Zobacz wątek - Kask i rękawice- początek przygody z motorami
NAS Analytics TAG

Kask i rękawice- początek przygody z motorami

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Kask i rękawice- początek przygody z motorami

Postprzez baseniarz » 8/5/2017, 17:08

Witam,
jestem początkującym motocyklistą. W zeszłym roku zacząłem od Yamahy XT125cm, dosłownie dziś zdałem prawko na A:D i czeka na mnie w garażu Suzuki GS500.
Mam już kurtkę oraz nie najgorszy kask enduro HJC. Kask całkiem przyzwoity ale wiadomo enduro (otwarte + gogle) na szosę raczej się nie nadaje więc trzeba go zmienić. Potrzebuję również rękawice.
Jak to często bywa wszystko rozbija się o pieniądze; ) Na kask planowałem wydać ok 300-350zł na rękawice do 200zł i tak o to wytypowałem:
kask HJC CS14
http://allegro.pl/kask-hjc-cs-14-black- ... 22957.html

rękawice:
http://allegro.pl/rekawice-motocyklowe- ... 41117.html

Co sÄ…dzicie?
baseniarz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 21/8/2016, 11:12


Re: Kask i rękawice- początek przygody z motorami

Postprzez DedeRR » 8/5/2017, 18:15

Jeśli to faktycznie maks finansowy, to ten HJC będzie całkiem w porządku. Ewentualnie poszukaj, może na jakiejś promocji trafisz na nowy model - CS15, który podobno ma ciut poprawioną wentylację.
Pamiętaj tylko, żeby kask przymierzyć w jakimś sklepie. HJC są dosyć "neutralnego" kształtu, więc ryzyko jest mniejsze, że będzie niedobry, ale w razie ewentualnego odsyłania i wymieniania rozmiaru będą rosły koszty.

Co do rękawic, to osobiście bym takich nie kupił.
Jak masz 200zł, to spójrz na ofertę rodzimej Shimy, masz modele D-Tour (turystyczne), STX (sportowe) oraz ST-1 (sportowo-turystyczne).
I ponownie - przymierz przed kupnem. Shimę akurat dostaniesz w sporej ilości sklepów.
Suzuki GS 500 E
Avatar użytkownika
DedeRR
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 2/5/2015, 00:19
Lokalizacja: Północ


Re: Kask i rękawice- początek przygody z motorami

Postprzez baseniarz » 8/5/2017, 22:02

Dzięki za odpowiedź; )