AGV & Icon - ktory wybrac????
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
- buszmen-kazdo
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 15/4/2009, 16:17
- Lokalizacja: Krk
Za tą cenę polecałbym np. coś takiego
http://www.allegro.pl/item958823310_air ... wypas.html
http://www.allegro.pl/item958823310_air ... wypas.html
Life 4 This
-------------------------------------
Yamaha FZ6 Fazer 2004
-------------------------------------
Yamaha FZ6 Fazer 2004
- shoooter
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/3/2008, 00:55
- Lokalizacja: PÅ‚ock
shoooter napisał(a):Za tą cenę polecałbym np. coś takiego
http://www.allegro.pl/item958823310_air ... wypas.html
a niby dlaczego polecasz coÅ› takiego?
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Sam jeżdżę w podobnym tylko szczękowym. Poleciłem akurat ten model ponieważ zauważyłem że kolega raczej zainteresowany jest kaskiem integralnym. Nie wiem czy Airoh cieszy się dobrą reputacją wśród motocyklistów ale z mojego doświadczenia nie mam nic do zarzucenia temu kaskowi a konkretnie AIROH SV-55 : http://www.allegro.pl/item961222727_kas ... 19_zl.html
Jakoś i wykończenie elementów takich jak paski, gąbki są naprawdę dobrze i solidnie wykonane.
Więc radziłbym koledze przejrzeć ofertę tej firmy mają ciekawe kaski za w miarę rozsądną cenę.
Jakoś i wykończenie elementów takich jak paski, gąbki są naprawdę dobrze i solidnie wykonane.
Więc radziłbym koledze przejrzeć ofertę tej firmy mają ciekawe kaski za w miarę rozsądną cenę.
Life 4 This
-------------------------------------
Yamaha FZ6 Fazer 2004
-------------------------------------
Yamaha FZ6 Fazer 2004
- shoooter
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/3/2008, 00:55
- Lokalizacja: PÅ‚ock
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
chodzi o to, że są gwiazdki, ale nie wiadomo jak się je zdobywa. nie jest wskazana procedura testowania. zresztą jest śmiesznie bo np. Lazer Vertigo (termoplastik) wypadł lepiej niż MKII (który jest z włókna węglowego), albo Shubert C2 (szczękowiec) lepiej od S1 (integral), lub Shoei Raid od XR-1000 gdzie Raid to XR 1000 tyle, że wychodzi z mniejszą ilością skorup i nie ma spoilera
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Kolego raczej sam masz bana na info z netu i widać, że nie wiesz, o czym piszesz. Amerykański DOT jest bardziej restrykcyjny od europejskiego ECE 22-05. Poczytasz o tym na ścigaczu, przy okazji artykułu o kaskach Arai lub w majowym nr Motocykla. I właśnie rodzaj skorupy ma znaczenie przy pochłanianiu energii. Kwestia tego, jakie podczas testu uderzenia się symuluje. Stąd właśnie różnica pomiędzy DOT, a ECE.
Podobnie ma się sprawa z Raidem. To nie jest model na rynek amerykański, tylko tańszy, mniej sportowy odpowiednik XR 1000.
Co do materiałów, z których są te kaski wykonane:
http://www.scigacz.pl/SHOEI,Raid,II,821 ... 10340.html
http://www.scigacz.pl/Shoei,XR-1000,4989.html
Co do samego Sharpa. Po przejrzeniu ich strony faktycznie pojawiły się informacje o sposobie testowania. Jednak wcześniej ich nie było. Ponadto mój angielski jest zbyt ubogi, aby zrozumieć wszystkie techniczne określenia tam zawarte. Jeśli mimo tego dobrze zrozumiałem to odtwarzają oni testy według standardów ECE, które do restrykcyjnych nie należą. Ponadto główny zarzut wobec nich opiera się na wykonywaniu badań w 5 bądź 6 stałych pkt., które producenci kasków celowo wzmacniają, żeby otrzymać homologację. Ponadto są wykonywane przy bardzo niskim obciążeniu kinetycznym, mianowicie średnio 7,5m/s (27 km/h).
Sumując jeśli wyniki sharpa oparte są na metodyce homologacji ECE to są one tyle warte ile kask Tiger z taką homologacją.
Podobnie ma się sprawa z Raidem. To nie jest model na rynek amerykański, tylko tańszy, mniej sportowy odpowiednik XR 1000.
Co do materiałów, z których są te kaski wykonane:
http://www.scigacz.pl/SHOEI,Raid,II,821 ... 10340.html
http://www.scigacz.pl/Shoei,XR-1000,4989.html
Co do samego Sharpa. Po przejrzeniu ich strony faktycznie pojawiły się informacje o sposobie testowania. Jednak wcześniej ich nie było. Ponadto mój angielski jest zbyt ubogi, aby zrozumieć wszystkie techniczne określenia tam zawarte. Jeśli mimo tego dobrze zrozumiałem to odtwarzają oni testy według standardów ECE, które do restrykcyjnych nie należą. Ponadto główny zarzut wobec nich opiera się na wykonywaniu badań w 5 bądź 6 stałych pkt., które producenci kasków celowo wzmacniają, żeby otrzymać homologację. Ponadto są wykonywane przy bardzo niskim obciążeniu kinetycznym, mianowicie średnio 7,5m/s (27 km/h).
Sumując jeśli wyniki sharpa oparte są na metodyce homologacji ECE to są one tyle warte ile kask Tiger z taką homologacją.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości