crash pady kawasaki
Posty: 8
• Strona 1 z 1
crash pady kawasaki
Witaj ja mam takie pytanie odnośnie tych crash padów
http://www.moto.allegro.pl/item97180796 ... oclaw.html
czy one będą pasowały do kawasaki zx600-J2
2001rocznik moto ?
http://www.moto.allegro.pl/item97180796 ... oclaw.html
czy one będą pasowały do kawasaki zx600-J2
2001rocznik moto ?
- Bross
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37
Będą pasowały kolego. Mieścisz się w podanych przedziałach rocznikowych.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Dowiedz się tylko czy trzeba ciąć owiewkę do ich montażu, jeżeli tak to śmiało je bierz. W sprzedaży są też crashe montowane w miejsce śruby trzymającej owiewkę (nie trzeba nic ciąć) ale są do dupy - sprawdzone na własnej skórze.
ZX-6R
- loony
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/2/2008, 21:40
- Lokalizacja: Lublin
otóż kupiłem crash pady w których trzeba ciąć owiewkę gwint 12 rozmiar i tu jest teraz problem. ponieważ z lewej strony nie ma gdzie zamontować tego crashpada ponieważ zbiorniczek płynu wyrównawczego chlodniczego zasłania mocowanie tego crashpada. no a owiewki są przykręcane srubami o rozmiarze 6 i co teraz mam zrobić ? ? wymienić te crashpady na montażowe na owiewki ?
- Bross
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37
Dokładnie, właśnie jestem po montowaniu Crash-padów do zx6r z 01 r.
Sprawa wyglądała tak, Kupiłem kit montujący i crashpady LSL.
W opisie przedmiotu była mowa o wierceniu owiewek ok, przyjąłem ale jak się zdziwiłem jak zobaczyłem paczkę z kitem a tam jakiś zbiorniczek, na dodatek bez instrukcji co i jak, napisałem do LSL ci wysłali mi instrukcje, no i faktycznie z prawej montowanie banalne po robisz odwiert i wymieniasz śrubę, z drugiej musisz zdemontować pojemnik na płyn, zrobić odwiert, zamienić śrubę i co się okazało w trakcie dobrze jeszcze jest walnąć podkładkę bo po zamontowaniu pada, owiewka z nowym zbiorniczkiem strasznie się uciskały.
I tak jak wspomniał przedmówca są crashe z montażem bez cięcia ale jest to strata kasy, nie wiem co niby one mają chronić. A tu są najbardziej wystającym elementem, na którym w razie gleby za pewne oprze się moto ( mam nadzieje NIE testować
)
Sprawa wyglądała tak, Kupiłem kit montujący i crashpady LSL.
W opisie przedmiotu była mowa o wierceniu owiewek ok, przyjąłem ale jak się zdziwiłem jak zobaczyłem paczkę z kitem a tam jakiś zbiorniczek, na dodatek bez instrukcji co i jak, napisałem do LSL ci wysłali mi instrukcje, no i faktycznie z prawej montowanie banalne po robisz odwiert i wymieniasz śrubę, z drugiej musisz zdemontować pojemnik na płyn, zrobić odwiert, zamienić śrubę i co się okazało w trakcie dobrze jeszcze jest walnąć podkładkę bo po zamontowaniu pada, owiewka z nowym zbiorniczkiem strasznie się uciskały.
I tak jak wspomniał przedmówca są crashe z montażem bez cięcia ale jest to strata kasy, nie wiem co niby one mają chronić. A tu są najbardziej wystającym elementem, na którym w razie gleby za pewne oprze się moto ( mam nadzieje NIE testować

- Plomien
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/10/2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości