisali produkty, z jakimi mieli styczność i jak je oceniają. Niech to będzie swego rodzaju kompendium wiedzy o tej marce.

Ja osobiście nie mam doświadczenia z tą firmą (jak i z żadną inną), gdyż dopiero zdobyłem plastik i szukam ubrania na moto. Ta firma akurat jest dość powszechnie wymieniana, jeśli chodzi o ubranie tekstylne. Modele kurtek, które są najlepiej ocenianie przez użytkowników forum i w recenzjach, to m.in. Finn, Roma, Meallville, Texas Pro. Charakteryzują się dobrym stosunkiem ceny do jakości. Wszystkie mają odpinaną membranę, w porządku stylistykę. na co się skarżą użytkownicy, to ich przemakalność po ok. 30 min ulewy.

Tyle ode mnie, tyle udało mi się zebrać informacji. Zapraszam do dzielenie się swoimi uwagami i zakładania podobnych tematów o innych producentach :).
terpil
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/9/2011, 13:15


Postprzez Miczab » 7/10/2011, 14:28

W Modece (jeśli chodzi o kurtki i spodnie - innych akcesoriów od nich nie używałem) największą bolączką są właśnie takie szczegóły, o których wspomniał Deejay. Mimo rozpadających się rzepów i problemów z suwakami w komplecie Finn jeździło mi się bardzo fajnie. Wspomniane problemy z wodoszczelnością potwierdzam. Niestety żeby tutaj uzyskać pełną izolację trzeba wydać grubszy plik na coś pokroju Rukki. :(

deejayslonio napisał(a):(...) nie mogę doczekać się na odbiór Sidich Vertigo.


dziś pogoniłem dostawcę. ;)

Pzdr
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab