Kombinezon alpinestar
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Nie myśl, że jak kombi jest z kolekcji wiosennej to jest przystosowany do wyższych temperatur. Wszystkie są robione ze skóry 1.2 mm, więc jest to bez różnicy czy kolekcja wiosenna czy jesienna. I tak na słońcu pod światłami będzie sauna. Z autopsji wiem, że jeżeli tor to kombi perforowane. I tak się jeździ po torze jak jest ciepło i pogoda, wysiłek jest spory, więc w nieperforowanym bywa przyciepławo. W perforowanym wiaterek i klima, więc można wytrzymać parę kółek więcej. Z tym, że to co jest zaletą jak jest ciepło na torze czyli przewiewność w temperaturach około 10 stopni C na ulicy robi się wadą. Dlatego drugie dwu częściowe kombi na ulice bez perforacji. Bardziej można go dostosować do sytuacji. Do kręcenia po mieście zakładam kurtkę i dżiny, na dalsze kręcenie spinam cały. Więc jeżeli to ma być podstawowy strój na moto, to jak przedmówcy sugeruje na początek wziąć dwu częściowy. Jak rozkminisz kwestie toru, czy Ci się to faktycznie podoba i będziesz jeździł więcej niż raz na sezon, to można do tematu wrócić. Czy jedno częściowy czy dwu lans jest taki sam
. I pamiętaj, że bez gwiazdy nie ma jazdy
.


-
SEPKOSKY - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości