przez zeglarz28 » 23/3/2015, 08:38
Kolego , podam Ci kilka konkretnych modelu w zaleznosci od budzetu ,siedze w temacie od 10lat ,robiac okolo 3000km rocznie w terenie,przerabiajac wiele marek :
- Bombardier CanAm z silnikami 650-800 ( to klasa premium )
- Honda Rincon 680 ( trwaly i uniwersalny )
- Suzuki KingQuad 750 ( dobre osiagi i niezla trwalosc )
- Yamaha Grizzly 700 ( mocno popularna ,model krolowal w ostatnim 10leciu, malo finezyjny design, dobre osiagi i prowadzenie )
- Ewentualnie jakies 4napedowe Kymco ( silniki nie do zajechania, slabe zawieszenie i elektryka ,niska cena odsprzedazy ,mniej prestizowa marka,twarde plastiki,niezle osiagi )
Pamietaj ,ze quady z wiekszymi silnikami w rekach amatora to niebezpieczna zabawka. Musisz zaczac od nauki jazdy ,inaczej beda problemy.
Szukaj pojazdu zarejestrowanego z kitem homologacyjnym. Prawdziwa homologacje z ministerstwa posiada tylko Kymco. Reszta quadow to "patenty" do zarejestrowania. Nie kupuj bez dowodu rejestracyjnego bo nigdy nie wyjedziesz tym na droge.
Jesli kupujesz uzywke to znajdz kogos kto oceni stan techniczny. Jak bedzie mial wywalone zawieszenie,lyse opony, pekniete plastiki,dojechana chlodnice i uklad kierowniczy, wylatany wariator ze sprzeglem i paskiem to koszty beda ogromne. Juz nie mowiac o tym ,ze moze byc uderzony ,ze skutkiem braku geometrii ramy. Zakup nie moze byc loteria,ceny czesci do quadow sa porazajace dla kogos kto nie siedzi w temacie.