Co to za crash pad
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Co to za crash pad
Witam, zaliczyłem ostatnio niewielki lowside. Fura miała crash pady, z którymi już ją kupiłem. I chwała niech im będzie, bo przy glebie trzasnął tylko podnożek, żadnych innych strat, poza minimalnymi otarciami.
nie moge namierzyć, kto wyprodukował te crashe, chcialem zastąpić grzybki zamiennikami od puig, i niby wszystko ok, poza tym, ze nie mogę dobrać śrub (m12), mają jakiś gwint o niestandardowym skoku, jak dotąd żadna ze śrub jakie przymierzałem nie pasuje. muszę więc chyba dobrać się do producenta, ale nie wiem kto to taki. w ostateczności czeka mnie zakup całego nowego kompletu crashy :/
crashe są na stelażu ("bezinwazyjne"). prośba o info, czy spotkał się ktoś z takim modelem.
obok dla porówniania grzybek od puig.
stelaż
nie moge namierzyć, kto wyprodukował te crashe, chcialem zastąpić grzybki zamiennikami od puig, i niby wszystko ok, poza tym, ze nie mogę dobrać śrub (m12), mają jakiś gwint o niestandardowym skoku, jak dotąd żadna ze śrub jakie przymierzałem nie pasuje. muszę więc chyba dobrać się do producenta, ale nie wiem kto to taki. w ostateczności czeka mnie zakup całego nowego kompletu crashy :/
crashe są na stelażu ("bezinwazyjne"). prośba o info, czy spotkał się ktoś z takim modelem.

obok dla porówniania grzybek od puig.


stelaż
CBR 600 RR7 "niunia"
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
-
b_2 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 12/4/2010, 07:16
- Lokalizacja: Wwa
no tez tak myślalem, i tylko stylistyka padów zipsera trochę się zmieniła w przeciągu paru lat.
a ktoś orientuje się śruby o jakim skoku gwintu tu powinny być? bo tak naprawdę mam wszystko poza pieprz^&*ymi śrubami :/
a ktoś orientuje się śruby o jakim skoku gwintu tu powinny być? bo tak naprawdę mam wszystko poza pieprz^&*ymi śrubami :/
CBR 600 RR7 "niunia"
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
-
b_2 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 12/4/2010, 07:16
- Lokalizacja: Wwa
Nie żebym coś sugerował, ale trochę bałbym się wsadzać tam śruby takie ze sklepu "metalowego" Te w crash padach mają swoją określona wytrzymałość, aby nie wykrzywiły ramy przy ślizgu. W przypadku crashów Wometu jest to 101.00 psi

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
A sądzisz, że skąd Womet bierze śruby?
Nie ma tu żadnej lotniczej technologii, każda śruba ma podany swój indeks wytrzymałości np. 4,8 / 5,8 / 10,9 itp ( z czego chyba od 10,9 zaczynają się tzw śruby wytrzymałościowe).
Pierwsza cyfra informuje o jakimś tam parametrze nie pamiętam już a 2ga właśnie o granicy jej plastyczności.
Indeksy zazwyczaj wybite są na główce śruby.
Aż zaraz pójdę do garażu sprawdzić jak to u nie wygląda.
edit: Moje sÄ… 8.8 - crashe Wometa

Nie ma tu żadnej lotniczej technologii, każda śruba ma podany swój indeks wytrzymałości np. 4,8 / 5,8 / 10,9 itp ( z czego chyba od 10,9 zaczynają się tzw śruby wytrzymałościowe).
Pierwsza cyfra informuje o jakimś tam parametrze nie pamiętam już a 2ga właśnie o granicy jej plastyczności.
Indeksy zazwyczaj wybite są na główce śruby.
Aż zaraz pójdę do garażu sprawdzić jak to u nie wygląda.
edit: Moje sÄ… 8.8 - crashe Wometa
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
I w http://www.armet.pl/?page_id=7 na Broniewskiego.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości